Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - نشست تجاری B2B شرکت‌های فعال در صنعت پلیمر ایران و نمایندگان هیئت‌های خارجی در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست برگزار شد.
به گزارش شانا، نشست بازرگانی B2B بین شرکت‌های فعال در صنعت پلیمر ایران و نمایندگان هیئت‌های خارجی از کشورهای ویتنام، جمهوری آذربایجان، افغانستان (ولایت نیمروز)، اقلیم کردستان عراق و کنیا صبح امروز (دوشنبه، یکم مهرماه) در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیران بازرگانی، مدیران عامل و نماینده انجمن ملی صنایع پلاستیک در نشست‌های B2B حضور یافتند و ضمن آگاهی از نیاز متقاضیان خارجی، توانمندی‌های خود را به نمایندگان و هیئت‌های تجاری بین‌المللی معرفی کردند.
بر اساس این گزارش، شرکت‌های فعال در صنعت پلیمر و تولیدکنندگان مستربچ و کامپاند متقاضیان نخست مذاکره با نماینده برنامه‌ریزی و توسعه صنایع پایین‌دست پتروشیمی از ‌کشور ویتنام بودند.
در مجموع، مذاکرات صورت گرفته هیئت تجاری جمهوری آذربایجان، تولیدکننده لوله و در و پنجره برای خرید مواد اولیه و تأمین تجهیزات کارخانه خود هشت مذاکره با شرکت‌های ایرانی داشت. هیئت تجاری 22 نفره اقلیم کردستان عراق نیز که در زمینه مواد غذایی، کشاورزی و لوازم خانگی فعالیت می‌کنند با هفت شرکت ایرانی مذاکره کردند که یکی از مذاکرات پیشرفت قابل توجهی داشت.
نماینده کشور ویتنام با هدف راه‌اندازی یک کارخانه در زمینه تولید محصولات پایین‌دست پتروشیمی هفت مذاکره با فعالان صنعت پلیمر ایران انجام داد.
بر پایه این گزارش، نماینده کشور افغانستان با هدف تهیه بطری برای کارخانه آب معدنی خود 11 مذاکره در نشست‌های B2B در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست انجام داد و نتایج مذاکرات خود را امیدوارکننده عنوان کرد. سرانجام نماینده کشور کنیا نیز با چهار شرکت ایرانی برای آغاز همکاری فی‌مابین مذاکره کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۳۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر توسعه روابط تجاری وبازرگانی اصفهان وازبکستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان در این دیدار تراز ۵۰۰ میلیون دلاری روابط تجاری بین دو کشور و قرار گرفتن در رتبه ۱۸ ارتباطات تجاری را قابل قبول ندانست و گفت: در سفر رییس جمهور ایران به ازبکستان در سال گذشته مقرر شد حجم روابط تجاری بین دو کشور به یک میلیارد دلار افزایش یابد.
استاندار اصفهان، جایگاه اصفهان را به عنوان کلانشهری با نقش تاثیرگذار در اقتصاد، فرهنگ و علم در کشور ایران معرفی کرد و افزود: فراهم کردن زمینه‌های گسترش ارتباطات تجاری و بازرگانی بین ازبکستان و اصفهان می‌تواند شرایط مناسبی را برای تحقق سیاست یک میلیارد دلاری روابط، تجاری دو کشور فراهم کند.
فریدالدین نصراوف سفیر ازبکستان نیز در این نشست از آمادگی و اراده مسوولان این کشور برای توسعه روابط تجاری و بازرگانی با تولیدکنندگان اصفهانی خبر داد.
سفیر ازبکستان، اصفهان را شهری زیبا با آثار تاریخی فراوان و ظرفیت‌های گسترده در حوزه اقتصاد، علم و فناوری عنوان کرد و گفت: فراهم کردن شرایط ارتباط بین اتاق‌های بازرگانی ازبکستان و اصفهان می‌تواند به گسترش روابط کمک کند.
وی در این دیدار پیشنهاد برگزاری نشستی در قالب ویدیو کنفرانس بین تجار و بازرگانان ازبکستانی و اصفهانی در اتاق بازرگانی را مطرح کرد که استاندار اصفهان امادگی کامل برقراری این نشست را در هفته آینده اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • افزایش دوبرابری قراردادهای تجاری ایران در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • نشست مدیرکل اتباع خراسان رضوی با نماینده مشهد در مجلس
  • سفر هیئت بلندپایه تجاری ترکمنستان به کابل
  • تاکید بر توسعه روابط تجاری وبازرگانی اصفهان وازبکستان
  • اجلاس اتاق‌های بازرگانی فضای اقتصادی اصفهان را تغییرمی‌دهد
  • مقابله با فضای رسانه‌ای علیه ایران از اهداف اجلاس اتاق‌های بازرگانی مجمع همکاری آسیا
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • استقبال کشورهای غرب آسیا از اکسپو ۲۰۲۴
  • نشست هیات اندیشه ورزی اتباع استان گلستان
  • جزئیات مذاکره گل محمدی و تراکتور/ یحیی چطور پای میز مذاکره نشست؟!