Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اجرایی ستاد اربعین از ثبت نام بیش از ۸۵۰ هزار متقاضی شرکت در راهپیمایی اربعین خبر داد. ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، امیر مرادی مدیر اجرایی ستاد اربعین حسینی گفت: تا ساعت 9 صبح امروز، تعداد افرادی که برای شرکت در مراسم اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند ، 852022 نفر و تعداد ثبت‌نام‌های قطعی شده 760406 نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانی فضلی: مردم درموضوع اربعین، محور اصلی هستندتوضیحات رئیس ستاد اربعین درباره مبلغ دریافتی از زوار در سامانه سماحغیبت دانشجویان شرکت‌کننده در پیاده‌روی اربعین موجه شدتمهیدات وزارت راه برای راهپیمایی اربعین؛ 8 هزار اتوبوس آماده خدمت به زائرانشرایط حضور دانشجویان مشمول سربازی در پیاده‌روی اربعین 98 + جزئیات

وی همچنین با اشاره به آمار استانی ثبت‌نام‌کنندگان در این سامانه، به استان‌هایی که تا ساعت 9صبح امروز، بیشترین میزان ثبت‌نام در سامانه را داشته‌اند، اشاره کرد و گفت: تهران 116086 خوزستان83892  خراسان رضوی 65177 اصفهان 62713  فارس 60651 مازندران 37347 به ترتیب، بیشترین آمار ثبت‌نام در سامانه سماح را تاکنون کسب کردند.

انتهای پیام/

R1531/P31462/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سامانه سماح ستاد مرکزی اربعین اربعین

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سامانه سماح ستاد مرکزی اربعین اربعین سامانه سماح ستاد مرکزی اربعین اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۲۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول محفل قرآنی گفت: این آیین معنوی هر هفته پنج شنبه‌ها ساعت ۱۷ تا ۱۸:۲۰ در گلزار مطهر شهدای شهر یاسوج برگزار می شود.
جمالفرد افزود: محفل قرآنی این هفته فردا پنج شنبه ۳۰ فروردین همراه با قرعه کشی سفر اربعین ویژه شرکت کنندگان ماه مبارک رمضان در گلزار شهدای معظم شهر یاسوج برگزار می شود.
وی با بیان اینکه این برنامه از اربعین سال قبل آغاز شده ادامه داد: در این برنامه ۱۵ دقیقه حزب خوانی قرآن، ۲۰ دقیقه تدبر در قرآن، ۲۰ دقیقه روایتگری شهدا و ۱۵ دقیقه پخش فیلم و تیزر با موضوع قرآن، دفاع مقدس و مناسبت های هفته اجرا می شود.
مسئول محفل قرآنی گلزار مطهر شهدای یاسوج با دعوت از مردم برای شرکت در این مراسم گفت: فردا علاوه بر اجرای برنامه های قرآنی از همه بانیان و همکاران و خیران قدردانی و به قید قرعه به ۱۲ نفر از شرکت‌کنندگان کمک هزینه زیارت اربعین به مبلغ هر نفر ۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰ریال اهدا می شود.

دیگر خبرها

  • آمار هولناک کودکان شهید در غزه اعلام شد
  • کردستان برای سومین سال متوالی میزبان زوار اربعین می شود
  • اولین جلسه ستاد مردمی اربعین حسینی ویژه اتباع
  • نیازهای حمل و نقل سفر زوار اربعین در مریوان تامین شود
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • لزوم مشارکت کانون‌های مساجد در برنامه‌های دهه کرامت
  • کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج
  • مرز مهران پر تردد‌ترین پایانه مرزی به کشور عراق
  • استفاده از تمامی ظرفیتها برای میزبانی از بزرگترین پیاده روی جهان
  • مشارکت مردمی در کمیته‌های ستاد اربعین خراسان شمالی افزایش یابد