Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@07:20:56 GMT

واژگونی تیبا مرگ کودک 7 ساله را رقم زد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۲۱۹۰

واژگونی تیبا مرگ کودک 7 ساله را رقم زد

واژگونی سواری تیبا در محور ایرانشهر –سرباز منجر به مرگ کودک 7 ساله و مجروحیت راننده و کودکی 10 ساله شد. تصادف

 سرهنگ یداله ستوده، رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان در تشریح این حادثه، گفت: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره واژگونی منجر به فوت در محور ایرانشهر -سرباز، جاده فرعی روستای سرکهوران  بلافاصله تیم گشت تصادفات پلیس راه به همراه عوامل امدادی در صحنه حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد، یک دستگاه خودروی تیبا با 3 سرنشین از جاده خارج و واژگون شده است.

تیبا

رئیس پلیس راه جنوب استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متأسفانه در این حادثه یکی از سرنشینان خودرو که پسر بچه ای 7 ساله بود به علت شدت جراحات وارده در دم جان باخت و راننده خودرو و سرنشین دیگر آن که پسر بچه ای 10 ساله بود، مجروح و توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ ستوده عنوان کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه علت تامه این تصادف را ناتوانی راننده در کنترل خودرو به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کرده است./حادثه 24

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۲۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس

رئیس پلیس راه شمال استان فارس گفت: در حادثه واژگونی سواری پژو در این استان سه نفر فوت و یک نفر نیز مجروح و روانه بیمارستان شد.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی سه شنبه در این باره به ایرنا گفت: در پی وقوع یک فقره واژگونی خودرو در محور مواصلاتی "آباده-صفاشهر" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله تیمی از عوامل پلیس‌راه به همراه دیگر نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد خودرو پژو پارس حامل چهار سرنشین از جاده منحرف و واژگون شده است، افزود: در این حادثه سه نفر از سرنشینان فوت و یک تن دیگر نیز مجروح و به بیمارستان انتقال داده شد.

رئیس پلیس راه شمال استان فارس نصریح کرد: کارشناسان علت این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده اعلام کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • موتورسیکلت‌ها با ۳۵ درصد از عوامل تصادفات درون شهری هستند
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو به بهانه کمک
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش | سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • واژگونی همزمان ۳ خودروی پژو در محور یاسوج به اصفهان/ مرگ ۳ راننده
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید