Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-16@07:28:17 GMT

بارسلونا در پی خرید روئیس از ناپولی

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۲۴۷۶

بارسلونا در پی خرید روئیس از ناپولی

خبرگزاری میزان- باشگاه بارسلونا همچنان نسبت به جذب هافبک اسپانیایی ناپولی علاقه‌مند است. تاریخ انتشار: 15:23 - 01 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۲۱۶۶

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، سایت ایتالیایی «کالچو مرکاتو» خبر داد اریک آبیدال، مدیر ورزشی بارسلونا برای تماشای بازی فابین روئیس، هافبک اسپانیایی ناپولی به ایتالیا سفر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روئیس تابستان ۲۰۱۸ با رقم ۳۰ میلیون یورو از رئال بتیس خریداری شد و ماه‌های اخیر پیشرفت زیادی داشته و عملکرد بسیار خوبی در ناپولی از خود نشان داده است.

او یکی از بازیکنان تأثیرگذار تیم تحت‌هدایت کارلو آنچلوتی است و همین موضوع باعث شده نام باشگاه‌های بزرگی، چون رئال مادرید، لیورپول و بارسلونا برای خرید او مطرح شود، اما به نظر نمی‌رسد راضی کردن باشگاه ناپولی برای انتقال یکی از بهترین بازیکنانش کار ساده‌ای باشد.

این هافبک ۲۳ ساله در فصل جدید رقابت‌های سری A هم نمایش موفقی داشته و در پیروزی ۴ بر یک تیمش مقابل لچه زننده سومین گل ناپولی بود. این بازیکن همچنان در رادار کاتالان‌ها قرار دارد و مسئولان این باشگاه همچنان امیدوارند بتوانند او را جذب کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر بارسلونا آبیدال میزان ناپولی ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۲۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد دونی فن ده بیک با آینتراخت فرانکفورت دائمی نمی‌شود

هافبک هلندی به منچستر باز می‌گردد.

طرفداری | دونی فن ده بیک، هافبک هلندی منچستریونایتد در تابستان باز هم باید در جستجوی باشگاهی جدید برای خود باشد.

به گزارش فابریتزیو رومانو، آینتراخت فرانکفورت بند خرید قرارداد دونی فن ده بیک به ارزش 11 میلیون یورو به علاوه 3 میلیون یورو پاداش را فعال نخواهد کرد و بدین ترتیب این بازیکن در تابستان به منچستریونایتد باز می‌گردد. با توجه به این که دونی فن ده بیک جایی در برنامه‌های منچستریونایتد ندارد، باید در تابستان به دنبال تیمی جدید برای خود باشد. دونی فن ده بیک از زمان انتقال به آینتراخت فرانکفورت در ژانویه، تنها 7 بازی برای این تیم انجام داده‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • بارسا - پاری‌سن‌ژرمن؛ یک نبرد تمام‌اسپانیایی
  • قرارداد دونی فن ده بیک با آینتراخت فرانکفورت دائمی نمی‌شود
  • فصل برای ستاره گل‌گهر تمام شد
  • انصراف آلکاراس از تنیس مسترز بارسلونا
  • تساوی پرگل ناپولی و فروزینونه در دیداری از هفته سی و دوم سری آ
  • ۴۹ امتیاز از ۳۲ هفته؛ بدترین عملکرد ناپولی در سری آ طی ۱۲ فصل اخیر
  • خلاصه بازی ناپولی 2-2 فروزینونه (سری آ - 2023/24)
  • بازگشت به ناپولی‌ اسپالتی را به گریه انداخت (عکس)
  • بازگشت احساسی لوچانو اسپالتی به استادیوم خانگی ناپولی + عکس
  • پیش‌بینی ویدال؛ بارسلونا با شکست بایرن مونیخ فاتح لیگ قهرمانان می‌شود / عکس