Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - رییس کل بانک مرکزی گزارشی از حضور در کنفرانس بین‌المللی بانکداری در کشور کویت ارائه داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، عبدالناصر همتی در یادداشتی اینستاگرامی نوشت: امروز دوشنبه اول مهر 98به دعوت رئیس بانک مرکزی کویت در کنفرانس بین‌المللی بانکداری در این کشور شرکت کردم. در این نشست بحث‌های مهمی در مورد چالش‌های سیاسی و اقتصادی سیستم بانکی مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دو چالش مهم به تفصیل در کنفرانس بحث شد: یکی سرعت رشد تکنولوژی و اینکه اگر سیستم بانکی نتواند خود را با تحولات تکنولوژی تطبیق دهد، بتدریج جایگاه خود را از دست می‌دهد. دوم، رشد سریع بدهی‌های شرکتی است که با روند فعلی رشدش ظرف 20سال آینده مجموع بدهی‌ها را در سطح جهان به 500درصد تولید ناخالص جهان خواهد رساند. قبل از شروع، کنفرانس فرصتی بود برای گفتگو و تبادل نظر با برخی از روسای بانک‌های مرکزی منطقه. در این کنفرانس روسای بانک‌های مرکزی قطر، امارات، عمان، عربستان سعودی، بحرین، مصر و اردن شرکت داشتند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۲۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجاره سریع تجهیزترین سالن‌های همایش بصورت آنلاین در سلام حرفه‌ای

آفتاب‌‌نیوز :

برگزاری همایش، یکی از روش‌های مؤثر برای تبلیغات و مارکتینگ برای کسب‌وکار‌های نوپا محسوب می‌شود. این رویداد‌ها فرصتی عالی برای گرد هم آمدن افراد و تبادل نظر درباره موضوعات خاص هستند. انتخاب یک سالن مناسب برای برگزاری همایش یکی از موارد مهمی است که باید در نظر گرفته شود. اجاره سالن همایش، بدون اطلاعات کافی ممکن است چالش‌هایی را برای شما به وجود آورد. در چنین شرایطی، به مشاوره تخصصی در زمینه انتخاب یک سالن مناسب برای برگزاری همایش نیاز خواهید داشت.

در در ادامه این مطلب از وب‌سایت سلام حرفه‌ای راهنمای جامعی اجاره سالن همایش و رزرو سالن همایش را ارائه کرده‌ایم که روند انتخاب شما را بسیار آسان‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کند.

چرا تجهیزات در برگزاری همایش اهمیت دارند؟

تجهیزات مناسب، یکی از مهم‌ترین مواردی هستند که هنگام رزرو سالن همایش باید در نظر بگیرید. استفاده از تجهیزات مناسب در یک سالن همایش، به افزایش بهره‌وری و تأثیرگذاری رویداد کمک زیادی می‌کنند. درواقع، استفاده از این تجهیزات مناسب، عامل موفقیت در برگزاری رویداد‌ها است. در مورد تأثیری که تجهیزات در برگزاری همایش دارند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کاهش اتلاف وقت: فناوری‌های پیشرفته و تجهیزات مناسب، با شرکت‌کنندگان و برگزار کنندگان همایش کمک می‌کند تا در زمان خود صرفه‌جویی کنند. دسترسی به اطلاعات در مدت زمان کوتاه: تجهیز سالن‌های همایش با فناوری‌های پیشرفته این امکان را فراهم می‌کند که شرکت‌کنندگان به سرعت به حجم بالایی از داده‌ها دسترسی پیدا کنند. افزایش خلاقیت و نوآوری: استفاده از تجهیزات مناسب در همایش‌ها باعث افزایش تمرکز و ایجاد خلاقیت و نوآوری در رویداد می‌شود. برقراری ارتباط: استفاده از تجهیزات مناسب در سالن همایش به شرکت‌کنندگان این امکان را می‌دهد که به‌راحتی با سایر افراد و برگزارکنندگان همایش ارتباط برقرار کنند.

بهترین و تجهیزترین سالن‌های همایش در تهران

برگزاری همایش در بهترین و تجهیزترین سالن‌های همایش به افزایش بهره‌وری کمک می‌کند. درواقع سرمایه‌گذاری در تجهیزات، سرمایه‌گذاری روی برند است و این نوع سرمایه‌گذاری، در وقت و هزینه صرفه‌جویی خواهد کرد. همچنین با استفاده از تجهیزات مناسب، افراد و کسب‌وکار‌ها می‌توانند با کمترین دردسر به اهداف خود از برگزاری همایش‌ها دست پیدا کنند. برخی از بهترین و تجهیزترین سالن‌های همایش در تهران شامل موارد زیر هستند:

مرکز همایش‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران (سالن اجلاس سران کشور)

در سال ۱۳۷۶، مرکز همایش‌های بین‌المللی اجلاس سران با نام سالن اجلاس سران کشور‌های اسلامی در ضلع شمالی نمایشگاه بین‌المللی تهران، واقع در اتوبان چمران، ساخته شد. این سالن تالار‌های مختلفی دارد که به شرح زیر هستند:

تالار اصلی دو تالار ۳۰۰ متری نمازخانه دو سرسرای بزرگ دو تالار ویژه برای استراحت و انتظار رؤسای کشور‌ها چهار تالار کنفرانس با پرده‌های نمایش بزرگ فضا‌های اداری

سالن اجلاس سران کشور تجهیزات بسیار خوبی دارد و در رده بهترین سالن‌های نشست‌های بین‌المللی قرار می‌گیرد. از جمله امکانات این سالن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سیستم اعلام حریق و روشنایی هوشمند سیستم جامع مخابراتی برای برقراری ارتباط و دریافت ماهواره‌ای صوت و تصویر سیستم ترجمه با پشتیبانی از هشت زبان در سالن اصلی و شش زبان در تالار کنفرانس شبکه پکیج پارکینگ سالن همایش‌های وزارت کشور

