Web Analytics Made Easy - Statcounter

پریدن، دویدن، افتادن و حتی شیرجه زدن کاری است که کودکان تا افراد بزرگ سال در زمین بازی انجام می دهند. در واقع زمین بازی مکانی است که زانوها و بدن کودکان و ورزشکاران ما را تهدید می کند. پس امنیت و نرمی آن نسبت به پیاده روی که در آن قدم می گذاریم، اهمیتی دو چندان دارد. از طرف دیگر فشار حاصل از دویدن و پرش ورزشکاران و یا جنب و جوش شاد کودکانه  مقاومت سطح زیر قدم ها را با اهمیت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چمن ها به طور کلی گزینه خوبی برای زمین های بازی هستند اما چمن طبیعی به دلیل  آبیاری، کوددهی و نگهداری خاص به صرف انرژی نیازمند است و سطحی لغزنده تر و آسیب پذیر دارد. به همین دلیل چمن مصنوعی به عنوان گزینه ای مناسب برای چمن زمین بازی معرفی می شود.

بگذارید کودک تان زمین بخورد

طبق قوانین سطح زمین بازی باید برای پرش افراد از ارتفاع 1.50 متری امن باشد تا سبب شکستگی یا آسیب نشود. حال این پرش می خواهد در زمین بازی کودکان از سرسره یا تاپ باشد یا پرش از ارتفاع یک ورزشکار حرفه ای. در هر حال چمن مصنوعی این قابلیت را تا ارتفاع 2.30 افزایش داده است. پس اگر کودک پر هیجانی دارید که علاقمند به پریدن از تاپ خود در هنگام اوج گرفتن است، با چمن مصنوعی زیر پاهای او را پیش از پیش امن کنید. تا در آغوش ترکیبی از طبیعت و صنعت به راحتی شیطنت کند. شاید به این طریق فردا ورزشکاری را به جامعه هدیه دهید. به خصوص که تکنیک های و الگوهای اجرایی چمن مصنوعی برای زمین بازی این قابلیت را به ما می دهد که آن را در زمین حرفه های مختلف ورزشی به اجرا درآوریم.

برای نگاهی دقیق­تر به این محصول روی این عکس کلیک کنید. اگر مشتاقید می­توانید زمین بازی دلخواه خود را نیز طراحی کنید.

 قابلیت اجرا و مکان های مناسب چمن زمین بازی با چمن مصنوعی

در اجرای چمن زمین بازی مواردی به طور اصولی قابل اجرا خواهد بود. در ابتدا برای امنیت بیشتر  یک لایه اضافی در زیر آن پهن می کنیم که سبب انعطاف و ضربه گیری بهتر می شود. می توانیم روی چمن زمین بازی  خطوط مختلفی که برای رشته های مختلف ورزشی به کار می رود را بدون هیچ مشکلی اجرا کنیم. به یاد داشته باشید که این خطوط بر روی چمن مصنوعی، چون نیازمند آبیاری و کاشت دوباره نیست،  ماندگاری بیشتری دارد. همچنین این محصولات قابلیت آن را دارند که در رنگ های متنوع نیز کنار هم قرار گیرند و چشم انداز زیباتری را در مقابل چشمان شما قرار دهند.

موارد و مکان اجرای آن نیز گستردگی و تنوع بالایی دارد. و قابل اجرا در حیاط مدارس و زمین ورزش ، زمین بازی ویلا و ملک شخصی شما و زمین های ورزشی داخل شهر هستند.

زمین پرطرفدارترین ورزش دنیا را با چمن مصنوعی امن کنید

یکی از مکان هایی که به چمن مصنوعی نیاز دارند زمین های فوتبال (چمن مصنوعی  فوتبال) خواهند بود. میل بازی به این ورزش پر طرفدار و مراجعه مخاطبان به استفاده از چمن مصنوعی  فوتبال، انتظارات و کیفیت را نیز بالا برده است. نسل جدید چمن مصنوعی به دلیل نیاز کمتر به تعمیر و نگهداری، پوشش سخت، زیبایی و شباهت بسیار به چمن طبیعی، بافت متراکم و فشردگی مورد نیاز ارتقای کیفیت زیادی پیدا کرده است. گروه چمنزار با شناخت از نیاز صاحبان زمین بازی و فوتبال یکی از بهترین گزینه های این محصولات را به شما معرفی می کند. برای اطلاع بیشتر درباره‌ی چمن مصنوعی و  قیمت چمن مصنوعی با کارشناسان تماس بگیرید.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فوتبال کودکان چمن مصنوعی چمن زمین بازی زمین فوتبال حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۱۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارنظر آنتونلی درباره رانندگی با خودروی فرمول یک

اصلی‌ترین گزینه جایگزینی لوئیس همیلتون در مرسدس بنز در مورد نخستین حضور خود در پشت فرمان اتومبیل فرمول یک اظهارنظر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندره‌آ کیمی آنتونلی، راننده ایتالیایی فرمول 2، در مورد نخستین تست خود در خودروی فرمول یک اظهارنظر کرد.

آنتونلی در ویدئوی منتشر شده توسط سرویس رسانه‌ای مرسدس بنز گفت: "سلام بچه‌ها! نخستین تست‌های من روی یک ماشین فرمول یک کامل شده است. این یک تجربه باورنکردنی بود و من هر ثانیه آن را دوست داشتم. بله، در روز اول همه چیز طبق برنامه پیش نرفت: متأسفانه برف داشتیم، بنابراین نتوانستیم به درستی سوار ماشین شویم، اما روز دوم خشک بود، دورهای زیادی انجام دادیم.

وولف: آنتونلی گزینه اصلی جایگزینی همیلتون است

آنتونلی افزود: بله، واقعا سرگرم کننده بود. من از تیم به خاطر کار سخت‌شان بسیار سپاسگزارم و برای آنچه که در راه است، هیجان‌زده هستم!

این راننده 17 ساله ایتالیایی با مرسدس W12 مدل 2021 رانندگی کرد. نخستین مسابقه او با اتومبیل فرمول یک در ردبول رینگ برگزار شد و شماره 12 را برای خود انتخاب کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • کلوپ: حذف از اروپا آغازی برای ادامه فصل است؛ گاهی ایده تاکتیکی مزخرفی داریم
  • معرفی دفاع راست ایده‌آل: یاشوا کیمیش
  • اظهارنظر آنتونلی درباره رانندگی با خودروی فرمول یک
  • آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی
  • زمین چمن مصنوعی شهید «سعید کریمی» در قم افتتاح شد
  • زمین چمن مصنوعی مدرسه ماندگار شهید چمران افتتاح شد
  • بهره‌برداری از ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی
  • ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری رسید
  • سازمان انتقال خون هیچ جایگزینی ندارد
  • ناسا در مریخ با مشکلی بزرگ مواجه شد