Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، صفر صادقی راد در گفتگویی با اشاره به فعالیت ناوگان مسافربری استان از 24 مهرماه سال جاری برای انتقال و جابجایی زائران اربعین حسینی اظهار داشت: با توجه به انتخاب همدان به عنوان استان معین برای بازگشت زائران اربعین حسینی پنج استان قم، گلستان، مازندران، خراسان رضوی و خراسان شمالی مقرر شد، زیر ساخت های لازم برای این موضوع پیش بینی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به همین منظور و با توجه به ازدیاد زائران حسینی، بازدید از محل های پیشنهادی برای جانمایی و تجمع ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری با حضور مسئولان مرتبط استان انجام و پیش بینی شد، ورودی شهر بهار، ورودی مریانج و پایانه انقلاب به عنوان سه مکان برای تجمع ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری برای نقل و انتقال زائران اربعین در نظر گرفته شود. صادقی راد ادامه داد: این اداره کل با آماده باش کامل ناوگان مسافری در سطح استان، توان جابجایی روزانه 500 تا 1300 زائر اربعین را دارد. معاون حمل و نقل این اداره کل یادآور شد: همچنین احداث استراحتگاه، سرویس های بهداشتی، استقرار نیروهای راهداری، پلیس راه، هلال احمر، اورژانس و... در مکان های در نظر گرفته شده با همکاری ارگانهای مربوطه نیز پیش بینی شده است.

* روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۲۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۱۰ هزار خودروی برقی به ناوگان عمومی

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مدیریت شهری تهران از سال گذشته تلاش کرد تا زمینه ورود اتوبوس، تاکسی و حتی موتورسیکلت‌های برقی را در شهر تهران فراهم کند. در این راستا قرادادها و تفاهم‌نامه‌هایی با شرکت‌های چینی به امضا رسید و مقرر شد ۲۷۵۰۰ دستگاه خودروی برقی به تدریج وارد ناوگان تاکسیرانی تهران شوند.

بیشتر بخوانید: وزیر صمت: واردات خودرو به حدی بوده که در بنادر جا نداریم

در این بین طبق توافقات صورت گرفته بین شهرداری تهران و وزارت صمت نیز قرار است ۲۷۰۰۰ دستگاه تاکسی برقی به شهرداری تهران ارائه شود تا گام بلند و مؤثر دیگری در راستای برقی‌سازی این ناوگان برداشته شود.

سال گذشته تعدادی از تاکسی‌های وارداتی توسط وزارت صمت رونمایی شد که در مسیر پلاک‌گذاری قرار دارند و به محض انجام این امر، در خطوط تعیین شده فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

در ادامه روند واردات تاکسی‌های برقی، حسن کریمی سنجری؛ مدیر طرح خودروهای برقی وزارت صنعت معدن تجارت نیز اعلام کرده که در حال حاضر ۲۵۰۰ خودرو و تاکسی برقی از گمرک ترخیص شده است و در سه ماه آینده ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی که بخشی از آنها در حال حمل و ترخیص است در معرض واگذاری قرار می‌گیرد.

به گفته وی، مجموع خودروهای سواری که تا سه ماه آینده به بازار عرضه می‌شود بین ۸ تا ۱۰ هزار خودرو دستگاه است که به دنبال ایجاد شرایط تحویل آن به ناوگان عمومی هستیم.

اگرچه سهم شهرداری تهران از ۱۰ هزار تاکسی مذکور اعلام نشده اما شواهد امر گویای این است که روند برقی‌سازی تاکسی‌ها در حال سرعت گرفتن است و امسال، سال طلایی و متفاوتی برای حمل و نقل عمومی از جمله تاکسیرانی رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227763 برچسب‌ها حمل و نقل

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی اعتبار ۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی اعتبار۳ هزار میلیارد تومانی برای اربعین امسال
  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی
  • مدل‌های آب‌وهوایی تغییر مکان ماهواره‌ها را هم پیش‌بینی می‌کنند
  • بررسی امکان جریمه افراد بی‌خانمان در آمریکا
  • اختصاص ۵۹ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد
  • حال خوب| خوشحالی مردم «حُمِیل» از سیل جمعیت زائران اربعین
  • جواد تشکری مدیر رادیو اربعین شد
  • واگذاری ۱۰ هزار خودروی برقی به ناوگان عمومی