Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@04:37:43 GMT

کشف بسته مشکوک باعث تخلیه فرودگاه منچستر شد

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۳۷۲۳

صراط:

در پی گزارش بسته‌ای مشکوک در فرودگاه منچستر، نیروهای خنثی‌سازی بمب به این محل اعزام شدند. یک فرد نیز در این زمینه مورد بازداشت قرار گرفت.

به نوشته روزنامه «گاردین»، در پی گزارشی مبنی بر وجود یک بسته مشکوک در فرودگاه منچستر انگلیس، این محل و دفاتر اداری اطراف آن تخلیه شدند.

به گزارش فارس مأموران فرودگاه و نیروهای پلیس جاده‌ها و ایستگاه‌های قطار و اتوبوس منتهی به فرودگاه را بسته و تیم‌های خنثی‌سازی بمب به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متخصصان خنثی‌سازی بمب حوالی ساعت ۹:۳۰ صبح توانستند به‌وسیله انفجاری کنترل شده، خطر را برطرف کنند. فردی نیز در رابطه با این بسته مشکوک دستگیر شد.

در طول عملیات خنثی‌سازی، هیچ پروازی لغو نشد.با این حال در پی بسته شدن ساختمان فرودگاه، مسافران مجبور شدند به‌صورت پیاده خود را تا محل پروازها برسانند.

پلیس در این باره گفت، تا پایان تحقیقات و جستجوی کامل محوطه، به حضور در فرودگاه ادامه خواهد داد. سخنگوی پلیس محلی گفت یک خط قرنطینه دور محل سوار شدن مسافران به اتوبوس‌ باند پرواز کشیده شده است و مأموران مردم را به مسیر جایگزین راهنمایی می‌کنند.

دی ماه سال گذشته نیز به دنبال پیدا شدن یک بسته مشکوک در فرودگاه‌های «هیثرو» لندن، پایانه دوم این فرودگاه بسته شد. در ماه اسفند نیز سه بسته انفجاری در دو فرودگاه هیثرو، لندن سیتی و ایستگاه قطار «واترلو» کشف شده بود.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۳۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، افسر کشیک سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین از تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری در شهر قزوین به دلیل گودبرداری غیراصولی و ریزش بخشی از سازه توسط آتش نشانان خبر داد.

یاسر شکوری اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گودبرداری غیراصولی وسازه نگهبان، در میدان میرعماد، کوچه کاروان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۲ شهید بابایی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه سه مجتمع مسکونی تجاری در قالب ۱۳ واحد مسکونی به علت گودبرداری غیراصولی، وسازه نگهبان، بخشی از سازه آن تخریب شده بود که در معرض خطر ریزش قرار داشت.

شکوری ادامه داد: آتش نشانان با ایمن سازی مکان ضمن هشدار به ساکنان مبنی بر تخلیه واحد‌های خود، نسبت به ایمن سازی مکان اقدام کردند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر اقدامات پیشگیرانه و مدیریت حوادث در این مکان صورت گرفته است.

شکوری یادآور شد: با ایمن سازی مکان حادثه، ساختمان مذکور را برای انجام اقدامات قانونی تحویل عوامل ذی‌ربط شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بمب منفجرنشده‌ای که 100 سال زینت‌بخش یک باغچه بود! (+عکس)
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • جریان فیلمسازی مشکوک در خدمت صهیونیست‌ها
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • شهروند رشتی مأمور قلابی را لو داد
  • شناسایی و دستگیری مامور قلابی در رشت
  • نقش مشکوک ویراستی در ویترین سازی برای مسئولان