Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، علی لله گانی ورزشکار استان چهارمحال و بختیاری نشان برنز مسابقات کشوری بیلیارد (رنکینگ کشوری ناین بال) را به دست آورد.

نخستین رنکینگ کشوری ناین بال زیر ۱۹ سال کشور در شیراز برگزار شد.

انتهای پیام/ف

رقابت در نخستین رنکینگ کشوری ناین بال.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان بیلیارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۲۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین همایش کشوری نشان ارادت به اهل بیت (ع) در کاشان

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان گفت: اولین همایش نشان ارادت به اهل بیت (ع) کشور در کاشان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، جعفر عسگری امروز _سه شنبه بیست و هشتم فروردین_ در دیدار با امام جمعه منطقه کاشان اظهار کرد: افزایش ۴۰ درصدی نذورات در استان اصفهان در خصوص توسعه عتبات عالیات در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل این معرف این پیشگامی این استان در توسعه و ارادت به اهل بیت (ع) است.

وی افزود: در بحث توسعه و بازسازی عتبات مقدس و اهل‌بیت (ع) نقش مردم شهیدپرور استان اصفهان در سال‌های اخیر جهت بازسازی عتبات عالیات بی نظیر بوده است و به لطف خداوند برای این امر مقدس الگویی در کشور هستند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اصفهان خاطرنشان کرد" یکی از نشانه‌های ارادت ما نسبت به ساحت مقدس اهل بیت (ع) این است که به هر میزان امکان دارد در این امر مقدس و مهم بازسازی بقاع متبرکه سهیم باشیم و در طرح سهم هر نفر یک کاشی به ارزش ۲۰۰ هزار تومان برای واقف این امکان را فراهم می‌کند که با هر تمکن مالی در این ثواب سهیم شود.

عسگری تاکید کرد: برنامه‌ریزی‌هایی برای برگزاری همایش بزرگ و در شأن اهل بیت (ع) به نام نشان ارادت توسط شهرستان‌های منطقه شمال اصفهان با محوریت کاشان در شرف انجام است و کاشان الگویی برای دیگر شهرستان‌های استان و سراسر کشور است.

کد خبر 745194

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی تیم کوراش بانوان نهاوند در رقابت‌های کشوری
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام می‌شود
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام خواهد شد
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام مسابقات کشوری
  • لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد؛ نشان برنز شیما یارخواه در بخش بانوان
  • نایب قهرمانی کاراته کا‌های مازندران با ۵ مدال در انتخابی تیم ملی بزرگسالان 
  • یک مدال نقره و یک برنز سهم کشتی گیران فارسی در مسابقات آسیایی
  • برگزاری اولین همایش کشوری نشان ارادت به اهل بیت (ع) در کاشان
  • امیررضا ده بزرگی صاحب نشان برنز شد
  • امیررضا ده بزرگی صاحب نشان برنز شد*