Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - بهای هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران امروز (دوشنبه) با کاهش حدود 40هزار تومانی نسبت به دیروز به رقم چهار میلیون و 15هزار تومان رسید.
به گزارش خبرگزاری آریا، کاهش قیمت سکه و طلا در بازارهای داخلی در حالی رخ داده که بهای اونس طلا در بازارهای جهانی رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم در بازار آزاد تهران در ساعت 14امروز به بهای سه میلیون و 990هزار تومان به فروش رسید.
نیم سکه نیز دو میلیون و 40هزارتومان، ربع سکه یک میلیون و 240هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی 840هزار تومان داد و ستد شد.
همچنین در بازار آزاد تهران هر گرم طلای خام 18عیار 407هزار تومان و هر مثقال طلا نیز یک میلیون و 764هزار تومان فروخته شد.
بهای اونس جهانی طلا امروز یک هزار و 519دلار بود.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۱۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقبگرد دلار به کانال ۶۷ هزار تومان/هیجانات بازار فروکش کرد

پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل، برخلاف پیش بینی‌ها آرامش را به بازار ارز برگرداند و دلار که تا ظهر امروز همگام با هیجانات سیاسی به کانال ۷۰ هزار تومان وارد شده بود در مدار کاهش قرار گرفت و به نرخ ۶۷ هزار تومان بازگشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت دلار بازار آزاد در روزهای گذشته افزایشی بود اما پس از پاسخ ایران به اسرائیل در شب گذشته هیجانات در بازار ارز به اوج رسید و با وجود بسته بودن بازار در برخی کانال‌های تلگرامی قیمت دلار به کانال‌های بالای ۷۰ هزار تومان نیز وارد شد، این روند تا ظهر امروز نیز ادامه داشت تا جایی که در معاملات بازار دلالان فردوسی و منوچهری، قیمت فروش دلار روی ۷۰ هزار تومان آغاز شد اما به دلیل نبود خریدار، به سرعت قیمت دلار آزاد ریزش کرد و تا پایان وقت امروز به کانال ۶۷ هزار تومان رسیده است.

به گفته فعالان بازار با وجود هیجانات سیاسی اخیر، ارز در بازار آزاد مشتری ندارد و معامله گران نیز مانند صرافی‌ها روز کسادی را پشت سر می‌گذارند. فعالان بازار بر این باورند که پس از پاسخ محکم ایران جو بازار برعکس شده و نگرانی‌ها تا حدودی از بین رفته است بر این اساس پیش‌بینی می‌شود که روند کاهشی نرخ ارز ادامه داشته باشد.

در سیزدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ خبر حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت ایران در دمشق منتشر شد و پس از آن بازار غیر رسمی ارز، نخستین روز کاری ۱۴۰۳ را با افزایش قیمت آغاز کرد و این روند تا پیش از ظهر امروز ادامه داشت با این حال فروکش کردن اخبار سیاسی با عقب‌نشینی دلار همراه شد و برای حفظ این روند نیز برخی کارشناسان اقتصادی، تغییر سیاست‌های کنونی برای کنترل نرخ ارز را توصیه می‌کنند و باید بسته‌های جدید سیاستی تدوین شود تا انتظارات تورمی را کاهش دهد؛ در غیر این صورت نمی‌توان انتظار کاهش نرخ ارز را داشت.

کد خبر 744515

دیگر خبرها

  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳/ رشد حباب، لیدر نوسانات صعودی سکه شد
  • ادامه کاهش نرخ ارز در بازار
  • آخرین قیمت سکه و طلا در بازار آزاد
  • چرا قیمت دلار محکوم به سقوط است‌؟
  • کاهش نسبی بهای نفت در بازار جهانی
  • ریزش سنگین قیمت‌ها در بازار طلا و سکه
  • عقبگرد دلار به کانال ۶۷ هزار تومان/هیجانات بازار فروکش کرد
  • آغاز ریزش دلار در بازار آزاد در روز بدون مشتری/ کاهش ۴۰۰۰ تومانی قیمت دلار
  • بازار ارز عقب‌نشینی کرد
  • بازار آرام ارز پس از انتقام ایران از رژیم صهیونیستی/ عقب‌نشینی نرخ دلار در کانال‌ها