Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقازاده گفت: جوانان ما با محدودیت ها مقابله می کنند و با موفقیت خود به  آن محدودیت ها پاسخ می دهند و این اوج افتخار ماست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سید « علی آقازاده» امروز دوشنبه (1 مهر) در مراسم بازگشایی مدارس و زنگ مهر و مقاومت که در دبیرستان دوره دوم نمونه دولتی حاج کاظمی اراک برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت ماه مهر و آغاز فصل تعلیم و تربیت و همچنین گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: امید است سال تحصیلی جاری سالی توام با موفقیت، پیروی و شادمانی برای شما عزیزان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار استان مرکزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا افزود: یادمان نرود که امروز به برکت رشادت و از خود گذشتگی شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس در جایی تحصیل می کنید که امنیت و آرامش در آن حاکم است.

 

وی در ادامه ضمن تقدیر از خیرین و نیکوکاران در ساخت مدراس بیان کرد: هر قدم خیری که برداریم آثار و برکاتش برای همیشه در زندگی ما می ماند و همچنین نامی نیکو از خیر به جای می ماند.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در کل کشور حدود 570 هزار کلاس درس داریم که این تعداد کلاس درس در 110 هزار واحد آموزشی و با حضور بیش از یک میلیون معلم به تحصیل علم و دانش می پردازند، اضافه کرد: در استان مرکزی نیز 11 هزار کلاس درس داریم که این تعداد در 2 هزار واحد آموزشی به تحصیل می پردازند.

 

استاندار استان مرکزی ادامه داد: اداره کردن آموزش و پرورش کار بسیار پیچیده و هنرمندانه ای است چرا که در بسیاری موارد با کمبود در تجهیرات، امکانات و نیرو مواجه هست و همه این کمبودها را با تلاش و کوشش شبانه روزی مدیریت می کند.

 

آقازده در ادامه به کسب موفقیت های علمی و تخصیلی دانش اموزان در مقاطع و جشنواره های مختلف اشاره کرد و گفت: دانش آموزان ایرانی با کمبود امکانات همواره در عرصه های مختلف پیروز میدان هستند و شاهد موفقیت های گسترده این عزیزان در بخش های مختلف هستیم.

 

وی بیان کرد: جوانان ما با محدودیت ها مقابله می کنند و با موفقیت خود به  آن محدودیت ها پاسخ می دهند و این اوج افتخار ماست.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه جوانان امروز ما باید ادامه دهنده راه جوانان ددوران انقلاب باشند، بیان کرد: جوانان دوران دفاع مقدس پدران و پدر بزرگان شما بودند که در صحنه جهاد  حضور یافتند و جنگ را مدیریت و به پیروزی رساندند.

 

استاندار مرکزی اضافه کرد: بعد از جنگ نیز در دوران سازندگی حضور یافتند و با عشق به نظام و ارزش های اسلامی ایران اسلامی را آباد کرد و امروز نیز شما دانش آموزان باید با علم و دانش و دستیابی به فناوری های نوین حرف اول را در جامعه جهانی بزنید.

 

در این مراسم که با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، زنگ مهر و مقاومت به صورت نمادین به صدا در آمد.

 

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح دفاع مقدس بازگشایی مدارس کانون های فرهنگی هنری مساجد آغاز سال تحصیلی جدید روزنامه اردبیل اربعین حسینی زنگ مهر استاندار مرکزی اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۱۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب العین برای جدال با پرافتخارترین تیم آسیا

به گزارش "ورزش سه"، العین که در میان شگفتی همگان توانست با ارائه یک بازی زیبا در مجموع دو بازی رفت و برگشت از سد تیم النصر عبور کند، امروز در بازی رفت فینال غرب آسیا، مقابل دیگر تیم عربستانی متعلق به شهر ریاض یعنی الهلال قرار می‌گیرد.

نماینده امارات امروز کار سختی برای غلبه بر پرافتخارترین تیم آسیا دارد اما آنها امیدوارند که یک بار دیگر به لطف حمایت هواداران و در زمین خودی، مقابل دیگر غول سعودی به پیروزی رسیده و آمار برتری‌های متوالی الهلال را قطع کنند.

برای بازی امروز، خالد عیسی در درون دروازه العین قرار گرفته است. دو مدافع مرکزی این تیم کوامی اوتون و خالد الهاشمی هستند. در سمت راست نیز بندر الاحبابی کاپیتان العین حضور دارد و در سمت چپ نیز اریک مندز به بازی می‌پردازد.

هرنان کرسپو در این مسابقه از دو هافبک مرکزی در ترکیب تیمش بهره می‌برد. پارک یونگ وو بازیکن مطرح کره‌ای و یحیی نادر بازیکنان میزبان هستند. جلوتر از آنها نیز شاهد حضور محمد عباس هستیم.

چشم هواداران العین برای این مسابقه به گلزنی سه عنصر تهاجمی تیم دوخته شده است. جایی که کاکو رومرو در سمت راست و ماتیاس پالاسیوس در سمت چپ به عنوان وینگر های العین بازی می‌کنند. در نوک خط حمله نیز سفیان رحیمی مراکشی که در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل النصر موفق به گلزنی شد، به میدان می‌رود.

دیگر خبرها

  • ترکیب العین برای جدال با پرافتخارترین تیم آسیا
  • ایران سر دفاع از کشور با هیچ کسی تعارف ندارد
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • عملیات وعده صادق جلوه گر اقتدار نظام اسلامی در دنیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان پس از قهرمانی ایران در کشتی فرنگی آسیا
  • حسین علایی: ۱۲۰ جنگنده پیشرفته برای مقابله با ایران به پرواز درآمدند اما .../در زمان حمله سپاه، فرمانده سنتکام در اتاق عملیات اسرائیل حضور داشت
  • تاکید استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم اعتماد به جوانان
  • تاکید استاندارآذربایجان شرقی بر لزوم اعتماد به جوانان در بخش اقتصادی
  • دانش و فناوری بومی رمز موفقیت مقابله با تهدید خارجی
  • وعده صادق انجام شد