Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت منابع انسانی قوه قضاییه، بنابر اعلام امور اداری و استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه، در حال حاضر فقط مشمولین اعزامی دی ماه مجاز به ثبت نام هستند و زمان ثبت نام مشمولین متقاضی امریه اعزامی ۱۳۹۸/۱۰/۰۱ از ساعت ۸:۰۰ صبح روز دوشنبه مورخ ۹۸/۰۷/۲۲ آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۶:۰۰ بعد از ظهر روز سه‌شنبه مورخ ۹۸/۰۷/۳۰ پایان می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متقاضیان واجد شرایط می‌توانند در تاریخ مقرر با مراجعه به سامانه ثبت‌نام مشمولین متقاضی امریه سربازی در قوه قضاییه به نشانی www.amrie.qazahrm.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

شایان ذکر است در خصوص افرادی که ثبت نام‌شان کامل نبوده اقدامی میسور نمی باشد. در خصوص دوره بعدی اعزام متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 4726536 مهدیه محمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: معاونت منابع انسانی قوه قضاییه سربازی قوه قضاییه شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه آتش نشانی اربعین حسینی محسن هاشمی محسن حاجی میرزایی نیروی انتظامی آتش سوزی اربعین 98 دادگاه کمیته امداد امام خمینی عملیات امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۱۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله نخست کنکور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در هرمزگان گفت: آزمون کنکور رشته‌های زبان و هنر هم با دو هزار و ۶۰۰ نفر عصر امروز ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌شود.
شهرام گلزاری افزود: ۲۳ هزار و ۲۹۸ داوطلب هرمزگانی در پنج گروه امتحانی در مرحله نخست کنکور نام نویسی کرده اند.

بیشتر بخوانید؛ فرصت دوباره برای نام نویسی کنکور
وی با اشاره به اینکه داوطلبان ۶۹ درصد خانم و ۳۱ درصد آقا هستند، افزود: از این شمار ۱۶ هزار و ۶۹ تن خانم و ۷ هزار و ۲۲۹ تن آقا هستند.
نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در هرمزگان گفت: کنکور رشته علوم تجربی هم روز جمعه هفتم اردیبهشت ساعت ۸ صبح برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه داوطلبان کارت ورود به جلسه و مدرک شناسایی عکس دار همراه داشته باشند، افزود: داوطلبان یک ساعت پیش از شروع آزمون در محل حضور داشته باشند و از آوردن لوازم الکترونیکی، تلفن همراه، ساعت هوشمند و خوراکی خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • آغاز رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله نخست کنکور
  • سربازان از این طریق امریه بگیرند
  • آغاز آزمون سراسری علوم ریاضی و علوم انسانی
  • آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • فردا؛ آخرین مهلت نام‌نویسی در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • فردا آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • تمدید ثبت نام امریه سربازی در وزارت علوم
  • تمدید ثبت نام امریه سربازی در وزارت علوم تا ۶ اردیبهشت
  • آغاز بیستمین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری