Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-16@16:06:55 GMT

کشف 50 کیلوگرم تریاک در همدان

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۳۲۱۷

کشف 50 کیلوگرم تریاک در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک با لفافه و دستگیری ۲ قاچاقچی خبر داد. تریاک

 سردار بخشعلی کامرانی صالح روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر از مدت ها پیش زیر نظر پلیس قرار داشتند.

وی اضافه کرد: پس از انجام یکسری کارهای اطلاعاتی تیم های پلیس دریافتند که اعضای این باند مقدار زیادی ماده مخدر تریاک از استان های مرکزی به مقصد غرب کشور بارگیری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاچاقچی

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: تیم های پلیس در مسیر تردد قاچاقچیان حضور یافته و خودروی آنها را نیمه شب گذشته پس از ورود به تور پلیس در ورودی شهر همدان متوقف کردند. 

سردار کامرانی صالح ادامه داد: قاچاقچیان محموله مواد مخدر را در صندوق عقب خودرو جاسازی کرده بودند و در این عملیات ۲ قاچاقچی ۳۱ و ۲۲ ساله دستگیر شدند. 

وی با بیان اینکه یکی از قاچاقچیان سابقه دار است افزود: اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر با روحیه جهادی و پرسنل خدوم انتظامی باعث شده که قاچاقچیان مواد مخدر نتوانند به راحتی به اهداف شوم و پلید خود برسند.

سه تن مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون در همدان کشف شده است./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۳۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد افیونی درسیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سردار دوستعلی جلیلیان گفت: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مواد مخدر در شهرستان‌های سراوان، زابل، زاهدان و خاش پس از اشراف اطلاعاتی، از فعالیت قاچاقاقچیان مواد افیونی مطلع و پس از شناسایی قاچاقچیان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
این مقام ارشد انتظامی افزود؛ سوداگران مرگ در عملیات پلیس سراوان در مواجهه با ماموران تاب مقابله با تکاوران پلیس را نداشتند و با رها کردن مواد با توجه به پستی و بلندی‌های منطقه متواری و ۵۰۰ کیلو گرم تریاک و ۱۰۰ کیلو حشیش از محل کشف و ضبط شد.
وی افزود: ماموران پلیس در یکی از خیابان‌های زابل دستور ایست را به راننده یک دستگاه خودرو پژو حامل مواد مخدر صادر کردند ولی راننده بدون توجه به ایست پلیس به مسیر خود ادامه و با رها کردن خودرو از محل فرار کرد که در بازرسی از خودرو ۲۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد .
????فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: قاچاقچیان مواد افیونی در یکی از محلات خاش هم با رها کردن مواد با توجه به پستی و بلندی‌های منطقه فرار کردند و ۲۹۷کیلو و ۵۰۰گرم تریاک از محل کشف و ضبط شد.
سردار جلیلیان در ادامه بیان داشت: ماموران پلیس در یکی از روستا‌های زاهدان دستور ایست را به یک دستگاه خودرو سواری پژو و حامل مواد مخدر صادر و خودرو متوقف که در این عملیات نیز از بازرسی خودرو سواری ۵۵ کیلو گرم تریاک کشف و یک سوداگر مرگ دستگیر شد.
فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: در این چهار عملیات پلیس در مجموع یک تن و ۱۱۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و ۱۰۰ کیلوگرم از نوع حشیش کشف و ضبط و یک سوداگر مرگ دستگیر، دو دستگاه خودرو توقیف و و دستگیری قاچاقچیان متواری در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • بلع یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک توسط سه سوداگر مرگ در بردسکن
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • کشف بیش از ۱۹۸ کیلوگرم تریاک در میناب
  • کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان
  • کشف بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد افیونی درسیستان و بلوچستان
  • ۳۰۵ کیلوگرم مواد افیونی در زابل و زاهدان کشف شد
  • کشف ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سراوان
  • کشف ۲۵ کیلوگرم مواد روانگردان در شرق پایتخت
  • ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در سراوان کشف شد
  • جزئیات شهادت مامور انتظامی در شهرستان هیرمند