Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جلال زراعت پیشه مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز در این مراسم گفت: از محل صرفه‌جویی هزینه چاپ قبوض کاغذی، تعداد چهار هزار بسته نوشته افزار مورد نیاز دانش آموزان استان فارس توسط توانیر تامین شده است که از این تعداد ۲ هزار بسته در شهرستان شیراز توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، بیان کرد: توزیع لوازم التحریر اقدامی هماهنگ بود که توسط شرکت توانیر برنامه ریزی و شرکت‌های توزیع آن را اجرایی کرده اند، و در اولین روز از بازگشایی مدارس، کار توزیع نوشت افزار‌های تهیه شده بین دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار شیراز با حضور استاندار فارس، مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرکل کمیته امداد فارس و به شکل نمادین در ۲ مدرسه انجام شد.

زراعت پیشه تصریح کرد: براساس اطلاع رسانی‌های انجام شده، از اول مهرماه امسال، قبوض کاغذی تمام مشترکان برق سراسر کشور حذف و قبض سبز جایگزین آن می‌شود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز ادامه داد: حذف قبوض کاغذی علاوه بر کمک به حفظ محیط زیست به دلیل کاهش مصرف کاغذ، در هزینه‌های جاری صنعت برق هم تاثیرگذار بوده، به طوری که از محل صرفه جویی هزینه صدور قبوض کاغذی، امکان تامین ۱۰۰ هزار بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان بی بضاعت سراسر کشور فراهم شده است.

او، اضافه کرد: طرح حذف قبوض کاغذی تاکنون در هشت شهرستان تحت مدیریت این شرکت، بالغ بر ۹۸ درصد پیشرفت داشته است به این معنا که ۹۸ درصد از مشترکان، شناسه ۱۳ رقمی قبض خود را برای دریافت پیامکی اطلاعات مربوط به هزینه بهای برق مصرفی، به سامانه ۳۰۰۰۱۱۱۲ اعلام کرده اند.

گفتنی است، برابر اعلام قبلی توانیر، از ابتدای مهر ماه امسال توزیع قبوض کاغذی برق برای تمام مشترکان سراسر کشور متوقف شد.

انتهای پیام/ت

توزیع نوشت افزار در مدارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۲۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج کریمی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، در خصوص عملکرد اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در دولت سیزدهم، اظهار کرد: اعتبار تخصیص یافته در این دولت به این مجموعه ۶۹۰ میلیارد تومان است.

وی در خصوص دریافت قیر رایگان جهت ایزوگام و آسفالت مدارس در چهارمحال و بختیاری، افزود: تاکنون ۴۲ میلیارد تومان اعتبار جهت این کار به استان اختصاص داده شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با اشاره به ۶۶ فضای آموزشی و ورزشی که توسط این اداره‌کل تکمیل و تحویل شده است، ادامه داد: پروژه‌های آموزشی در قالب ۲۲۵ باب کلاس درس هستند.

کریمی عنوان کرد: پروژه‌های آموزشی و ورزشی که توسط اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری تحویل شده است ۲۹ هزار و ۲۰۰ مترمربع زیربنا دارد و اعتبار هزینه شده برای آن بالغ بر ۳۷۵ میلیارد تومان است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین اعتباری بالغ بر ۹۵ میلیارد تومان جهت خرید تجهیزات مورد نیاز مدارس در چهارمحال و بختیاری، هزینه شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تعداد ۱۰۰ پروژه با ۳۶۰ کلاس درس و ۷۸ هزار مترمربع زیربنا در این استان در دست اجرا است، برای ساخت این واحدها تا کنون ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه شده و حدود ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آن‌ها نیاز است.

کریمی بیان کرد: همچنین ۱۱۰ پروژه با ۷۸۰ کلاس درس با اعتبار هزینه شده ۶۰ میلیارد تومان استانداردسازی گرمایشی شده است.

کد خبر 6088312

دیگر خبرها

  • افتتاح مدرسه خیرساز در منطقه پردیسان قم
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • بررسی لایحه کمک‌هزینه شهرداری شیراز برای کرایه سفر
  • ۲۵ نانوایی در شیراز نان کامل توزیع می‌کند
  • ۲۵ نانوایی در شیراز نان کامل توزیع می‌کنند
  • اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز
  • توزیع نان کامل در ۲۵ نانوایی شیراز
  • کنتورهای هوشمند موجب صرفه جویی برق شدند
  • ‌توزیع بیش از یک میلیون مکمل آهن در مدارس دخترانه فارس