Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@18:57:52 GMT

سرمربی بارسا از کدام پنالتی ها گلایه دارد؟

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۳۶۰۹

سرمربی بارسا از کدام پنالتی ها گلایه دارد؟

ارنستو والورده امروز در نشست خبری خود گفت که اعلام سه پنالتی علیه بارسلونا در شش بازی ابتدای فصل طبیعی نیست.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، بارسلونا شروع خوبی در این فصل نداشته و در لالیگا از 5 بازی با کسب هفت امتیاز در رده هشتم قرار دارد. در لیگ قهرمانان نیز بارسا در اولین بازی خود با خوش شانسی از شکست برابر دورتموند فرار کرد؛ در حالی که اگر مهار پنالتی رویس توسط تراشتگن نبود، بارسا شکست خورده زمین را ترک می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

در این فصل بارسا شش بازی انجام داده و داوران سه پنالتی علیهش اعلام کرده اند. زمانی بارسا معروف به تیمی بود که به ضررش پنالتی نمی گرفتند اما در نیمی از بازی های این فصل بارسا بر علیه این تیم اعلام پنالتی شده است که دو تای آن به گل تبدیل شده.

ارنستو والورده این اتفاق را طبیعی نمی داند. مروری بر این پنالتی ها نشان می دهد که تصمیم داوران درست بوده است. دو پنالتی با دخالت وی ای ار اعلام شده و یک پنالتی را هم داور بازی سوت زده است.

 

در هفته سوم لالیگا بارسا در حالی که 2-1 در زمین اوساسونا پیش بود، برخورد توپ به دست پیکه با دخالت وی ای آر پنالتی اعلام شد و تورس آن را تبدیل به گل مساوی میزبان کرد. در قانون جدید داوری هر برخورد توپ به دست در محوطه جریمه بدون در نظر گرفتن عمدی یا غیرعمدی بودنش، پنالتی است.

 

بارسا در برابر دورتموند هم یک پنالتی به حریف داد. خطای سمدو روی سانچو قطعا پنالتی بود ولی تراشتگن توانست ضربه مارکو رویس را مهار کند.

 

پنالتی سوم هم شنبه شب گذشته در بازی با گرانادا به ضرر بارسا اعلام شد. آرتورو ویدال سه دقیقه پس از ورودش به زمین در محوطه جریمه با دست به توپ ضربه زد و با دخالت وی ای آر پنالتی اعلام شد تا گرانادا حساب کار را 2-0 کند.

 

 

ارنستو والورده (سرمربی) بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ارنستو والورده سرمربی بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۳۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه داوران لیگ برتر درباره ابلاغ‌های دیرهنگام

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که داوری نیز به یک بخش مهم در فوتبال و ورزش تبدیل شده و داوران برای حضوری موفق در دیدارها نیازمند تمرینات و حضور در کلاس‌های آموزشی هستند، به نظر می‌رسد این بخش کاملا در فوتبال ایران نادیده گرفته می‌شود.

چندی پیش بود که سیدمهدی سیدعلی که به تازگی از داوری خداحافظی کرده، با انتشار تصویری از خود در پارک برای تمرینات آماده سازی دچار آسیب دیدگی و سانحه شده بود، خبرساز شد.

با این حال اما اکنون گلایه اصلی داوران در خصوص ابلاغ‌های دیرهنگامی است که باعث می‌شود آنها از آمادگی لازم برای حضور در مسابقات به دور باشند.

همانطور که گفته شد محمدرضا منصوری کمک داور باتجربه فوتبال ایران که به تازگی خداحافظی کرده، مهمان آنتن بود و صحبت‌های مهمی در خصوص شرایط داوری ایران و تفاوت آن با فوتبال روز دنیا داشت. منصوری در بخش دیگری از گلایه‌های خود در بخش داوری البته به نکته مهم دیگری نیز اشاره کرده است. جایی که به واسطه حضور دپارتمان و کمیته داوری و ناهماهنگی‌های معمول در این بخش معمولا ابلاغیه داوری‌ به صورت دیرهنگام به آنها می‌رسد.

این کمک داور که سابقه حضور در مسابقات مهم و رویدادهای معتبر خارجی را در کارنامه دارد، با اشاره به این موضوع که از سوی فیفا برای آنها مربیان بدنساز با برنامه تمرینی و ریکاوری خاص برای آماده سازی در نظر گرفته می‌شد به تفاوت جالبی با لیگ ایران اشاره کرد؛ منصوری با اعلام اینکه ابلاغ‌ها در ایران معمولا یک یا در بهترین حالت دو روز قبل از بازی‌ها به آنها می‌رسد از آن به عنوان یک مانع بزرگ یاد کرد و اینطور توضیح داد: شما در نظر داشته باشید که قرار است در طول هفته تمرینات بدنسازی و ریکاوری انجام دهید. وقتی مشخص نیست آیا داور بازی هستید یا نه چطور می‌خواهید فشار تمرینات خود را تنظیم و مشخص کنید. مثلا در هفته منتهی به روزهای تعطیلی سال در همین چند روز قبل ناگهان در اوج تعطیلات و در فاصله کمی به بازی ابلاغ به دست شما می‌رسد و این در حالیست که شما اصلا فارغ از تمرینات، حتی نمی‌دانید برای تعطیلات و تفریح کنار خانواده‌تان باید به چه شکل برنامه‌ریزی کنید.

وی ادامه داد: موضوعی که کاملا در فوتبال روز دنیا متفاوت است. به طور مثال ما یک بازی حساس در جام جهانی قضاوت داشتیم. دیداری که برزیل دو مساوی قبل از آن کسب کرده بود و در صورت ناکامی در آن از دور رقابت‌ها کنار می‌رفت. ما آن بازی را قضاوت کردیم و عملکرد خوبی هم اتفاقا داشتیم. بعد از آن که وارد هتل شدیم خیلی زود مربی بدنساز در کنارمان حاضر شد و اعلام کرد که چهار روز دیگر بار دیگر قضاوت خواهید داشت و باید تمرینات ریکاوری و ... را دنبال کنید. همه چیز باید روتین و مشخص باشد تا شما از یک داور انتظار قضاوت بدون اشتباه داشته باشید. حق و حقوق مهم است اما قطعا همه چیز نیست و مسائل دیگری هم هست که روی عملکرد داوران تاثیر می‌گذارد که این مساله تمرین یکی از مهمترین آنهاست. شما در نظر بگیرید آقای دکتر حیدری در حین عمل ناگهان به او ابلاغ داوری بخورد! بنده خدا باید چه کند؟

دیگر خبرها

  • گلایه تولیدکنندگان از عدم تخصیص سهمیه ارزی از سوی بانک مرکزی/ با دست خودمان تولید را زمین‌گیر نکنیم
  • فابین بارتز، استاد بازی های روانی در ضربات پنالتی / فیلم
  • گلایه داوران لیگ برتر درباره ابلاغ‌های دیرهنگام
  • بارسا - پاری‌سن‌ژرمن؛ یک نبرد تمام‌اسپانیایی
  • الخلیفی در زمین بارسا سرمربی شد! (عکس)‏
  • طارمی- کارشناسان داوری پرتغال اضافه‌کار می‌گیرند!
  • آمار باورنکردنی اسکار کلوپ در بارسلونا
  • خشم شدید والورده، پاس بده لعنتی!
  • 7 نبرد قهرمانی: رئال به هیولای ژاوی رسید
  • هدیه ویژه گلزن بارسا به هوادار خردسال (عکس)