Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-19@23:58:59 GMT

بورس به اوج تاریخی رسید

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۳۶۹۳

بورس به اوج تاریخی رسید

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، امروز فعالان بازار سرمایه شاهد رشد ۹۳۶۷ واحدی شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بودند؛ به طوری که این شاخص برای اولین بار در تاریخ بازار، در تراز ۳۱۱ هزار و ۴۷۱ واحدی ایستاد.

همچنین شاخص کل هم وزن با ۲۱۶۸ واحد افزایش رقم۹۰ هزار و ۱۸ واحدی را تجربه کرد. در عین حال شاخص آزاد شناور با ۱۰ هزار و ۱۰۱ واحد افزایش عدد ۳۵۸ هزار و ۷۰۱ واحدی را پشت سر گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان شاخص بازار اول ۶۷۴۹ واحد افزایش یافت و شاخص بازار دوم با رشد ۱۹۱۴ واحدی رو به رو شد.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران و گروه مپنا بیشترین تاثیر افزاینده را روی شاخص های بازار سرمایه داشتند؛ به طوری که هر کدام به ترتیب، ۱۰۶۴، ۵۴۷، ۵۳۱ و ۳۷۰ واحد تاثیر افزایشی روی شاخص های بازار داشت.

در طرف مقابل گلتاش، معادن بافق و سامان کیش بیشترین تاثیر کاهنده را روی شاخص ها داشتند هر یک از نمادهای یاد شده به ترتیب ۱۹، ۱۲ و ۱۰ واحد شاخص های بازار را با کاهش مواجه کرد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز در مجموع به ۲۳۶۸ میلیارد تومان رسید که این رقم ناشی از دست به دست شدن بیش از ۵.۳ میلیارد سهم و اوراق مالی بود. به این ترتیب تعداد معاملات این بازار عدد۴۸۰ هزار را پشت سر گذاشت.

آیفکس نیز ۱۰۴ واحد رشد کرد و تا رقم ۴۱۲۱ رشد کرد. ارزش معاملات فرابورس به رقم ۹۰۲ میلیارد تومان رسید که این رقم ناشی از دست به دست شدن بیش از ۱.۳ میلیارد سهم و اوراق مالی بوده است.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: آیفکس فرابورس بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۳۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس ۶ هزار واحد رشد کرد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه، ۲۹ فروردین‌ماه) با ۶ هزار و ۲۳۲ واحد افزایش در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۲۱۴ واحدی قرار گرفت.

شاخص هم‌وزن امروز با ۳۷۹ واحد افزایش به ۷۲۳ هزار و ۵۶۶ واحد و شاخص قیمت با ۲۱۲ واحد افزایش به ۴۰۵ هزار و ۴۷۲ واحد رسید.

معامله‌گران در روز جاری در بورس تهران نزدیک به ۵ میلیارد و ۲۹۵ میلیون سهم و اوراق مالی را به ارزش ۳۰ هزار میلیارد ریال با انجام ۱۷۶ هزار معامله دادوستد کردند.

نماد‌های فملی، فولاد، فارس، شپنا، شستا و نوری بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۱۲ واحد رشد، به ۲۴ هزار و ۶۱۵ واحد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ۶ هزار و ۲۳۱ واحدی شاخص کل بورس
  • بورس سبز شد | افزایش ۶ هزار و ۲۳۲ واحدی شاخص کل
  • شاخص بورس ۶ هزار واحد رشد کرد
  • ۳۲ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها در روز سبز شاخص کل به بازار سهام تزریق شد
  • افزایش بیش از شش هزار واحدی شاخص بورس تهران
  • بورس فروردین را با سبزپوشی به پایان رساند
  • رشد ۶ هزار واحدی شاخص بورس +جدول
  • شاخص بورس امروز ۲۹ فروردین/رشد۶ هزار واحدی
  • رشد ۶ هزار واحدی شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته
  • بورس امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار