Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم معارفه مدیرعامل جدید آسایشگاه معلولین غرب گیلان امروز (۱ مهر) در صومعه سرا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «حسین نحوی‌نژاد» صبح امروز(دوشنبه، 1مهر) در جلسه تودیع و معارفه مدیرعامل جدید آسایشگاه معلولین غرب گیلان در صومعه‌سرا اظهار کرد: یکی از مراکز تابعه سازمان بهزیستی مرکز معلولین غرب گیلان واقع در شهرستان صومعه‌سرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل بهزیستی گیلان با بیان اینکه این مرکز متعلق به اموال دولت و سازمان بهزیستی است، افزود: موسسه خیریه آسایشگاه غرب گیلان یک موسسه خیریه برای انجام خدمات با اخذ مجوز برای خدمات به معلولین است.

 

وی با اشاره به اینکه مراکز خیریه از حساسیت بسیار زیادی برخوردار هستند، گفت: خیرین و نیکوکارانی هستند که به اتکای نظام جمهوری اسلامی و ضوابط، مقررات و نظارت عالیه شخص مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید، سعی می‌کنند نذورات و کمک‌های خود را به این مراکز ارائه دهند.

 

نحوی‌نژاد با بیان اینکه الحمدالله مراکز این‌چنینی توانسته‌اند با کمک خیرین خدمات قابل قبولی ارائه دهند، تصریح کرد: به دنبال رهنمودهایی که نماینده ولی فقیه در گیلان داشتند تلاش داریم امور را بهینه کنیم و شرایط را به سمتی ببریم که از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم تا این مجموعه‌ها رو به سوی تعالی پیش روند.

 

مدیرکل بهزیستی گیلان با بیان اینکه دمیدن روح جدید در همه مجموعه‌ها لازم است، خاطرنشان کرد: شرایط باید به گونه‌ای باشد که افراد جدید با تجارب بیشتر وارد عرصه شوند.

 

 

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح اربعین حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد دفاع مقدس کانون های مساجد مسجد طراز اسلامی اردبیل بازگشایی مدارس مراکز خیریه آسایشگاه معلولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۲۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلع و قمع ساخت و ساز غیرمجاز در روستای صومعه نیشابور

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، معاون سازمان و مدیر جهادکشاورزی نیشابور گفت: طبق ماده ۳ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، با همکاری اداره امور اراضی جهادکشاورزی نیشابور و مالک و نیز با حضور مقتدرانه نیروی انتظامی، این ساخت و ساز غیرمجاز در زمینی به مساحت ۱۳۰ مترمربع شامل بنا، محوطه، تراس و دیوار در روستای صومعه قلع و قمع شد.    علی مبارکی افزود: از ابتدای امسال تاکنون، تعداد ۶۴ فقره اخطار ساخت و ساز غیرمجاز در سطح شهرستان صادر شده است.    وی عنوان کرد: هر گونه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی ممنوع است و متقاضیان باید قبل از فعالیت، نسبت به اخذ مجوز‌های لازم از جهادکشاورزی و دستگاه‌های صادرکننده موافقت اصولی را اخذ کنند.   رئیس اداره امور اراضی جهادکشاورزی هم گفت: محدودیت اراضی مرغوب و مستعد کشاورزی و لزوم حفظ و حراست از اراضی کشاورزی و همچنین نظارت و پیشگیری از تغییر کاربری‌های گسترده، از وظایف امور اراضی جهادکشاورزی شهرستان است.   شهاب جهانداری بیان داشت: طبق قانون با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی و باغی برخورد خواهد شد و شهروندان می‌توانند مشاهدات خود را از طریق سامانه تلفنی رایگان و ۲۴ ساعته ۱۳۱ با ما در میان بگذارند.

دیگر خبرها

  • رهاسازی آب سد سفیدرود از ۲ هفته دیگر
  • مدیرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد
  • مديرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد
  • معرفی واحد تولید کننده آلاینده محیط زیست به دستگاه قضا در گیلان
  • جشنواره ورزشی و بازی‌های بومی محلی ویژه معلولان در مهاباد
  • خدمت بی منت به سالمندان آسايشگاه نشاط مهريز
  • برترین های رده سنی امید معرفی شدند
  • قلع و قمع ساخت و ساز غیرمجاز در روستای صومعه نیشابور
  • کاراته قهرمانی کشور؛ معرفی نفرات برتر رده سنی امید‌ها
  • الزامی شدن رعایت حجاب در مراکز خرید و فروشگاه‌ها