Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، رئیس کل دادگستری گلستان امروز در مراسمی که کارگران این کارخانه به مناسبت تولید دوباره برگزار کردند گفت: دستگاه قضایی به ویژه در دوره تحول، نگاه ویژه‌ای برای کمک به رونق تولید دارد و به همین منظور امسال، سرکشی و بازدید از کارخانه‌ها و شهرک‌های صنعتی استان را برای رفع موانع تولید، افزایش داده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هادی هاشمیان با اشاره به این که کارگران و تولیدکنندگان در خط مقدم جهاد اقتصادی هستند افزود: مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای کمک به این افراد به جلسه در دفاتر کارشان بسنده نکنند و باید با ورود میدانی به موضوع، از نزدیک مشکلات را بررسی و برای رفع آن چاره اندیشی کنند.
هاشمیان افزود: کارخانه روزبهان بندرگز از ۱۰ سال پیش به علت مشکلات مالی، تعطیل و کارگران آن خانه نشین شدند، اما امروز خوشبختانه با کمک‌های دستگاه قضایی و دستگاه‌های اجرایی، شاهد تولید دوباره در این کارخانه هستیم.
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: امروز ۸۰ کارگر در این کارخانه مشغول به کارند و با افزایش تولید این تعداد بیشتر هم خواهد شد.
هادی هاشمیان گفت: بر اساس اعلام شرکت شهرک‌های صنعتی استان از ۶۷ واحد تولیدی مستقر در شهرک صنعتی بندرگز ۳۴ واحد یعنی معادل ۵۱ درصد فعالند و بقیه واحد‌ها تعطیل اند.
هاشمیان ادامه داد: رئیس دادگستری و دادستان شهرستان بندرگز را مکلف کرده ایم صاحبان همه واحد‌های تولیدی تعطیل در این شهرک صنعتی را دعوت و در کارگروه ستاد اقتصادی مقاومتی این شهرستان مشکلات آنان را بررسی و برای رفع مشکلات آنان چاره اندیشی کنند.
هاشمیان گفت: پس از رفع مشکل واحد‌های تولیدی، باید برای کمک به واحد‌های تولیدی فعال هم اقدام کنند تا ظرفیت تولید خود را افزایش دهند.
رئیس کل دادگستری ادامه داد: همان طور که بار‌ها به همه دادستان‌ها و واحد‌های اجرایی ثبت اعلام کرده ایم هیچ کارخانه یا ابزار و وسایل تولید در استان نباید توقیف شود.
هادی هاشمیان افزود: رونق تولید به اقتصاد منطقه کمک می‌کند و علاوه بر کاستن از میزان جرایم، بستر را برای جذب سرمایه گذار و گردشگر هم فراهم می‌کند.
از آغاز سال تا کنون چهار واحد تولیدی تعطیل استان با حمایت ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری، تولید دوباره را از سرگرفته اند که با فعالیت این واحد‌ها ۳۷۰ کارگر بیکار شده دوباره مشغول به کار شدند.   انتهای پیام / فا کارخانه تعطیل در شهرک صنعتی بندرگز آغاز به کار کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۱۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ سفر رئیسی به سمنان

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ طی سفر استانی به سمنان سفر کرد و د آیین بهره برداری از چند کارخانه و تولیدی حضور پیدا کرد.

ورود به استان سمنان خوش آمد گویی مادر شهید به رئیس جمهور صحبت‌های رئیسی در بدو ورود به سمنان خوش آمد گویی مقامات استانی به رئیس جمهور در فرودگاه طرح توسعه نیروگاه برق سمنان طرح توسعه نیروگاه برق سمنان طرح توسعه نیروگاه برق سمنان طرح توسعه نیروگاه برق سمنان جشن احیای 201 واحد راکد تولیدی و صنعتی در استان جشن احیای 201 واحد راکد تولیدی و صنعتی در استان جشن احیای 201 واحد راکد تولیدی و صنعتی در استان جشن احیای 201 واحد راکد تولیدی و صنعتی در استان استقبال متفاوت مردم سمنان از رئیس جمهور استقبال باشکوه مردم سمنان از رئیسی استقبال باشکوه مردم سمنان از رئیسی استقبال باشکوه مردم سمنان از رئیسی سخنرانی رئیسی در اجتماع باشکوه اهالی سمنان سخنرانی رئیسی در اجتماع باشکوه اهالی سمنان سخنرانی رئیسی در اجتماع باشکوه اهالی سمنان

دیگر خبرها

  • احیای ۶ واحد تولیدی راکد شیروان
  • رویکرد کمیسیون کارگری گلستان، حمایت از واحد‌های راکد و نیمه تعطیل است
  • فعالیت واحد تولیدی پلمب شده در شهرک صنعتی قدیم فیروزکوه از سر گرفته شد
  • عکس/ سفر رئیسی به سمنان
  • جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد تولیدی و صنعتی در استان سمنان/ ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان سمنان
  • سفر رئیس جمهور به استان سمنان/ جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد تولیدی‌ و صنعتی
  • فردا ؛ جشن بازگشت به تولید ۲۰۰ واحد صنعتی در سمنان
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی هرمزگان به چرخه تولید
  • بازگشت ۳۰ واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید در هرمزگان
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی به چرخه تولید در هرمزگان