Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@21:43:56 GMT

برق گرفتگی پسر ۱۷ ساله در فردیس

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۲۲۰۸

برق گرفتگی پسر ۱۷ ساله در فردیس

در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره برق گرفتگی در شهرک وحدت شهرستان فردیس و انتقال مصدوم به بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان شهریار، ماموران کلانتری ۱۳ وحدت به بیمارستان اعزام شدند.

پس از حضور ماموران مشخص شد، پسر ۱۷ ساله‌ای در حال نصب پرده منزل بوده دچار برق گرفتگی شده و از بلندی سقوط می‌کند و در حال انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهروندان با رعایت نکات ایمنی در انجام کار و واگذار کردن کارها به افراد دارای تخصص از وقوع حوادث تلخ این چنینی پیشگیری کنند.

46

کد خبر 1302721

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان البرز برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۲۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد

سرهنگ مهدی پورامینایی گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت دوچرخه از چند محله و آپارتمان در سطح شهر کرمان، ماموران کلانتری ۲۱ با بررسی میدانی محل وقوع سرقت‌ها و تجسس‌های بعدی، متهم دخیل در این سرقت‌ها را شناسایی و این فرد را هنگام پرسه زدن در یکی از محله‌های شهر دستگیر کردند.

وی افزود: این متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به انجام ۲۳ فقره سرقت دوچرخه و فروش آن‌ها به یک مالخر اعتراف کرد که در ادامه طی هماهنگی قضائی، ماموران فرد مالخر را نیز در مخفیگاهش غافلگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: فرد مالخر نیز به خرید و فروش ۲۳ دستگاه دوچرخه سرقتی اقرار کرد که شمار زیادی از این دوچرخه‌ها کشف و با تحویل آنان به مال باختگانی که عمدتا کودک و نوجوان بودند، باعث خوشحالی مجدد آنان شدیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • انتقال چای قاچاق با قطار
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • جان باختن مرد ۷۰ ساله براثر برخورد با قطار در فردیس
  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • دستگیری زنی که شوهر خود را با سلاح سرد به قتل رساند
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • وقوع بارش‌های پرحجم بهاری / لزوم توجه به هشدارها
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • سیل و آب گرفتگی در برخی نقاط استان یزد + فیلم
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی ادامه دارد