سالن اجتماعات وزارت کشور در محله فاطمی قرار دارد. این سالن همایش بسیار بزرگ در ساختمان وزارت کشور قرار گرفته است. پروژه ساخت این سالن در سال ۱۳۵۰ آغاز شد و پس از انقلاب اسلامی، فرایند ساخت آن با سرعت بیشتری ادامه پیدا کرد. امروزه، سالن اجتماعات و همایش‌های وزارت کشور یکی از کامل‌ترین سالن‌های ایران با تجهیزات بسیار پیشرفته است که برای برگزاری رویداد‌های مختلف می‌توان از آن استفاده کرد. از ویژگی‌های این سالن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ظرفیت ۵۰۰۰ نفر ۳۰۰۰ صندلی VIP امنیت بالا استفاده از سیستم‌های هوشمند تالار وحدت

تالار «رودکی» که اکنون به نام «تالار وحدت» شناخته می‌شود، یکی از بزرگترین و مجهزترین سالن‌های برگزاری همایش در ایران است. از ویژگی‌های این سالن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

زیر بنای نزدیک به ۱۵۷۰۰ مترمربع یک سالن همکف و سه طبقه بالکن ظرفیت ۷۴۰ تماشاگر دو زیرزمین برای قرارگیری الکتروموتور‌های صحنه و ماگنت‌های نور و پاور‌های مربوطه تالار کنسرت، شامل صحنه و سالن تماشاگران در طبقه همکف ساختمان اداری مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما

مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران، با هدف برگزاری گردهمایی‌های داخلی و بین‌المللی، با امکانات پیشرفته تأسیس شد. از ویژگی‌ها و تجهیزات این سالن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تجهیزات تشریفاتی سیستم‌های صوتی و تصویری پیشرفته تالار‌های مختلف جایگاه ویژه برای اجرای موسیقی نورپردازی عالی برق اضطراری شبکه اینترنت و قابلیت پخش زنده مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران

مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران با امکانات منحصر‌به‌فرد و منابع انسانی متخصص و با تجربه، آماده برگزاری رویداد‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی نظیر کنفرانس‌ها، سمینارها، همایش‌ها، جشنواره‌ها، کنسرت‌ها، کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه‌ها است. از ویژگی‌های این سالن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مجهز به ۱۰ سالن کنفرانس فضای نمایشگاهی به مساحت ۶۰۰ مترمربع استودیوی رادیویی و تلویزیونی سالن‌های پذیرایی مناسب‌ترین مکان برگزاری برنامه‌های علمی، فرهنگی و هنری در پایتخت

مشاوره رایگان اجاره و برگزاری همایش با سلام حرفه‌ای

سلام حرفه‌ای، بستری برای اجاره سالن همایش با تیم متخصص و حرفه‌ای در زمینه برگزاری رویداد‌های مختلف است. این موسسه با ارائه خدمات اجاره سالن و بهترین تجهیزات و مشاوره رایگان برای برگزاری رویدادها، به شما کمک می‌کند رویداد‌های خود را به بهترین شکل برگزار کنید.

سلام حرفه‌ای علاوه‌بر خدمات اجاره و رزرو سالن برای برگزاری همایش، کنفرانس و سمینار، در راستای برگزاری هرگونه رویداد به شما مشاوره رایگان حرفه‌ای ارائه می‌دهد. تیم متخصص سلام حرفه‌ای با برگزاری دوره‌های آموزشی، به برندینگ کسب‌وکار شما کمک می‌کنند. با استفاده از این پلتفرم، علاوه‌بر انتخاب بهترین سالن‌های شهر برای برگزاری رویداد‌های خود، از مشاوره حرفه‌ای و کاملاً رایگان در زمینه مدیریت و برندینگ کسب‌وکار نیز بهره‌مند می‌شود.

سلام حرفه‌ای: رزرو و اجاره آنلاین سالن همایش، کنفرانس و سمینار با مشاوره رایگان

سلام حرفه‌ای، با ارائه بهترین سالن‌های همایش، کنفرانس و سمینار، به شما کمک می‌کند تا یک گام بزرگ به سوی اهداف خود بردارید. متخصصین این سایت شما را در تمام مراحل برگزاری یک همایش، کنفرانس یا سمینار، همراهی می‌کنند. برای رزرو و اجاره آنلاین سالن همایش، کنفرانس یا سمینار و دریافت مشاوره رایگان، می‌توانید به وب‌سایت سلام حرفه‌ای مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • فراخوان مقاله اولین کنفرانس بین المللی انقلاب علوم انسانی اسلامی
  • نخستین کنفرانس دوسالانه بین‌المللی هوش مصنوعی در بوشهر برگزار شد
  • آیا صندوق بین‌المللی پول می‌تواند بحران بدهی جهان را حل کند؟
  • دستاورد‌های کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی / دبیرخانه دائمی کنفرانس در دانشگاه شریف ایجاد می‌شود
  • روایت رسانه روسی از مرگ اصطلاح «ورزش خارج از سیاست»
  • هشتمین کنفرانس و پنجمین دوره جایزه ملی انرژی‌های تجدیدپذیر ایران برگزار می‌شود
  • روایت رسانه روسی از مرگ اصطلاح «ورزش خارج از سیاست»
  • بخشنامه بانک مرکزی برای پرداخت بدهی به دستگاه های اجرایی
  • برگزاری اولین کنفرانس دوسالانه بین المللی هوش مصنوعی و علوم داده
  • اجاره سریع تجهیزترین سالن‌های همایش بصورت آنلاین در سلام حرفه‌ای