Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی آقازاده روز دوشنبه در جلسه کارگروه امور زیر بنایی و شهرسازی استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: در راستای اجرای توسعه و عمران طرح جامع شهر اراک، با لغو پروژه ۵۵متری باید طرح جایگزینی با تکیه بر تدابیر معطوف به مدیریت ترافیک در شهر اراک تعریف شود.

وی ادامه داد: مسیر خیابان نیسانیان تا میدان ولیعصر(عج) اراک سهل الوصول ترین مسیری است که در طرح جایگزین طرح ۵۵ متری قابل اجرا می باشد و در کاهش بار ترافیکی سطح سه موثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مرکزی گفت: این مسیر می تواند به بهترین شکل ممکن کف مطالبات مردمی را هموار سازد و باید شورای شهر این موضوع را به تاکید برساند تا ظرف دو هفته آینده در شورای برنامه ریزی استان مرکزی تعیین تکلیف شود. در مسیر طرح جایگزین ۵۳ پلاک خانه مورد تملک قرار می گیرد.

آقازاده اظهار کرد: اجرای طرح ۵۵ متری بالغ بر دو میلیارد تومان هزینه به همراه داشت و با توجه به اراضی که شهرداری اراک برای اجرای ۵۵ متری معبر تمرکز کرده و خود مالکین مسیر به دلیل تشویق ها حاضر به عقب نشینی هستند، این طرح سریع به بهره برداری می رسد و بار مالی برای شهرداری اراک به همراه ندارد.

آقازاده گفت: شهرداری اراک از نظر محاسبات مالی می تواند برای تملک این ۵۳ پلاک و مابقی پلاک ها اقدام کند.

وی تاکید کرد: این طرح با تمامی مشکلات و موانع نسبت به طرح ۵۵ متری قابل توجیه و اجرا است و کاهش مسایل و مشکلات مردمی را به دنبال دارد و برای اجرای آن به تعامل نیاز داریم.

استاندار مرکزی تاکید کرد: طرح جایگزین طرح ۵۵ متری در شورای شهر اراک با نگاه کارشناسی بررسی شود تا هرچه سریع تر این مشکل را حل کنیم.

کد خبر 4726772

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار مرکزی مدیریت شهری هفته دفاع مقدس قزوین اربعین حسینی بوشهر شهرکرد شیراز اربعین 98 بازگشایی مدارس گرگان خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف بیرجند ایلام استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۳۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آلومینیوم و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه ۷ اردیبهشت در ورزشگاه امام خمینی (ره) شهر اراک رو در روی هم قرار می‌گیرند. روز گذشته خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه حضور هواداران در بازی این بازی ممنوع است که هم سازمان لیگ و هم هیأت فوتبال استان مرکزی این موضوع را تکذیب کردند.

در همین حال محمدرضا غفاری رئیس هیأت فوتبال استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، خبر از تعمیرات و بازسازی در بخش‌هایی از ورزشگاه امام خمینی (ره) را داد. او در این رابطه افزود: با توجه به اینکه پیش بینی می‌شود تا استقبال زیادی از این بازی انجام شود و با توجه به اینکه بخش‌هایی از ورزشگاه امام خمینی شامل نرده‌ها، آبخوری و … در حال بازسازی است، تصمیم نهایی برای حضور هواداران در این بازی فردا پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت گرفته می‌شود.

لازم به ذکر است که پرسپولیس و آلومینیوم یک بار و در سال ۱۴۰۱ در جام حذفی به مصاف هم رفته بودند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود نماینده استان مرکزی به پایان رسیده بود و بازی روز جمعه، دومین مصاف دو تیم در ادوار رقابت‌های جام حذفی است.

کد خبر 6087333

دیگر خبرها

  • مسیر فعلی مونوریل قم توجیه ترافیکی ندارد
  • اختصاص اتوبوس و تاکسی برقی برای کلان‌شهر اراک
  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب پروژه شاخص در حوزه بازآفرینی شهری است
  • تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد
  • نمایش توان فنی و مهندسی ایران در سریلانکا
  • آغاز مرحله سوم طرح انتقال آب سد کمال صالح اراک
  • عملیات اجرایی کمربند جنوبی خط انتقال آب به اراک
  • آغاز عملیات اجرایی فاز ‌سوم طرح آبرسانی رینگ جنوبی اراک