Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه تکیه بر ظرفیت‌های داخلی کشور را از تمام مشکلات به راحتی عبور می‌دهد گفت: سربازی در انقلاب اسلامی ایران یک عزت و افتخار بزرگ است. ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، سرهنگ رضا پورشمسی پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از سربازان نخبه نیروهای مسلح استان یزد که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد اظهار داشت: سربازان در هشت سال دفاع مقدس نقش‌های کلیدی و اساسی بر دوش داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پس از انقلاب هم این نقش در حراست از انقلاب بسیار پررنگ بود خاطرنشان کرد: این نقش در کنار تلاش‌های سایر نیروهای مسلح در کشور سبب شده که امروز ایران در جهان از اقتدار بسیار بالایی در حوزه دفاعی و نظامی برخوردار باشد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تصریح کرد: پیشرفت‌های روز افزون کشور در حوزه‌‌های دفاعی و نظامی، هسته‌ای، علوم مختلف از جمله پزشکی و بسیاری عرصه‌های دیگر که همه به همت و پشتوانه نیروهای بومی محقق شده نشان دهنده این است که اگر به این ظرفیت به درستی در تمام ابعاد توجه شود، قطعا کشور از تمام مشکلات به راحتی عبور می‌کند.

پورشمسی عنوان کرد:  امروز در بین سربازان نیروهای مسلح در نقاط مختلف کشور از جمله استان یزد، نخبگان بسیاری هستند که توانسته‌اند به پیشرفت‌های متعدد علمی دست پیدا کنند.

تجلیل از سربازان نمونه سپاه فجر استان فارس با اهدای 20 جایزه ویژه‌آیا امکان افزایش یا کاهش مدت زمان "خدمت سربازی" وجود دارد؟حداقل قد برای معافیت از سربازی چقدر است؟

وی عنوان کرد: همه باید به این نکته توجه داشته باشیم که سربازی در واقع به معنای دفاع از آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی و شهدا است و از این روز، این سربازی یک افتخار بسیار بزرگ و مهم به حساب می آید.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: پیش از انقلاب اسلامی ایران سرباز از جایگاهی بسیار پایین برخوردار بود و هر شخص نظامی به خود اجازه می‌داد که احترام سربازان را پایمال کند اما امروز می‌بینیم که به برکت انقلاب اسلامی ایران، سربازان از جایگاه و شان بسیار بالا و والایی برخودار هستند.

انتهای پیام/ش

R41376/P/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۱۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی چهارمین قطار قم_مشهد با تکیه بر توان تولید داخل

چهارمین قطار مسافربری ۵ ستاره قم - مشهد و بالعکس با تکیه بر توان و تولید داخل راه اندازی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، غلامحسین دباغ با اشاره به راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری 5 ستاره قم - مشهد و بالعکس گفت: صفر تا صد آن تولید داخلی بوده و گامی در جهت رشد تولیدات داخلی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت این قطار افزود: این قطار 4 تخته و 5 ستاره بوده که ظرفیت آن 320 نفر است.

مدیرکل راه‌آهن استان قم عنوان کرد: زمان حرکت قطار مذکور از قم ساعت 15:45 و از مشهد ساعت 20:45 خواهد بود و حرکت آن به‌صورت یک روز در میان است.

وی با اشاره به ویژگی زائرپذیری قم، عنوان کرد: راه‌آهن قم ظرفیت بالایی در افزایش قطارهای مسافربری به خصوص در بین شهرهای زیارتی دارد.

به گزارش تسنیم، راه‌آهن قم بیش‌از 509 کیلومتر خط اصلی، 30 کیلومتر خطوط صنعتی و تجاری و 50 کیلومتر خط فرعی دارد و متشکل از 15 ایستگاه است.

اتصال و ارتباط با خطوط راه‌آهن اصفهان، اراک و محور جدید و قدیم تهران، ورود و خروج بیش از 28 هزار واگن باری در ماه، ورود و خروج بیش از 15 هزار سالن مسافری در ماه، ورود و خروج روزانه 50 رام قطار مسافری و 30 رام قطار باری و واقع‌شدن در مرکز کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب کشور از ویژگی‌های راه‌آهن قم است.

قرار داشتن ایستگاه راه‌آهن قم در مرکز شهر در فاصله نزدیک به حرم حضرت معصومه(س) و عبور خط راه‌آهن از داخل شهر و ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری در راستای توسعه خدمات شهری از دیگر ویژگی‌های راه‌آهن قم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرد»
  • عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • عملیات «وعده صادق» صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
  • قادری: باید بدون توجه به تحریم‌ها کشور را به بالاترین حد توانمندی برسانیم
  • برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم
  • سپاه برای برطرف کردن مشکلات لرستان در کنار دولت ایستاده است
  • راه‌اندازی چهارمین قطار قم_مشهد با تکیه بر توان تولید داخل
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد
  • زلنسکی: برای جنگ مدرن، به سربازان جوان تازه‌نفس نیاز داریم