Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حجت الاسلام علی ذوعلم معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به ضرورت توجه به اقامه نماز، گفت : نماز جامعه را از کار‌های بد بازداشته و در مسیر پیشرفت و تعالی قرار می‌دهد.

او با تاکید بر اهمیت و نقش نماز در دور شدن از تفکر غیرخدایی، گفت : نماز نقش مهمی در نهادینه شدن تفکر الهی در جامعه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی وزارت آموزش وپرورش در ادامه با بیان اینکه نماز زمینه ارتباط بین افراد با خداوند را فراهم می‌کند، گفت: نماز باعث نزدیک‌تر شدن انسان‌ها به خداوند می‌شود.

او بر ضرورت توجه بیشتر مدارس به اقامه نماز جماعت در راستای نزدیکتر کردن دانش آموزان به خداوند تاکید کرد.

ذوعلم با تاکید بر اینکه تفکر انقلاب اسلامی که مبتنی بر هویت اسلامی، ایرانی و انقلابی است می‌تواند جامعه را در مسیر تعالی قرار دهد، گفت: امروز این تفکر در عرصه جهانی در حال گسترش است.

او افزود: امروز کشور‌های اسلامی مثل یمن بر مبنای تفکر انقلاب اسلامی پیش رفته و همین تفکر عراق را از دست آمریکا نجات داد و سوریه فروپاشیده را حفظ کرد. امرزو شاهدیم در همه کشور‌های اسلامی بذر این تفکر پاشیده شده است.

ذوعلم بر ضرورت گشودن فصلی برای امام شناسی و شناخت راه و سیره امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف تاکید کرد و گفت: این اقدام خواهد توانست جهان اسلام را در آینده در مسیر پیشرفت بیشتر قرار دهد.

 

 

انتهای پیام/د

نماز جامعه را از کار‌های بد باز می دارد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگیان مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۳۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیضا گفت: این دوره از رقابت ها با حضور بیش از ۲۰۰ دانش آموز برگزار شد.

فرهادی افزود: در این مسابقات دانش آموزان در رشته‌های حفظ، قرائت، احکام، اذان و مداحی با هم به رقابت پرداختند.

 

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • زنگ «کار و کارگر» در مدارس شاهرود نواخته شد
  • شیخ انصاریان‌: نماز جماعت به خط پایان رسیده است
  • حجاب در ایران قانون است و همه باید از آن پیروی کنند
  • حسین انصاریان‌: نماز جماعت در کشور به خط پایان رسیده است
  • اجرای طرح سفیران سلامت در مدارس
  • تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه
  • روایت عباس عبدی از بازدیدش از مسجد پارک قیطریه
  • روایت عباس عبدی از بازدیدش از مسجد پارک قیطریه : مسجد را در تقابل با نهادهای دیگر قرار دادن، اعتبار نهاد دین را افزایش نمی‌دهد
  • تاکید استاندار همدان بر بهبود وضعیت نمازخانه‌‌ مدارس