Web Analytics Made Easy - Statcounter

«امیرحسین هدایی» عملکرد تیم ایران در مسابقات تیمی تنیس روی‌میز قهرمانی آسیا را قابل قبول دانست و اظهار داشت: نمایندگان ایران در این مسابقات با کسب عنوان هفتم تیمی به کار خود پایان داده و بهترین نتیجه‌ای را که پیش از این در این رقابت‌ها کسب شده بود، تکرار کردند.

 وی افزود: البته این نتیجه درحالی بدست آمد که ملی‌پوشان ایران با اختلاف امتیاز کمی نتایج گِیم‌ها را به رقبای خود واگذار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اوج هنرنمایی ایران در این مسابقات را شکست تیم کره‌شمالی خواند و عنوان کرد: کره شمالی یکی از رقبای اصلی ما برای صعود به مرحله نهایی این مسابقات بود و خوشبختانه این تیم را از پیش رو برداشته و در جمع هشت تیم برتر آسیا قرار گرفتیم.

ایران در مرحله نهایی این مسابقات که با شرکت هشت تیم برتر آسیا برگزار شد ابتدا نتیجه بازی را به چین تایپه واگذار کرد سپس مغلوب هنگ‌کنگ شد و با غلبه بر سنگاپور عنوان هفتمی این مسابقات را کسب کرد.

هدایی تاکید کرد: برگزاری مسابقات به این شیوه عادلانه نیست؛ تیم ایران پس از ۲ بازی سنگین برابر تیم‌های بحرین و کره‌شمالی به دیدار چین تایپه‌ای رفت که بازیکنانش نخستین بازی خود در این رقابت ها را بازی می‌کردند.

به گفته وی ملی‌پوشان ایران که پیش از این ۲ دیدار مهم مرحله حذفی را پشت سر گذاشته بودند بدون ریکاوری پشت میز قرار گرفته و مغلوب حریف تازه‌نفس خود شدند و معتقدم اگر فرصت کافی برای ریکاوری داشتیم شکست چین‌تایپه برای ما دور از دسترس نبود.

ملی پوش تنیس روی میز ایران گفت:به همین دلیل است که می گویم شیوه برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا باید تغییر و همانند مسابقات قهرمانی جهان به صورت یک در میان مسابقات تیمی و انفرادی برگزار شود.

به اعتقاد هدایی در شیوه کنونی، ورزشکاران در طول یک روز در بیش از ۲ تا ۳ مسابقه شرکت کرده و این باعت می‌شود قوای جسمانی آنان کاهش و درصد مصدومیت‌ها افزایش یابد.

به گفته وی این در حالی است که ورزشکاران برای بازی کردن باید زمان کافی برای بازیابی قوای جسمانی و ذهنی در اختیار داشته باشند که با این شیوه برگزاری این امکان میسر نیست و چنانچه این وضعیت ادامه پیدا کند نباید انتظار نتایج بهتر را داشت.

کمیته مسابقات از مدت‌ها قبل شرایط شرکت در مسابقات را به اطلاع تیم‌های شرکت‌کننده رسانده بود.

هدایی در پاسخ به این پرسش که آیا بهتر نبود در چنین شرایطی کادرفنی برنامه آماده‌سازی مناسب‌تری را برای ورزشکاران در نظر می‌گرفت، اظهار داشت: کادر فنی برای آماده‌سازی تیم برنامه‌های متعددی را تدارک دیده بود البته این مشکل تنها گریبان‌گیر تیم ما نبود و سایر تیم‌های شرکت‌کننده نیز نسبت به آن اعتراض داشتند.

«نوشاد و نیما عالمیان»، «امیرحسین هدایی» و «امین احمدیان» ملی‌پوشان تنیس روی‌میز ایران در این مسابقات بودند و در رقابت‌های انفرادی قهرمانی آسیا در مرحله یک شانزدهم نهایی از گردونه مسابقات کنار رفتند.

هدایی در این مرحله این شانس پیدا کرد تا با «شو شین» نفر اول جهان و آسیا بازی کرده و بر تجربه‌های خود بیفزاید.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تنیس روی میز قهرمانی آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۲۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ملی پوشان جوان زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران که برای حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا عازم ازبکستان شده بودند، امروز در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ازبکستان می‌روند. این دیدار از ساعت ۱۸ آغاز خواهد شد.   گفتنی است نمایندگان کشورمان در این دوره از مسابقات در گروه A با تیم‌های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت به رقابت می‌پردازند.   در گروه B این مسابقات نیز امارات، مغولستان، هند، اندونزی و ماکائو حضور دارند.

دیگر خبرها

  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • فوتسال قهرمانی آسیا / تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • گلایه هواداران تنیس از ندیدن توپ زرد!
  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم
  • تیم ملی فوتسال ایران متحول شد/ ژاپنی‌ها چوب غرورشان را خوردند
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحتم؛ وقتی می‌گفتم فوتسال آسیا تغییر کرده، این روزها را می‌دیدم