Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پلیس راهور استان یزد روز دوشنبه در این زمینه به ایرنا گفت: برخورد خودرو سواری پژو در بلوار دانشجو با دو خواهر ۱۴ و ۲۰ ساله، نخستین حادثه رقم خورده در اول مهر در این شهر بود.

سرهنگ رضا زارع افزود: این ۲ خواهر که یکی به بیمارستان شهید رهنمون و دیگری به بیمارستان مجیبیان منتقل شدند در کما هستند و علت حادثه هم سرعت بالای سواری اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی در حادثه دوم، برخورد خودرو سواری با یک دوچرخه سوار ۱۱ ساله که عازم مدرسه بود منجر به مجروح شدن این کودک شد و مقصر این حادثه هم راننده سواری اعلام شده است.

وی اضافه کرد: وقوع چند تصادف زنجیره ای در بلوارهای شهید باهنر، شهید بهشتی و نواب صفری و همچنین ایجاد ترافیک سنگین صبحگاهی و همزمان با بازگشایی مدارس در بلوار پاکنژاد. میدان معلم و بلوار شهید بهشتی از دیگر حوادث ترافیکی نخستین روز از ماه مهر در یزد بود.

۶۱۹۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا کشته ترافیکی یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۱۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سرهنگ علیرضا رضایی افزود: ساعت ۱۹ و ۵۵ دقیقه با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی در خصوص وقوع حادثه رانندگی در محور طبس به اصفهان بلافاصله مأموران و نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ رضایی با اشاره به اینکه تریلی که از طبس به اصفهان در حرکت بوده با یک شتر برخورد و شتر به مسیر مقابل پرت شد  افزود:در همین مدت تریلی های پشت سر نیز با یکدیگر برخورد کردند  که بر اثر این سانحه ۶ نفر مجروح شدند و با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

وی افزود:  علت تصادف از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • آمار فوتی‌های تصادفات بسیار شدید در ایران نصف کشورهای دنیاست
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • برخورد ۳ تریلی و یک سواری حادثه آفرید
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد
  • ۵۴ فوتی در تصادفات هفته آخر فروردین/ ۱۱ فوتی بر اثر غرق‌شدگی
  • یکی از معابر اصلی پردیس به نام «سپاه» نامگذاری شد
  • نخستین جشنواره گندم، نان و شیرینی در کیش
  • مرگ‌ومیر حوادث ترافیکی در خوزستان ۱۲ درصد کاهش داشت