Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه در شرایط بسیار حساس و تعیین کننده ای در نظام جمهوری اسلامی قرار داریم؛ تأکید کرد: راه، تازه شروع شده و باید با تمام توان از ارزش های انقلاب دفاع کرد و آماده فداکاری و ایثارگری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردارغلامعلی ابوحمزه امروز (اول مهر) در مراسم افتتاحیه پروژه های مسکن مددجویان اسماعیل آباد جوپار که توسط سازمان بسیج سازندگی سپاه ثارالله احداث شده است، با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و فداکاری و رشادت امت بزرگ ایران است، گفت: شرایطی که الان قرار داریم و حرکتی که دشمنان اسلام در دستور کار قرار دادند جنگ اقتصادی تمام عیار است و در کنار آن، جنگ سیاسی و روانی و فرهنگی است؛ پس در شرایط بسیار حساس و تعیین کننده در نظام جمهوری اسلامی قرار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: یک تقابل به تمام عیار بین اسلام ناب با محوریت نظام اسلامی و اردوگاه جبهه مقاومت و در مقابل اردوگاه استکبار با محوریت آمریکا است؛ پس این دو اردوگاه در مقابل صف آرایی کردند و همه تلاش خود را دارند تا در این تقابل و تضادی که در این دو اردوگاه وجود دارد دیگری بر طرف مقابل مسلط شود؛ اما آنها اهداف خود را دنبال می کنند و ما در انقلاب اسلامی اهداف خود را داریم؛ بنابراین تضاد و تقابل بین دو اندیشه و تفکر است.

 

 

وی افزود: در اردوگاه اسلامی، تفکر اسلامُ علوی و نبوی است که تبلور و تجلی این اسلام در بعثت و غدیر و کربلا و مهدویت بی نظیر است و به عنوان یک الگو برای همه ملت های مسلمان تا قیام قیامت در دستور کار قرار دارد؛  اگر ما برای اهداف و راهبردها و استراتژی امام(ره) و مقام معظم رهبری پایدار بمانیم همچنان این تقابل ادامه خواهد داشت؛ این تقابل در پروسه میان مدت حل نخواهد شد.

 

 

سردار ابوحمزه خاطرنشان کرد: بعضی ها در کشور در جایگاه حقوقی اشتباه می کنند.

 

 

وی در ادامه با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که "امریکایی ها قابل اعتماد نیستند، اروپایی ها هم قابل اعتماد نیستند" افزود: جنگ اقتصادی و روانی و فرهنگی در شرایط خاص جنگ نظامی در دستور کار امریکا و اروپا است که باید قرص و محکم ایستاد و با تمام توان از ارزش های انقلاب دفاع کرد و آماده فداکاری و ایثارگری شد؛ همان کاری که امام حسین(ع) در محرم انجام داد، همان کاری که شهدا در 8 سال دفاع مقدس انجام دادند پس راه تازه شروع شده است.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: اتفاقاتی که در یمن و لبنان و فلسطین و عراق، شکل گرفته نسیمی از کربلا و نسیمی از 8 سال دفاع مقدس است و نیز  راهپیمایی 25 میلیونی اربعین که هر سال انجام می شود.

 

 

وی تأکید کرد: برای تحقق و شکل گیری تمدن نوین اسلامی باید تلاش کرد و لازمه آن شکل گیری الگوی اسلامی و ایرانی در همه ابعاد در ایران اسلامی است و همه مسئولین در دولت و مجلس و دانشگاه ها و... وظیفه دارند که تلاش شبانه روزی کنند تا این الگو محقق شود.

 

سردار ابوحمزه در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه قریب 103 پروژه در دهفته دفاع مقدس افتتاح می شود و مابقی پروژه ها تا پایان سال شکل می گیرد که خروجی همه این ها الگوسازی است؛ گفت: ما باید به ملت های مسلمان و مستضعف در همه جهان بگوییم با اسلام ناب می شود مشکل محرومیت را حل کرد.

 

 

وی با تصریح به اینکه با وجودی تمام مشکلات از جمله تورم و بیکاری و مفاسد اقتصادی و رانت و بهره برداری نامشروع  از بیت المال و ... نقشی که سپاه ثارالله دارد انجام خواهد داد و بحث الگوسازی با محوریت قشر محروم و مستضعف است.

 

وی ادامه داد: در روستای اسماعیل آباد این پروژه به صورت نمادین افتتاح خواهد شد و مابقی در روستاهای مختلف افتتاح خواهد شد و همه مسئولین در سطح کشور و استان باید کمر همت ببندیم تا کشور را در همه عرصه ها، الگو و اسوه کنیم؛ بنابراین هر کسی به اندازه پر کاهی برای انقلاب خدمت کند و خدمت خالصانه باشد هم در این دنیا و هم در آن دنیا جبران خواهد شد.

 

 

ابوحمزه گفت: رهبر انقلاب اسلامی شخصیتی بی نظیر در دنیا دارند و افتخار داریم منویات و تدابیر و دستورات ایشان را در این عصر و زمان انجام می دهیم؛ لذا این کاری که امروز انجام شده است بر مردم بزرگ و نظام مبارک باشد و امیدوارم همه خادم مخلصی تا پایان مرگ برای این خانواده ها باشیم.

 

 

 

 

 

پایان پیام/667

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح اربعین حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد بازگشایی مدارس دفاع مقدس کانون های مساجد اردبیل مدرسه سردار ابوحمزه جوپار کرمان افتتاح مسکن مددجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۲۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، احسان کامرانی در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان میناب با تبریک ایام سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی، افزود: حضرت امام خمینی (ره) با دور اندیشی و نگاه بلند خود با هدف پاسداری از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدام به صدور فرمان تاریخی تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۵۸ کرد.
 
وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تأسیس تاکنون منشاء خدمات گسترده ای در بخش های مختلف به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.
  
کامرانی با اشاره به اقدام بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم صهیونسیتی به فرمان فرمانده کل قوا، خاطرنشان کرد: اقدام بزرگ و بی نظیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم جنایت کار صهیونیستی در قالب عملیات وعده صادق ضربات مهلکی بر پیکره صهیونیست وارد کرد.
 
وی گفت: انجام عملیات وعده صادق در پاسخ به جنایت صهیونیست ها در حمله به کنسولگری کشورمان در سوریه و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان عالی رتبه کشورمان با تحسین و خوشحالی مردم کشورمان و مردم سایر کشورهای اسلامی به ویژه مردم مظلوم غزه همراه شد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان میناب، افزود: شهرستان میناب به عنوان قطب کشاورزی استان، قرار گرفتن در دروازه سواحل مکران و برخورداری از ظرفیت های صید و صیادی و ملوانی شرایط برای توسعه آن مهیا است.
 
 
کامرانی، تصریح کرد: توسعه و تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی، آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، راهها و... در شهرستان میناب به ویژه بخش های تابعه آن نیازمند توجه ویژه است.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • روایتی از فداکاری و ایثار یک مادر در سیل کازرون
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • ایران در دفاع از اسلام و حق خود ذره‌ای کوتاه نمی‌آید
  • دفاع در برابر ظالم، نه تنها مشروع بلکه واجب است
  • دفاع در برابر ظالم، نه تنها مشروع بلکه لازم و واجب است
  • به مردم پاکستان که همواره از حق دفاع کرده‌اند افتخار می‌کنیم