Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای استان کرمانشاه گفت: دوره‌های مهارت آموزی به منظور ارتقاء توانمندی و بازآموزی را برای هزار نفر از شاغلین بخش کشاورزی و صنعت استان آغاز کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایسنا، یاور محمدی در نشست شورای مهارت آموزی استان کرمانشاه که امروز(اول مهر) برگزار شد، بابیان اینکه بخشی از سیاست گذاری استان در حوزه اشتغال توانمندسازی نیروهای انسانی شاغل است، اظهارکرد: درحال حاضر در بخش‌های مختلف اشتغال استان نیروهایی فعالیت می کنند که نیاز است برای بازآموزی و توانمندسازی آنها دوره‌های مهارت آموزی برگزار کنیم تا بیشترین کیفیت و بهره‌وری را در حوزه کاری‌شان داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در بسیاری از واحدهای تولیدی استان در بحث بازاریابی، قراردادها، امورمالی، اخذ تسهیلات بانکی و... چالش‌هایی داریم که باید برای رفع آنها اقدام کنیم.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای استان بابیان اینکه این مشکلات از سال گذشته در استان احصاء و برای رفع آنها برنامه ریزی شده، افزود: باتوجه به اینکه بیشترین حجم اشتغال استان را در بخش‌های کشاورزی و صنعت و معدن داریم، بر این اساس استانداری اعتبار خوبی را برای مهارت آموزی نیروهای فعال در این دو بخش اختصاص داده و قرار براین شد در دوره‌های بعدی به سایرحوزه‌ها همانند کمیته امداد، جهاددانشگاهی و... چنین اعتباراتی اختصاص داده شود.

وی یادآورشد: از ابتدای امسال دوره‌های مهارت آموزی در هر دو بخش کشاورزی و صنعت و معدن آغاز شده و براساس هدفگذاری‌های انجام گرفته تا پایان این دوره‌ها در بخش کشاورزی 400 نفر و در بخش صنعت و معدن نیز 600 نفر آموزش مهارتی خواهند دید.

محمدی تاکید کرد: تاکنون در بخش صنعت و معدن 50 درصد و در بخش کشاورزی نیز 20 درصد دوره‌ها برگزار شده‌ و پیش بینی می‌شود ظرف دو ماه آینده تمامی دوره‌های هر دو بخش به اتمام برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان فنی و حرفه ای مهارت آموزی اشتغال كرمانشاه استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۲۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند مهارت‌آموزی در مهدیشهر با عنایت اعتباری دولت سیزدهم تکمیل می‌شود

فیض گفت: تکمیل ساختمان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران مهدیشهر نقش مهمی در ارایه خدمات در زمینه مهارت آموزی و اشتغالزایی برای جوانان مهدیشهری دارد.

وی ادامه داد: ساخت ساختمان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران مهدیشهر از ۱۳۹۸ آغاز شد و تا پایان سال گذشته ۲۵۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای ساخت این مرکز هزینه شد که با تخصیص این اعتبارات، طرح پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد دارد.

وی بیان کرد: ساختمان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران مهدیشهر دارای اسکلت بتنی با زیربنای ۲هزار و ۴۵۰ متر مربع در سه طبقه است.

وی اضافه کرد: چهار کارگاه سنگین آموزشی، ۲ کارگاه سبک آموزشی، ۲ کارگاه آموزش گردشگری و هتل‌داری، سالن جلسات و فضای اداری از جمله ظرفیت‌های ساختمان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران مهدیشهر خواهد بود

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • کنفرانس ملی مهارت با ۲۰۰ اثر علمی و پژوهشی در اردیبشهت برگزار می‌شود
  • هنرستان‌های جوار صنعت در کردستان راه‌اندازی شود
  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • مهارت‌آموزی مشکل مدرک‌گرایی و بیکاری را حل می‌کند
  • قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه در ندامتگاه فردیس راه اندازی شد
  • شروع طرح ماهر هلال‌ احمر در مدارس استان مرکزی
  • فرآیند مهارت‌آموزی در مهدیشهر با عنایت اعتباری دولت سیزدهم تکمیل می‌شود
  • فنی و حرفه‌ای زرند در سطح استان کرمان، رتبه‌ دوم را کسب کرد
  • خدمت دانش آموختگان دانشگاهی باکسب مهارت عمومی و تخصصی
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی