Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد خرم ظهر دوشنبه در جمع دانش‌آموزان هنرستان فنی شهید باهنر شاهرود ضمن بیان اینکه امروز درصد زیادی از جویندگان کار را افراد فاقد مهارت تشکیل می‌دهند، ابراز داشت: دانش آموزان در رشته‌های فنی و حرفه‌ای باید به دنبال کسب مهارت بیشتر باشند چراکه علم و مهارت‌آموزی در این رشته‌ها با همدیگر عجین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باهدف‌گذاری و برنامه‌ریزی صحیح می‌توان به قله‌های موفقیت در رشته‌های فنی و حرفه‌ای سریع‌تر دست‌یافت و باید گفت آنان که دارای مهارت هستند بیکار نخواهند ماند.

سرپرست فرمانداری شاهرود بابیان اینکه خوشبختانه هدف‌گذاری آموزش‌وپرورش نیز بر پایه مهارت‌آموزی بناشده است، ابراز داشت: افرادی که دارای مهارت باشند زودتر جذب بازار کارشده و بعد از فارغ‌التحصیلی از مدرسه و دانشگاه راحت‌تر می‌توانند صاحب شغل شوند.

خرم در ادامه اضافه کرد: صرف یادگیری مباحث تئوری بدون مهارت نمی‌تواند دانش‌آموز را به ارتقای سطح علمی برساند لذا انتظار می‌رود مدیران در کنار درس‌های تئوری مباحث مهارت‌های زندگی را نیز به دانش آموزان آموزش دهند و یا با همکاری مراکز فنی و حرفه‌ای از آن‌ها بخواهند که دانش‌آموز در این وادی وارد شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در این آیین برای نخستین بار دستگاه تراش «سی ان سی» که از دقت بسیار بالا برخوردار است رونمایی شد، این دستگاه در هنرستان فنی شهید باهنر مورداستفاده هنرجویان قرار می‌گیرد.

کد خبر 4726667

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سمنان فرمانداری شاهرود آموزش وپرورش سمنان بازگشایی مدارس احمد خرم هفته دفاع مقدس قزوین اربعین حسینی بوشهر شهرکرد شیراز اربعین 98 بازگشایی مدارس گرگان خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف بیرجند استانداری سمنان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۲۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دستاوردهای فنی دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ نمایشگاه و جشنواره مهارتی دانش آموزی در کرج برپا شده تا با نمایش بخشی از توانمندی دانش آموزان، گرایش به رشته‌های فنی افزایش یابد. 

در این نمایشگاه دانش آموزان در رشته های مختلف آثارشان را معرفی می کنند، هم چنین فرهنگ و آداب و رسوم ایرانی هم در رشته ای جدید به علاقه مندان  معرفی  می شود.

مدیر کل  آموزش و  پرورش  استان  البرز گفت: آموزش دانش  آموزان  در رشته های فنی  و حرفه ای  یکی از  راهکارهای  موثر در  کاهش بیکاری فارغ التحصیلان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرامی‌گیرند
  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرا می‌گیرند
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال
  • برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • برگزاری رویداد گامی نو ویژه دانش آموزان هنرستانی در هرمزگان
  • برگزاری المپیاد دانش آموزی و دانشجویی صنعت فرش دستباف گلستان
  • برپایی نمایشگاه دستاوردهای فنی دانش آموزان
  • پرورش نیروی کار ماهر در ۵۵۱ هنرستان در خوزستان