Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی گفت: تصادف مرگبار در محور بیرجند به قاین ۴ کشته و ۶ مصدوم برجای گذاشت. تاریخ انتشار: 15:07 - 01 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۲۱۳۲

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سرهنگ"علیرضا رضایی" از تصادف مرگبار در محور بیرجند به قاین با ۴ کشته و ۶ مصدوم خبر داد و اظهار داشت: روز گذشته با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی برتصادف در محور بیرجند- قاین بعد از مسجد فاطمه الزهرا (س) بلافاصله مأموران به همراه گروه امداد به محل سانحه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران با بررسی صحنه دریافتند سواری پژو ۴۰۵ که از بیرجند به قاین در حرکت بوده به علت انحراف به چپ با بدنه یک دستگاه تریلی و پس از آن با سواری پراید به صورت رخ به رخ برخورد می‌کند.

رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی تصریح کرد: در این حادثه متأسفانه راننده سواری پراید به همراه ۲ سرنشین آن و یکی دیگر از سرنشینان سواری ۴۰۵ کشته شدند و ۶ سرنشین دیگر به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ رضایی خاطر نشان کرد: کارشناسان پلیس راه علت حادثه را بی احتیاطی راننده سواری ۴۰۵ به علت انحراف به چپ اعلام کرده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تصادف مرگبار میزان پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۲۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه

به گزارش قدس خراسان، محمد علیشاهی اظهار کرد: این حادثه حوالی ساعت ۱۲ امروز در منطقه رباط سفید در جاده مشهد به سمت تربت حیدریه رخ داد.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه سه دستگاه ناوگان اورژانس شامل یک بالگرد و ۲ آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: تمامی مصدومان این حادثه به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۴ مصدوم در تصادف دو دستگاه خودروسواری در جاده مشهد به تربت حیدریه
  • ◄ ۲فوتی و ۵ مصدوم در محور قاینات
  • ۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی
  • دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین
  • ۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات
  • ۲ کشته و ۵ مصدوم در برخورد رخ به رخ ۲ سمند
  • تصادف ۲ دستگاه سواری در رودان ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان
  • یک کشته در حادثه واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در محور خواف به قاین