Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@23:47:59 GMT

ترافیک منطقه گیشا به طور مستمر پایش می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۱۶۳۹

صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ظهر امروز در حاشیه بهره‌برداری از سطح صفر پروژه زیرگذر گیشا ، گفت: خوشبختانه همانطور که وعده داده بودیم، سطح صفر پروژه گیشا به عنوان مهمترین بخش اجرای این پروژه روز گذشته آماده شد و از صبح امروز به بهره‌برداری رسید. 

اخبار اجتماعی- وی افزود: از آنجا که پایه‌های سابق پل گیشا برداشته شده، لازم بود که اقدامات زیربنایی برای استفاده از سطح صفر این پروژه و بخش‌های محدود شده اتوبان چمران انجام گیرد که خوشبختانه همه این اقدامات در زمانبندی از پیش تعیین شده انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: بهره‌برداری از سطح صفر پروژه گیشا از آن جهت اهمیت دارد که این محدوده به دلیل دو ورودی یعنی شرق به شمال و غرب به جنوب و همچنین دو خروجی شمال به غرب و جنوب به شرق، یکی از مناطق پرتردد محسوب می‌شود و تعریض‌ها و هم‌سطح‌سازی‌های این محدوده باعث کاهش ترافیک می‌شد. 

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در پاسخ به این سؤال که برخی از مردم و ساکنان منطقه گیشا از پاره‌ای از مشکلات به وجود آمده ناراضی بوده و گلایه‌مند هستند، گفت: منطقه گیشا در گذشته بن‌بست بوده، اما امروزه از 3 یا 4 طرف ورودی و خروجی دارد.

وی گفت: همین امر باعث شده تردد در گیشا افزایش پیدا کند، اما به طور دقیق تمام این ترددها پایش شده و در جهت تسهیل عبور و مرور، تمهیداتی اندیشیده شده است. 

صبوری دیلمی گفت: ما برای پایش ترافیک منطقه گیشا از همکارانمان و کارشناسان ترافیک معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران کمک گرفته‌ایم و این عزیزان به طور دقیق نیازهای این منطقه را پایش می‌کنند. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: گیشا شهرداری تهران ترافیک حمل و نقل شهرداری تهران مشکلات معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۱۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر میلیونی گردشگران و ترافیک سنگین یک ماهه در آسمان، زمین و دریای قشم

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، ادریس راموز گفت: «آمار ثبت شده از 24 اسفند 1402 تا 25 فروردین امسال یعنی پایان تعطیلات عید سعید فطر، نشان از ورود افزون بر 947 هزار گردشگر در آسمان، زمین و دریایی قشم دارد.»
وی افزود: «سهم ورود گردشگران به همراه خودرو از مسیر بندر پهل به بندر لافت، 701 هزار و 850 نفر بود و در این مدت 174 هزار و 2 دستگاه وسایل نقلیه شخصی و عمومی از جمله ماشین های سنگین و اتوبوس با استفاده از شناورهای ویژه حمل خودرو بر روی دریا (لندینگ کرافت‌ها) به این جزیره وارد شد.»
به گفته معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، در این بازه زمانی همچنین 182 هزار و 914 گردشگر از طریق بنادر شهید حقانی بندرعباس و شهید ذاکری قشم به جزیره زیبای قشم وارد شدند.
راموز یادآور شد: «سهم سفر هوایی گردشگران به قشم در این مدت به رقم 52 هزار و 908 نفر رسید که این میزان سفر از طریق آسمان قشم با فرودگاه‌های تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، ساری و دو خط بین‌المللی مسقط و دُبی ثبت شده است.»

روی خوش گردشگران به ظرفیت‌های طبیعی جزیره

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم بیان داشت: «حضور قریب به اتفاق میهمانان جزیره در سایت‌های ویژه گردشگری نشان از اقبال و روی خوش انان به ظرفیت‌های طبیعی و خدادای جزیره جهانی قشم دارد.»
وی افزود: ژ«ئوسایت‌های کم‌نظیر و بی‌نظیر و تنها ژئوپارک جهانی خاورمیانه در قشم، مانند طولانی‌ترین غار نمکی جهان، دره ستاره‌ها، خلیج دلفین‌ها، تنگه چاهکوه، جزایر ناز، دره تندیس‌ها، کور کورا کوه، سایت ‌تخم‌گذاری لاک‌پشت‌های پوزه عقابی در این بازه زمانی مورد توجه بیشتر گردشگران بود.»
به گفته راموز، سواحل زیبای قشم، موزه ژئوپارک با بیش از 3500 جانور تاکسیدرمی شده، غار خوربس، بنای تاریخی شهر قشم، قلعه نادری و چاه‌های تلو در لافت به همراه ورزش‌های دریایی، ساحلی و هوایی هم با استقبال خوبی از سمت گردشگران همراه بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895374

دیگر خبرها

  • تداوم ساخت ۲۴۴۶ واحد مسکونی در شهرک مهرگان مشهد
  • انتظار بهره‌برداری از پل چهارم بشار یاسوج ۶ ساله شد
  • دستگاه‌های اجرایی مرتبط تکمیل به‌موقع پل جدید انجیرلو را به‌صورت مستمر پیگیری کنند
  • شهرداری به دنبال ساماندهی محل پارک موتورسیکلت‌ها در پهنه مرکزی پایتخت
  • وضعیت ترافیک هوایی منطقه در حال حاضر (تصویر)
  • پیاده روهای مرکز شهر نفس می کشند | ایجاد محل های جدید برای پارک موتورسیکلت ها
  • سفر میلیونی گردشگران و ترافیک سنگین یک ماهه در آسمان، زمین و دریای قشم
  • ترافیک سنگین یک ماهه در آسمان، زمین و دریای قشم
  • اجرای بیش از ۱۰ هزار متر طول خط کشی محوری در منطقه ۱۵
  • ارتقا سازمان در گرو ارتقا مستمر منابع انسانی است