Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره پرتغالی تیم فوتبال منچسترسیتی به خاطر نوع شوخی‌اش با هم‌تیمی خود در فضای مجازی مورد انتقاد قرار گرفت. ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه گاردین، به دنبال انتشار یک پست طنزآمیز در صفحه شخصی برناردو سیلوا درباره هم‌تیمی‌اش بنیامین مندی، گروهی از فعالان یک جنبش مبارزه با نژادپرستی در فضای مجازی موسوم به «Kick It Out»، از اتحادیه فوتبال انگلیس درخواست کرده‌اند که با هافبک هجومی پرتغالی منچسترسیتی برخورد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیلوا در صفحه شخصی خود لوگوی قنادی معروف اسپانیا «کنگیتوس» را در کنار عکس یک کودک سیاه‌پوست گذاشته تا از شباهت موجود در چهره آنها، برای شوخی با هم‌تیمی فرانسوی‌اش استفاده کند. سیلوا در کنار این تصویر نوشته است:«حدس بزنید (این پسر بچه) چه کسی است؟». این توئیت مدتی کوتاهی بعد از انتشار حذف شد اما از دید بسیاری از اهالی فضای مجازی پنهان نماند. با توجه به نوع شوخی سیلوا با بنیامین مندی، خیلی‌ها آن را دارای رنگ و بوی نژادپرستانه دانسته‌اند و به همین دلیل هم اتحادیه فوتبال انگلیس اکنون دست به کار شده است تا این موضوع را بررسی کند. اتحادیه فوتبال انگلیس در ماه جولای برای مبارزه با نژادپرستی در لیگ جزیره، مجازات سنگینی برای نژادپرستی تعیین کرد که حداقل آن 6 جلسه محرومیت است، البته در این قانون به طور مستقیم به اینکه آیا این همین میزان مجازات شامل اعمال نژادپرستانه در فضای مجازی می‌شود یا نه، اشاره نشده است.

لیگ برتر انگلیس| منچسترسیتی با آتشفشان گل‌ها، خودش را به لیورپول نزدیک کرد/ هت‌تریک سیلوا در شب رکوردشکنی آگوئرو

 

سیلوا با وجود حذف این پست، از خود در برابر اتهام نژادپرستی دفاع کرد و در پیامی دیگر نوشت: «این روزها حتی نمی‌شود با دوست‌تان شوخی کنید ... شما پسرها ... » او اما بابت انتشار این توئیت هم از سوی کاربران فضای مجازی مورد انتقاد قرار گرفت.

مندی و سیلوا دوستان صمیمی یکدیگر هستند و از سال 2016 در کنار هم - ابتدا در موناکو و بعد در منچسترسیتی - بازی کرده‌اند. نکته جالب اینجاست که به نظر نمی‌رسد مندی از توئیت سیلوا آزرده خاطر شده باشد، چون پاسخ هم‌تیمی‌اش را با گذاشتن سه شکلک خنده و یک شکلک تشویق همراه با جمله‌ای با این مضمون «یک بر صفر به نفع تو، حالا نشانت می‌دهم» داده است.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط گواردیولا منچسترسیتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گواردیولا منچسترسیتی گواردیولا منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۱۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) جدیدترین ستاره خانواده مسی در دنیای فوتبال

ویدیویی از متئو، پسر لیونل مسی، در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد او مانند پدرش در فوتبال چه استعداد قابل توجهی دارد.

فیلمی از او در حال دویدن در حال بازی کردن برای تیم رده پایه باشگاه اینترمیامی منتشر شده است. او علاوه بر گلزنی از روی ضربه ایستگاهی، چهار بار دیگر با نمایش فردی دیدنی برای تیمش گل می‌زند.

او حتی یکی از معروف‌ترین شادی گل‌های پدرش را پس از گل تقلید کرد و با دستانش بوسه معروف مسی را اجرا کرد. دقت متئو روی ضربه ایستگاهی و استایل او پیش و هنگام اجرا کردن این ضربه در فضای مجازی بار‌ها مورد مقایسه با پدرش قرار گرفته است.

این اولین باری نیست که یکی از فرزندان مسی به‌خاطر کار‌های چشم‌گیر در زمین، در فضای مجازی وایرال می‌شود. تیاگو، پسر بزرگ او که ۱۱ ساله است، اوایل این ماه برای تیم زیر ۱۲ ساله‌های اینترمیامی یک گل به ثمر رسانده بود.

لئو هم در اینترمیامی وضعیت خوبی دارد و طی ۵ بازی فصل جاری لیگ حرفه‌ای آمریکا ۵ گل به ثمر رسانده است. میامی به تازگی با نتیجه ۳-۲ در شب گلزنی مسی از روی ضربه ایستگاهی موفق به شکست اسپورتینگ کانزاس سیتی شده بود.

منبع: ورزش سه

tags # لیونل مسی سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۰ درصدی جرایم سایبری در گلستان/کاربران فضای مجازی مراقب کلاهبرداران اینترنتی باشند
  • واکنش کاربران فضای مجازی در گلستان به عملیات غرور آفرین وعده صادق + فیلم
  • واکنش کاربران فضای مجازی در گلستان به عملیات غرور آفرین وعده صادق
  • (عکس) جدیدترین ستاره خانواده مسی در دنیای فوتبال
  • متئو، ستاره جدید دنیای فوتبال از خانواده مسی (عکس)
  • کاربران فضای مجازی مراقب لینک های جعلی و کلاهبرداران اینترنتی باشند + فیلم
  • کاربران فضای مجازی مراقب لینکهای جعلی و کلاهبرداران اینترنتی باشند
  • استرداد ۱۰ میلیارد ریال به‌ حساب مالباختگان فضای مجازی
  • شهروند خونسرد در حال نوشیدن چای مجرم را دستگیر کرد + فیلم | ادامه نوشیدن چای نیم‌خورده عکس‌العمل کاربران فضای مجازی را در پی داشت
  • غذای سلف یک دانشگاه که سوژه کاربران فضای مجازی شد + عکس