Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@11:32:21 GMT

گزیده ای از وصایای شهدا درباره «رونق تولید»

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۲۳۵۹

گزیده ای از وصایای شهدا درباره «رونق تولید»

به گزارش خبرنگار مهر، «گزیده موضوعی وصیت نامه شهدا» عنوان مجموعه ای است که هرجلد آن به یک موضوعِ درباره شهیدان اختصاص دارد. جلد سی و سوم این مجموعه با موضوع «رونق تولید» هم به تازگی منتشر شده که توسط رحیم نریمانی تهیه و آماده انتشار شده است. این کتاب الکترونیکی را نشر شاهد عرضه کرده است.

در وصیت نامه از شهید رضا آزمون در این مجموعه آمده است: «از شما انتظار دارم که امام را هرگز فراموش نکنید و دستوراتش را با تمام وجود گوش داده و عمل کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتما نمازها در مسجد و با جماعت بخوانید. مگر امام نفرمود که مساجد سنگرند و تاکید می کنم بر بالا بردن سطح تولیدات که با خودکفا کردن مملکت مشت دندان شکنی بر ابرقدرت ها می زنید. به امید روزی که ایران ساسلامی در سراسر جهان صادر کننده ایمان و همه مایحتاج زندگی باشد.»

یادآور می‌شود مجموعه «گزیده موضوعی وصیت نامه شهدا» با موضوع «رونق تولید» با شمارگان هزار نسخه و قیمت 10 هزار تومان توسط نشر شاهد به چاپ رسیده است که البته نسخه الکترونیک ان به صورت رایگان منتشر شده است. همچنین از مجموعه گزیده موضوعی وصیت نامه ها، پیش از این دفاتری با عناوین بسیج، حجاب، انقلاب اسلامی، وحدت، پرهیز از تفرقه، پرهیز از فتنه و نفاق و ولایت فقیه و رهبری، امام زمان (عج)، امر به معروف و نهی از منکر منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ارتباط با «نشر شاهد» و تهیه این کتاب و سایر منشورات شاهد به نشانی تهران، خیابان آیت‌الله طالقانی، خیابان ملک‌الشعرای بهار شمالی، معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران، «نشر شاهد» مراجعه و یا با شماره تلفن امور مشترکین 88308089 – 8830924 تماس حاصل کنند.

برای دریافت متن کامل این کتاب  و نسخه الکترونیک رایگان کتاب اینجا کلیک نمایید.

کد خبر 4726672

منبع: مهر

کلیدواژه: وصیت نامه امام خمینی شهید بنیاد شهید و امور ایثارگران کتاب و کتابخوانی کتاب و کتابخوانی گردشگری معرفی کتاب ادبیات هفته دفاع مقدس ترجمه بازار نشر دفاع مقدس جنگ تحمیلی سوریه نشر نو ادبیات کودک و نوجوان تجدید چاپ ادبیات جهان جایزه ادبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۲۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید مدیر کل هنر‌های تجسمی وزارت ارشاد بر رونق اقتصاد هنر

مدیر کل هنر‌های تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، با اشاره به شروع کار غرفه ایران در شصتمین دوسالانه هنری ونیز از روز دوم اردیبهشت، گفت: چرخه اقتصادی هنر نمی‌تواند صرفا در چرخه بسته داخلی صورت بگیرد. در حال حاضر آثار هنرمندان ایران با قیمت‌های خوب و چشم گیر در بازار‌های خارجی فروخته می‌شود، اما مسئله این است که نسبت این آثار در مقایسه با ظرفیت هنر‌های تجسمی کشور بسیار اندک است.


محمد خراسانی زاده افزود: حضور ایران در شصتمین دوسالانه هنری ونیز می‌تواند پیامد‌های مثبت بسیار به دنبال داشته باشد. زیرا هنر ایران برای کسب درآمد بیشتر ابتدا باید به درستی معرفی و سپس وارد بازار‌های مهم و تاثیرگذار شود.

او جهش تولید در عرصه تجسمی را منوط به فروش خوب دانست و گفت: هنرمندان به عنوان جزئی از بدنه جامعه و افراد فرهیخته و کنش گر، در رویداد‌های مختلف آثار هنری خلق می‌کنند؛ اگر این آثار به فروش نرسند و وارد چرخه عرضه و تقاضا نشوند، اتفاق خاصی در جهش تولید رخ نمی‌دهد. جهش تولید تنها در صورت شکل گیری روند صحیح تولید و فروش در هنر اتفاق می‌افتد.

دیگر خبرها

  • خزعلی: رمز رونق تولید "مشارکت همگانی" است
  • عشایر مصداقی از مشارکت مردم در رونق تولید + فیلم
  • عشایر مصداقی از مشارکت مردم در رونق تولید
  • تأکید رئیس جمهور بر مبارزه با قاچاق و رونق تولید
  • سمنان مهد ظرفیت‌ها است/ تلاش برای رونق تولید
  • کتاب های عجیب و غول پیکر یک کشیش! (+عکس)
  • میرکیانی ماجرای دشت مرموز را کامل کرد
  • امنیت در سرمایه گذاری باعث رونق تولید می‌شود
  • تاکید مدیر کل هنر‌های تجسمی وزارت ارشاد بر رونق اقتصاد هنر
  • مراتع استان تهران نقش مهمی در تولید علوفه و رونق دامپروری دارد