Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنابر این گزارش، ماموران پلیس حوالی ساعت ۹ و نیم صبح به وقت محلی در فرودگاه منچستر حاضر شده و طی عملیاتی بسته‌ی مشکوکی را که در نزدیکی فرودگاه گزارش شده بود، به صورت کنترل شده منفجر کردند.

پلیس درحال حاضر خیابان‌های اطراف را تخلیه و مسدود کرده تا تحقیقات خود را تکمیل کند. همچنین مسافران به داخل ترمینال فرودگاه هدایت شده و در اثر محدودیت تردد در خیابان‌ها، ترافیک شدیدی اطراف فرودگاه شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش ها، پروازها در این فرودگاه همچنان فعال و تغییری نکرده است.

جزئیات بیشتر درباره این بسته و فرد دستگیر شده و احتمال تروریستی این اقدام منتشر نشده است.

در حال حاضر سطح کلی هشدار امنیتی ناشی از تروریسم در انگلیس از اوت سال ۲۰۱۴ تاکنون در مرحله 'شدید' قرار دارد. این مرحله به معنای آن است که احتمال وقوع حمله تروریستی در این کشور به ‌شدت زیاد است.

درصورتی‌که اوضاع امنیتی انگلیس به بدترین حالت خود برسد، سطح هشدار امنیتی به سطح «بحرانی» می‌رسد که بدین معناست که «انتظار می رود حمله قریب‌الوقوع تروریستی رخ دهد.»

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بمب منچستر انگلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۲۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری گردانندگان دو صفحه ضد امنیتی در قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین؛ این سازمان در کانال اطلاع رسانی خود اعلام کرد: گردانندگان (ادمین) ۲ صفحه مجازی در اینستاگرام که به نشر محتوای ضد امنیتی و تشویش اذهان عمومی اقدام می‌کردند، از سوی سازمان اطلاعات فراجا شناسایی و دستگیر شدند.

بنابر اعلام این سازمان، مأموران مرکز سایبری سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان قزوین، ۲ صفحه اینستاگرامی ضدامنیتی را شناسایی کردند و ضمن مسدود سازی و حذف محتوای مجرمانه با گرداننده آنها نیز برخورد قانونی صورت پذیرفت.

دیگر خبرها

  • انگلیس درخواست نتانیاهو برای «تروریستی» خواندن سپاه را رد کرد
  • کامرون به نتانیاهو: سپاه را به عنوان نهاد تروریستی شناسایی نمی‌کنیم
  • امیرعبداللهیان دوست من نیست اما ما باید بتوانیم تلفن را برداریم و با گفت‌وگو کنیم | نمی توانیم سپاه را تحریم کنیم
  • دستگیری گردانندگان صفحات ضد امنیتی در قزوین
  • دستگیری گردانندگان دو صفحه ضد امنیتی در قزوین
  • تسنیم: فرودگاه شکاری اصفهان در امنیت کامل است /مردم اصفهان در صف خرید حلیم هستند یا ورزش صبحگاهی می کنند /وضعیت غیرعادی نیست
  • سیل در امارات / پرواز‌های فرودگاه امام به دبی متوقف شد
  • توقف فوری پروازهای ایران به دبی
  • سیل در امارات، انجام پروازهای فرودگاه امام به دبی را متوقف کرد
  • لزوم همکاری ‌های امنیتی در بستر سازمان شانگهای