Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-23@13:00:16 GMT

دیگر از بازیگری خسته شده‌ام!

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۱۸۴۶

دیگر از بازیگری خسته شده‌ام!

شقایق دهقان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون طی سالهای گذشته با وجود محبوبیتی که با حضور در سریال ساختمان پزشکان به دست آورد به یکباره از دنیای بازیگری فاصله گرفت.

وی که سالها یکی از بازیگران پرکار سینما و مخصوصا تلویزیون بود، به یکباره به تئاتر روی آورد، بیشتر تمرکز خود را برای بازی در این عرصه گذاشته و هم اکنون نیز هیچ پروژه ای را به صورت جدی در دست ندارد، وی به زودی اکران فیلم سینمایی «ناگهان درخت» ساخته صفی یزدانیان را پیش رو خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شقایق دهقان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص کم کار شدن خود در عرصه بازیگری طی سالهای گذشته گفت: واقعیت دیگر از بازیگری خسته شده‌ام. یک زمانی من جوانتر بودم و حال و حوصله سر و کله زدن در کارها را داشتم اما این روزها آن حال و هوا را ندارم.

وی در همین راستا ادامه داد: وقتی جوانتر بودم می‌توانستم تمامی فشارهای موجود در بازیگری را با تلاش و جوانی بیشتر پشت سر بگذارم اما در حال حاضر تحمل این فشارها برای من به شخصه به شدت سخت شده است.

بازیگر فیلم "ناگهان درخت" درباره اظهار نظری که از زبان او در فضای مجازی منتشر شده افزود: من هیچ وقت از سینما گلایه ای نداشته و ندارم زیرا عمده فعالیت من همواره در تلویزیون بوده و جندان داخل مناسبات سینمایی نبوده ام. در کل کار برای من این روزها خیلی سخت شده و به نوعی دیگر آبم با کسانی که دست اندرکار تولیدات سریالی هستند توی یک جوی نمی‌رود.

دهقان در خصوص آخرین فعالیت خود در عرصه بازیگری خاطرنشان کرد: واقعیت امر ناگهان درخت پیمان معادی آخرین کاری است که تا به حال در آن به ایفای نقش پرداخته‌ام و هم اکنون پیشنهادی برای بازی در تلویزیون یا سینما ندارم.

منبع: میزان

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۱۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با خسته‌ترین انسان کره زمین آشنا شوید (فیلم)



منبع: پیج ravifactig

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دقت باور نکردنی این ربات در عمل جراحی (فیلم) شبیه سازی گرافیکی ساختمان چشم انسان (فیلم) توانایی تشخیص خیر و شر ذاتی انسان تا چه حد است؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • هنرمندان مازندرانی به عیادت مش فتاح رفتند
  • شترسواری گلاره عباسی در جنوب ایران | عکس
  • بازیگر سینما و تلویزیون: دولت به اقتصاد خانواده‌ها توجه بیشتری کند
  • با خسته‌ترین انسان کره زمین آشنا شوید (فیلم)
  • عیادت هنرمندان مازندرانی از پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون جراحی شد
  • مسعود فروتن: فکر می کردم صداهایی که از جعبه رادیو می شنوم صدای آدم کوچک هاست! +فیلم
  • سوپرایز میلاد کی مرام در اکران عمومی آسمان غرب + عکس و فیلم
  • خروج هفته‌ای ۵ تا ۱۵ هزار دلار سرمایه از کشور برای تبلیغات ماهواره‌ای/ به تبلیغات ماهواره‌ای وابسته شدیم
  • بهترین داستان های دنیا