Web Analytics Made Easy - Statcounter

خادمی با تجلیل اقدامات جهادی دولت، مردم و خیرین در رفع مشکلات مردم سیل زده، گفت: به رغم مشکلات مالی تاکنون کارهای بزرگی در بازسازی مناطق سیل زده استان انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سید موسی خادمی» امروز(1 مهر) در مراسم نمادین آغاز سال تحصیلی در شهرستان سیل زده پلدختر، افزود: سیل 12 فروردین ماه امسال خسارت های زیادی در استان لرستان برجای گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار لرستان با اشاره به اینکه سیل 12فروردین در همه شهرستان های استان لرستان خسارت برجای گذاشته است، اظهار داشت: به حمد الله تاکنون از سوی مردم، خیران و دولت اقدامات خوبی برای جبران خسارت سیل در استان و رفع مشکلات سیل زدگان انجام شده است.

 

وی بیان کرد: به رغم مشکلات و محدودیت های مالی کارهای بزرگ و جهادی توسط مردم، خیرین و دولت در مناطق سیل زده اجرایی شده است.

 

خادمی با اشاره به آغاز طرح بازسازی و زیرساخت های خسارت دیده از سیل فروردین ماه در مناطق سیل زده استان، اظهار داشت: تاکنون بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه بازسازی خسارات سیل در شهرستان پلدختر کلنگ‌زنی شده است.

 

وی با بیان اینکه طرح های کلنگ زنی شده طبق زمانبندی تکمیل خواهند شد، افزود: بازسازی جاده اصلی خرم آباد پلدختر از مهم ترین طرح های جبران خسارت سیل در استان است.

 

استاندار لرستان با اشاره به تخریب بخش قابل توجهی از محور ارتباطی خرم آبد و پلدختر در جریان سیل، افزود: تکمیل  و بهره برداری این طرح نیازمند ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.

 

وی با اشاره به قطعه بندی شدن طرح بازسازی محورارتباطی خرم آباد_ پلدختر، بیان کرد: هم اکنون کار بازسازی قطعه اول این محور با ۳۰۰ میلیارد تومان در دست اجراست.

 

خادمی همچنین با اشاره به قطع راه های ارتباطی روستایی در مناطق سیل زده استان، بیان کرد: تاکنون بیش از یک هزار و ۲۰۰ متر پل جدید در شهرستان پلدختر برای برقراری ارتباط مردم این شهرستان  ایجاد شده است.

 

وی با اشاره به احیای برخی زیرساخت های حیاتی این شهرستان، بیان کرد: گام های خوبی در راستای احیای زیرساخت های مخابراتی، برق، آب و گاز در مناطق سیل زده برداشته شده است.

 

خادمی با اشاره به اینکه طرح های بازسازی با تاکید بر استاندارد سازی در دست اقدام هستند، افزود: در این راستا عملیات اجرایی سه دیواره ساحلی در شهر پلدختر و ۲ روستای سیل زده بابازید و چم مهر این شهرستان با اعتبار بیش از ۱۶۰ میلیارد تومان آغاز شده است.

 

 استاندار لرستان همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه مسکن سیل زدگان، بیان کرد: تمامی افرادی که منازل آنان در سیل تخریب و یا خسارت دیده است برای دریافت تسهیلات بازسازی و کمک بلاعوض به بانک ها معرفی شده اند.

 

خادمی بیان کرد: تاکنون اعتباری بالغ بر  ۱۶۰ میلیارد تومان در حوزه مسکن به عنوان کمک بلاعوض به سیل زدگان استان پرداخت شده است.

 

وی افزود: همچنین بیش از ۶۵۰ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره به مردم سیل زده استان لرستان پرداخت شد.

 

 استاندار لرستان اظهار کرد: در بخش کشاورزی، باغات و ایستگاه‌های پمپاژ  به مدار تولید و فعالیت بازگشته، خسارات کشاورزان تامین و در حال پرداخت و بخش عمده ای از راه‌های روستایی و مشکل مدارس استان برطرف شد.

 

خادمی با بیان اینکه خسارت های ناشی از سیل در استان لرستان بسیار زیاد است، افزود: دولت مصمم به جبران خسارت ها و رفع مشکلات مردم سیل زده است.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح دفاع مقدس کانون های مساجد اربعین حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد بازگشایی مدارس مسجد طراز اسلامی استان همدان مناطق سیل زده خسارت سیل کار جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۱۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی

احمد آخوندی سرپرست فرمانداری مهریز گفت: بر اثر بارش‌های اخیر و جاری شدن سیلاب، ۹ منزل سطح شهر و مناطق روستایی دچار خسارت شدند.

وی افزود: خسارت وارده به منازل بالای پنجاه درصد بوده که بررسی و اقدام لازم صورت گرفته است.

دهقانیزاده فرمانده حوزه علی بن ابطالب (ع) مهریز گفت: گروه‌هایی که به صورت خودجوش برای کمک به شهروندان مهریزی آماده به خدمت بودند، گروه‌های جهادی بودند که با هماهنگی‌های صورت گرفته در راستای تخلیه سیلاب، رفع گل و لای خانه‌های درگیر سیل اقدامات موثری را انجام دادند.

وی افزود: در قالب سه گروه جهادی حدود سی نفر از بسیجیان و جهادگران چای کار بودند و کمک کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم/دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل/خسارت سیل به ۹ منزل مسکونی
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد
  • برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم
  • همدلی بین نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • سپاه برای برطرف کردن مشکلات لرستان در کنار دولت ایستاده است
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می‌طلبد
  • مردم بشاگرد و حاجی‌آباد از توقف در حاشیه رودخانه‌ها بپرهیزند