Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال سپاهان در غیاب تعدادی از نفرات خود در هفته پنجم لیگ برتر مقابل پرسپولیس صف‌آرایی می‌کند. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمد ایران‌پوریان که از ناحیه همیسترینگ مصدوم است، مثل چند بازی گذشته در دیدار این هفته زردپوشان مقابل پرسپولیس هم غایب خواهد بود.

محسن مسلمان نیز دیگر مصدوم سپاهان است که بازی با پرسپولیس را از دست خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان مصلح مدافع چپ سپاهان، اما در تمرینات گروهی حضور دارد و شرایط بازی برابر تیم سابقش را دارد.

براساس این گزارش، حامد بحیرایی هم تمریناتش را شروع کرده است، ولی شانس زیادی برای همراهی تیمش در بازی با پرسپولیس نخواهد داشت.

دیدار پرسپولیس - سپاهان در چارچوب هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶:۱۵ روز پنجشنبه ۴ مهر ماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال سپاهان تیم فوتبال پرسپولیس شایان مصلح لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۱۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس

محمدجواد حسین نژاد به علت مصدومیت دیدار حساس مقابل پرسپولیس را از دست داده است.

به گزارش مشرق،از هفته بیست و پنجم لیگ برتر پرسپولیس و سپاهان در حالی باید به مصاف یکدیگر بروند که محمدجواد حسین نژاد به علت مصدومیت دیدار مقابل پرسپولیس را از دست داد.

حسین نژاد که از ناحیه کشاله ران با مصدومیت مواجه شده و دو دیدار اخیر تیم خود برابر ذوب آهن و ملوان را به دلیل مصدومیت از دست داده بود؛ نمی‌تواند سپاهان را در بازی با پرسپولیس هم همراهی کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان/۴ بازیکن در حال درمان
  • تشریح آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان از زبان پزشک تیم
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • شوک به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • یک ستاره دیگر سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد