Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان با بیان اینکه با تاکید به اینکه برخی از خیابان‌های خرم‌آباد مربوط به زمان درشکه است، گفت: خیابان امام خمینی خرم‌آباد نیازمند دوربین هوشمند پلاک‌خوان است. ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، سرهنگ مرتضی چغلوند ظهر امروز در حاشیه نشست خبری  با تاکید به اینکه کنترل ترافیک هوشمند به عنوان امری اجتناب‌ناپذیر در استان لرستان ضعیف است، اظهار داشت: کنترل ترافیک در لرستان سنتی انجام می‌گیرد و درصد کمی از آن به صورت هوشمند انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر مدیریت علمی و به روز نباشد ما با مشکل مواجه می‌شویم، کمترین تجهیزات الکترونیک پلیس راهنمایی و رانندگی همانند دوربین در حوزه استان لرستان است.

110 دوربین نظارتی جدید تا پایان سال در قم راه‌اندازی می‌شودتخلفات ثبتی دوربین‌های پلیس خراسان رضوی اطلاع‌رسانی می‌‌شودآخرین خبرها از کودک مفقود شده در قلعه‌نو شهرری/ بررسی دوربین مداربسته

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان با بیان اینکه شهرستان خرم‌آباد دارای 62 دوربین است که بخشی از آن‌ها پلا‌ک‌خوان نیستند، عنوان کرد: توقع داریم که مسئولان نسبت به افزایش دوربین‌ها اقدام کنند تا بتوان کنترل‌ها رو بروز کرد.

وی با اشاره به اینکه برخی از نقاط همانند چهارراه اسدآبادی خرم‌آباد به سمت پادگان نیازمند تعریض است، بیان کرد: در این نقطه به دلیل شرایط نامناسب هندسی سبب افزایش ترافیک می‌شود.

چغلوند خاطرنشان کرد: خیابان 17 شهریور خرم‌آباد دارای بافت قدیمی است  و به نوعی مربوط به زمان درشکه است و با عبور و تردد ماشین‌های گران و پرسرعت امروزی سنخیت ندارد که باید فکری به حال این خیابان شود.

وی با تاکید به اینکه لایه‌روبی رودخانه‌ها با توجه به نزدیک‌شدن فصل بارندگی‌ها در اولویت قرار گیرد، تصریح کرد: پل‌های اناری و پل 60 متری خرم‌آباد برای مردم مشکل ایجاد کردند و سبب گره ترافیک محلی می‌شود و این عامل نیز سبب تصادفات در نیمه اول سال شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان گفت: خط‌کشی گذرگاه‌های مدارس، تقاطع‌ها و معابر دیر شروع شده است.

وی با بیان اینکه آخرین اهرم پلیس اعمال قانون است، اظهار داشت: پلیس اگر مجبور شود اعمال قانون را شدیدتر می‌کند و هماهنگ‌های لازم با مرجع قضایی صورت گرفته است.

چغلوند با تاکید به اینکه طیف‌ها و گروه‌های خاصی تحت عنوان همیاران پلیس در طرح ترافیکی با ما همکاری می‌کنند، افزود: باید از طریق مردم و به وسیله مردم فرهنگ ترافیکی را ارتقاء داد.

وی با تاکید به اینکه برخی از خیابان‌های خرم‌آباد مربوط به زمان درشکه است، عنوان کرد: خیابان امام خمینی خرم‌آباد نیازمند دوربین هوشمند پلاک‌خوان است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان در پایان از مالکان خودروها خواست تا با مراجعه به مرکز تعویض پلاک اطلاعات خود را برای اطلاع از جرائم خودروی خود بروز کنند.

انتهای پیام/ش

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۲۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل شکسته یا شاپوری در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: پل شکسته یا پل شاپوری یکی از شاهکار‌های معماری دوره ساسانیان و از بزرگترین پل‌های سنگی ایران است که در ضلع جنوبی فلک الافلاک و در جنوب شرق خرم آباد واقع شده‌است.

عطا حسن پور افزود: پل شکسته یا پل شاپوری ۳۰۰ متر طول و ۱۹ چشمه طاق داشته است هم اکنون تنها پنج طاق آن باقی مانده است.

برخی بر این باور هستند که شاپور اول ساسانی دستور ساخت این پل را داده است و چون قلعه فلک الافلاک در فاصله یک کیلومتری از این پل قرار دارد؛ این دو بنا همزمان با هم ساخته شده‌اند.

عادلی، کارشناس میراث فرهنگی هم گفت: در کنار این پل شگفت انگیز بوستان و دریاچه و سایر پل‌های تاریخی استان به صورت مینیاتوری و نمادین ساخته شده که زیبایی این اثر باستانی را دو چندان کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پل شکسته یا شاپوری در خرم آباد
  • سفر به فرهنگ و آئین‌های سنتی مردمان لر
  • برنامه‌های ویژه اتوبوسرانی تهران برای شب‌های قدر و نمایشگاه قرآن
  • خدمات‌رسانی ویژه اتوبوسرانی در شب های قدر
  • خدمات‌رسانی اتوبوسرانی تهران در شب‌های قدر و نمایشگاه قرآن
  • خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی پایتخت به شهروندان در شب قدر
  • خدمات‌رسانی اتوبوسرانی پایتخت برای مراسم شب‌های قدر
  • کدورت آب شرب خرم‌آباد/ آب روستاهای سیل‌زده لرستان وصل شد
  • اقدامات شهرداری منطقه ۲ خرم‌آباد برای میزبانی از گردشگران نوروزی
  • گشت و گذار در تهران | ساعت پرفسور حسابی و ناصرالدین شاه اینجاست!