Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی صادقی پیش از ظهر دوشنبه در مراسم افتتاحیه پروژه‌های عمرانی و محرومیت زدایی سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت: ما در شرایط خاصی در کشور قرار داریم لذا عزت و اقتدار جمهوری اسلامی بر هیچکس پوشیده نیست.

وی با اشاره با کلنگ زنی ۷۴۶ پروژه در سال گذشته افزود: تا پایان سال این پروژه ها به خانواده‌ها در مناطق محروم استان کرمان تحویل داده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی عنوان کرد: در این راستا بخشی از اعتبارات را کمیته امداد و قسمتی از آن را بسیج سازندگی بر عهده گرفت.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان کرمان گفت: در جنوب و شرق کرمان کارهای بسیاری از راه اشتغال پایدار ایجاد کردیم. در سطح استان کرمان بالغ بر ۱۰۰ هزار خانواده تحت پوشش داریم که از این آمار سرپرست ۶۰ هزار خانواده خانمها هستند و از این تعداد ۱۰ هزار خانواده فاقد مسکن هستند.

صادقی یادآور شد: عمده مشکل ما بحث زمین است که اگر در استان این مشکل حل و فصل شود با تامین اعتبار و پشتوانه بسیج سازندگی می‌توان کارهای عظیمی انجام داد.

وی با اشاره به ۵۵۱ خانوار که صاحب مسکن شدند گفت: در ارتباط با ساخت مسکن از اعتبارات کمیته امداد استفاده کردیم که در کنار آنها شغل هم ایجاد کردیم.

صادقی بیان کرد: مقام معظم رهبری از مجموعه‌های نهادی توقع بسیار بالایی دارند امیدواریم تا پایان سال علی‌رغم همه مشکلات بازار بتوانیم واحدهای بیشتری افتتاح کنیم.

کد خبر 4726675

منبع: مهر

کلیدواژه: یحیی صادقی کمیته امداد کرمان مناطق محروم هفته دفاع مقدس قزوین اربعین حسینی بوشهر شهرکرد شیراز اربعین 98 بازگشایی مدارس گرگان خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف بیرجند ایلام استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۲۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت بیش از ۴۵۰ جهادگر در مناطق محروم آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    مسئول عملیات جهادی ناحیه بسیج دانشجویی استان آذربایجان غربی اظهار کرد: بیش از ۴۵۰ جهادگر در قالب ۳۲ گروه جهادی در ایام نوروز ۱۴۰۳ در مناطق محروم، دورافتاده و حاشیه‌نشین این استان فعالیت و خدمت‌رسانی کردند.

  احسان آقائی  افزود: این گروه‌های جهادی در نوروز ۱۴۰۳ در قالب اردوی جهادی عهد خدمت در دو بخش اردوهای هجرت در نقاط کمتر برخوردار استان و همچنین اردوهای حاشیه نشین شهرهای استان فعالیت می‌کردند.

وی ادامه داد: در سال گذشته با توجه به برنامه‌های متعدد دانشجویان از جمله اردوهای راهیان نور، انتخابات و برنامه‌های متعدد دیگر و همچنین ماه مبارک رمضان، طبق تقویم و با برنامه‌ریزی‌های قبلی‌ اردوهای جهادی از اواسط اسفند ماه ۱۴۰۲ آغاز و تا اواسط اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

 آقائی گفت‌: گروه‌های جهادی دانشگاه‌های مرکز استان به صورت متمرکز در دو روستای تازه‌کند نصرت‌آباد و اوغول‌بیگ شهرستان تکاب از دو فروردین  تا سیزدهم این ماه در عرصه‌های فرهنگی، تربیتی، آموزشی و عمرانی مشغول خدمات‌رسانی به مردم منطقه بودند.

وی تصریح کرد: همچنین برنامه اعزام سایر گروه‌های جهادی به صورت مستقل و برخی به صورت قرارگاهی از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده وتا اواسط اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه خواهند داشت و این گروه‌ها به نقاط مختلف استان اعزام خواهند شد.

آقائی خاطرنشان کرد: در این مدت همچنین بیش از ۳۵۰ جهادگر نیز در ایام نوروز ۱۴۰۳ در حاشیه شهرهای استان فعالیت و خدمت‌رسانی انجام دادند.

اجرای اردوهای جهادی در عرصه‌های مختلف (عمرانی و ساخت و ساز، فرهنگی، اجتماعی، اشتغال، بهداشت و دندانپزشکی و دامپزشکی) در مناطق محروم و کم‌برخوردار شهری و روستایی فعالیت‌های گسترده و خدمات‌رسانی متنوعی به جامعه هدف انجام می‌دهد و اردوهای جهادی و خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی منحصر به زمان و مکان خاصی نیست.

دیگر خبرها

  • تحویل بیش از 3 هزار مسکن به مددجویان کمیته امداد در گلستان
  • تیم ها بعد از بردشان نیز بیانیه نویسی می کنند
  • اردوهای جهادی دانشجویان کردستان به مناطق محروم سروآباد آغاز شد
  • توسعه کسب و کارهای خرد زنان سرپرست خانوار در مناطق محروم
  • فعالیت بیش از ۴۵۰ جهادگر در مناطق محروم آذربایجان غربی
  • نکونام باز هم محروم می‌شود؟ / مصاحبه دردسرساز و احضار به کمیته انضباطی
  • قطب‌الدین صادقی و ۴ پروژه تئاتری
  • نکونام باز هم محروم می شود؟ | مصاحبه دردسرساز و احضار به کمیته انضباطی
  • احضار نکونام به کمیته انضباطی / سرمربی استقلال تا چه زمانی محروم خواهد بود؟
  • قطب‌الدین صادقی و ۴ پروژه تئاتری/ از کاخ سعدآباد تا کانون