Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو هزار و دویست دانش آموخته رشته حقوق با امضاء طوماری از رییس قوه قضاییه بابت فراخوان برگزاری آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه و بویژه حذف معیار ظرفیت از این آزمون تشکر کردند.
به گزارش الف متن کامل این نامه بدین شرح است:


حضرت آیت الله رییسی
رییس محترم قوه قضاییه
سلام علیکم
با احترام، همانگونه که مستحضرید، بازار خدمات حقوقی در کشور ما بدلایل مختلف توسعه نیافته است و بخش اعظم پرونده های قضایی بدون مشورت و حضور وکیل و مشاور حقوقی، رسیدگی می شود که همین امر باعث افزایش ورودی پرونده ها و اطاله دادرسی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر صدها هزارنفر از دانش آموختگان رشته حقوق بدلیل محدودیت هایی که در مشاغل مرتبط با این رشته وجود دارد از اشتغال به کار محروم هستند و این تحریم داخلی اشتغال در مواردی مانند حرفه وکالت بدلیل انحصار موجود که از طریق تعیین ظرفیت محدود صورت می گیرد، علاوه بر داوطلبان این حرفه، جامعه ایران و عموم افراد را که به خدمات حقوقی در پرونده های قضایی نیاز دارند را در بر می گیرد.


ما دانشجویان و دانش آموختگان رشته حقوق سراسر کشور، از جنابعالی به عنوان رييس قوه قضاييه به دلیل فراخوان برگزاری مجدد آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه، به منظور جذب وکیل، بویژه با عمل به قانون و جایگزینی معیار صلاحیت به جای محدودیت ظرفیت، كمال قدرداني و تشكر را داريم.
امید است با حمایت و پشتیبانی جنابعالی، بهره مندی عموم جامعه از خدمات حقوقی فراگیر، در دسترس، مقرون به صرفه و با کیفیت را شاهد باشیم.

دانش آموختگان رشته حقوق سراسر کشور

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۱۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام ظرفیت‌های مریوان برای برگزاری کنکور سراسری استفاده می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل احمدی ظهر سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش کردستان در سال جاری با اشاره به در پیش بودن بودن مرحله اول کنکور سراسری، برگزاری مطلوب این رویداد علمی بزرگ را با اهمیت توصیف و اظهار کرد: از تمامی ظرفیت‌های شهرستان برای برگزاری کنکور سراسری بهره خواهیم برد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان مریوان در ادامه از همکاری و تعامل سایر ادارات و نهادهای شهرستان از جمله ادارات خدمات‌رسان با آموزش و پرورش در برگزاری کنکور سراسری خبر داد و گفت: ان‌شاالله بزرگترین ماراتن علمی کشور در معیت برنامه‌ریزی صحیح در نهایتِ آرامش داوطلبان برگزار خواهد شد.

فرماندار مریوان در ادامه به پیش رو بودن هفته گرامیداشت مقام و منزلت معلم و ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت شهید مطهری اشاره و خاطرنشان کرد: همه اقشار جامعه باید حافظ شأن و جایگاه فرهنگیان عزیز باشند چرا که آنان تأثیر بسزایی در تربیت دانش‌آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی دارند.

کد خبر 6086439

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • تاسیس رشته‌های جدید ‌ متناسب با ظرفیت‌های هرمزگان در دستور کار است
  • پورعباس: حذف کنکور با تکرار آن محقق می‌شود
  • اینترنت در زمان برگزاری نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ قطع نمی‌شود
  • رونمایی از کتاب «آب، حیات‌بخش مقدس» در کاشان
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «در شکوه هفتمین اقرار» در یزد
  • آغاز به کار سامانه مشاوره حقوقی ۱۲۹ در بوشهر
  • تمام ظرفیت‌های مریوان برای برگزاری کنکور سراسری استفاده می‌شود