Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با اول مهر و سراسر کشور صبح امروز زنگ مهر، و مقاومت و ایثار در مدارس شهرستان شاهین شهر و میمه نواخته شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شاهین شهر و میمه پیش از ظهر امروز (دوشنبه) زنگ مهر ومقاومت و ایثار با حضور مسئولان شهرستان شاهین شهر و میمه و جمعی از والدین و انجمن اولیا و مربیان در هنرستان دخترانه آل یاسین شاهین شهر نواخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آموزش و پرورش شاهین شهر گفت: امسال بیش از ۳۸ هزار و ۵۰۰ دانش آموز در ۱۲۴ آموزشگاه دولتی و ۷۳ آموزشگاه غیر دولتی تحصیل می‌کنند.

محمد اسماعیل زاده اظهار کرد:  امسال با ساخت و تسعه در مدارس تعداد کلاس‌های آموزشی در شهرستان به بیش از یک هزار و ۵۰۰ کلاس درس رسیده است.

وی گفت: بیش از دو هزار فرهنگی در قالب دبیر و معلم، مدیر و همکار اداری در مدارس دولتی و بیش از یک هزار فرهنگی درقالب مدارس غیر دولتی به دانش آموزان شهرستان علم آموزی و خدمت رسانی می کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهین شهر و میمه افزود: روز گذشته سه هزار و ۶۷۰ دانش آموز کلاس اولی اولین سال تحصیلی خود را در قالب روز شکوفه ها در مدارس ابتدایی آغاز کردند.

امروز پس از نواخته شدن زنگ مهر، مقاومت و ایثار، مسوولان شهرستان به مناسبت اولین روز از بازگشایی مدارس، شاخه های گل به دانش آموزان اهدا کردند.

کد خبر 390652

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شاهین شهر زنگ مهر زنگ بازگشایی مدارس مدارس آغاز سال تحصیلی جدید شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۳۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل روشنایی خیابان آذربایجان شهرستان شاهین دژ به LED

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیریت توزیع برق شاهین دژ همزمان با سراسر استان طرح جهادی و ملی اصلاح و جایگزینی روشنایی معابر شهرستان شاهین دژ را با هدف مدیریت مصرف و تبدیل چراغ‌های پرمصرف گازی به ال‌ای دی و بهینه سازی مصارف روشنایی را عملیاتی کرده است. 
به همت اکیپ توسعه و نوسازی مدیریت توزیع برق شاهین دژ اینبار لامپ‌های کم مصرف و ال‌ای دی خیابان آذربایجان و کوچه‌های فرعی آن جایگزین لامپ‌های گازی شد. 
جایگزینی لامپ‌های کم مصرف خیابان‌ها و معابر این شهرستان که روشنایی آن‌ها از نوع لامپ‌های گازی است از برنامه‌ها و اولویت‌های کاری این مدیریت در سال ۱۴۰۳ می‌باشد.

دیگر خبرها

  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • تبدیل روشنایی خیابان آذربایجان شهرستان شاهین دژ به LED
  • زنگ «کار و کارگر» در مدارس شاهرود نواخته شد
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • صحرایی: معلم محور اصلی تحول و راه حل تمام مسائل آموزش و پرورش است
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • تقویت جایگاه مدارس مستلزم رفع محدودیت‌ها و تفویض برخی اختیارات است
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان
  • تداوم توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری