Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مرتضی چغلوند امروز دوشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به تمهیدات ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: امروز اولین روز از ماموریت ویژه بازگشایی مدارس لرستان انجام شد و بالغ بر ۲۰۶ اکیپ ثابت و سیار پلیس راهنمایی و رانندگی کنترل ترافیک مدارس استان را در دستور کار داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پلیس با تمام توان و امکانات و تجهیزات در روان سازی ترافیک شهرها حضور دارد، تصریح کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی بر اساس دغدغه ای که در رابطه با تامین ایمنی و سلامت دانش آموزان دارد، همه توان خود را در طرح ویژه بازگشایی مدارس به کار گرفته است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان با اشاره به اینکه ۳۵۰ هزار دانش آموز در سطح استان داریم که ۸ هزار نفر از این دانش آموزان برای بهره مندی از سرویس های مدارس ساماندهی شده اند، ادامه داد: همچنین یک هزار و ۳۱۷ دستگاه سرویس مدرسه فعلا ساماندهی شده و تعدادی نیز در نوبت ساماندهی و کسب مجوز هستند.

سرهنگ چغلوند با بیان اینکه پیش بینی ما این است که تا نیمه مهرماه نیز فرآیند ساماندهی سرویس های مدارس را داشته باشیم، تصریح کرد: سال گذشته ۵ هزار و ۹۵۰ مورد تخلف حوزه سرویس مدارس را برخورد کردیم و امسال نیز با همان شدت با تخلفات این بخش برخورد قانونی خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه از خانواده ها می خواهیم برای تردد فرزندان خود از سرویس های مجوز دار استفاده کرده و از طریق مدیران مدارس اقدام کنند، افزود: کارت ویژه سرویس های مدارس از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی صادر شده و این کارت تاییدی بر مجوز دار بودن سرویس مدرسه است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان با اشاره به اینکه نظارت ها بر سرویس مدارس تا پایان سال تحصیلی به صورت مستمر ادامه دارد، یادآور شد: سرویس های مدارس از نظر معاینه فنی، وضعیت ظاهری و ... بررسی می شود و لحظه ای از کنترل وضعیت سرویس های مدارس غافل نخواهیم شد.

سرهنگ چغلوند با بیان اینکه در ۱۵ روز نخست سال تحصیلی عملیات کنترل ترافیکی شهر به صورت ویژه دنبال می شود، تصریح کرد: مردم نیز باید همکاری لازم را داشته و ترددهای خود را مدیریت کنند تا بار ترافیکی کاهش یابد، مردم از توقف دوبله و سد معبر خودداری کنند و تخلفات سرویس های مدارس را بلافاصله با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

کد خبر 4726650

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راهنمایی و رانندگی خرم آباد سرویس مدارس هفته دفاع مقدس قزوین اربعین حسینی بوشهر شهرکرد شیراز اربعین 98 بازگشایی مدارس گرگان خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف بیرجند استانداری سمنان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۲۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش راهداران در جهت کاهش سوانح رانندگی در فروردین امسال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، حسن جهانیان گفت: در ایام نوروز سال جاری با به‌کارگیری از تجربه و تخصص نیرو‌های راهداری و کلیه امکانات خود اقدامات گسترده‌ای را در سطح محور‌های مواصلاتی استان در جهت کاهش ناشی از تلفات و تصادفات انجام داده که می‌توان به ترمیم و روکش آسفالت محور‌های اصلی و فرعی استان _ خط کشی و لکه گیری محور‌ها _ نصب علائم و تجهیزات ایمنی در سطح محور‌ها _نصب دوربین‌های نظارت تصویری _ استقرار ۳۳ اکیپ راهداری و ۳۵۰ نفر راهدار با به‌کارگیری ۲۵۰ دستگاه از انواع ماشین آلات راهداری در سطح محور‌های استان به‌منظور ارائه خدمت به مسافرین و هم‌وطنان عزیز، نگهداری روشنایی محور‌های استان در سطح محور‌ها اشاره کرد.

وی با اشاره به افزایش سفر گردشگران و مسافران نوروزی به استان و تمهیدات لازم برای ایجاد سفری خوش و ایمن برای آنان افزود: اقداماتی نظیر پویش تأثیر گذار چشم به راهیم، استقرار ۶۴ گشت ویژه راهداری، آشکارسازی و رفع بسیاری از نقاط پرحادثه، افزایش گشت‌های راهداری و گشت‌های نامحسوس جاده‌ای، نصب دوربین‌های کنترل سرعت، ارتقای ایمنی حریم راه‌ها، هماهنگی بهینه با پلیس راه و سایر دستگاه‌های اجرایی درگیر در زمینه ارتقای ایمنی تردد‌های جاده‌ای و آموزش و ارتقای ایمنی تردد کاربران آسیب‌پذیر را از عواملی عنوان نمود که موجب دستیابی به نتیجه شده‌است.

جهانیان اظهار امیدواری کرد با بررسی دقیق عوامل وقوع سوانح رانندگی و ریشه یابی آنها و ارائه راهکار‌های مؤثر، تشریک مساعی کلیه دستگاه‌های اجرایی و همچنین رعایت قوانین و مقررات توسط کاربران جاده‌ای، ضمن استمرار روند کنونی کاهش تصادفات، در مجموع سال جاری نیز شاهد کاهش آمار سوانح رانندگی در استان مازندران باشیم.

دیگر خبرها

  • علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
  • مبالغ جرائم رانندگی ۵ برابر خواهد شد
  • جذب ۴ هزار نیرو در یگان حفاظت منابع طبیعی کشور
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان
  • توقیف خودرو با بیش از ۵۰ میلیون تومان خلافی
  • نداشتن رانندگی قابل پیش‌بینی، زمینه‌ساز تصادفات است
  • بازدید مشترک و پایش مرکز معاینه فنی خودروهای سبک شهرستان چایپاره
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف
  • تلاش راهداران در جهت کاهش سوانح رانندگی در فروردین امسال
  • مردم آزاری با خودرو؛ قیمت لامپ زنون و منبع اگزوز!