Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، ماموران پلیس منچستر انگلیس حوالی ساعت ۹ و نیم صبح به وقت محلی در فرودگاه منچستر حاضر شده و طی عملیاتی بسته‌ی مشکوکی را که در نزدیکی فرودگاه گزارش شده بود، به صورت کنترل شده منفجر کردند.

پلیس درحال حاضر خیابان‌های اطراف را تخلیه و مسدود کرده تا تحقیقات خود را تکمیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مسافران به داخل ترمینال فرودگاه هدایت شده و در اثر محدودیت تردد در خیابان‌ها، ترافیک شدیدی اطراف فرودگاه شکل گرفته است.

بر اساس گزارش ها، پروازها در این فرودگاه همچنان فعال و تغییری نکرده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس بمب گذاری منچستر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۳۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴ توصیه پلیس فرودگاه و راه آهن به مسافران نوروزی

فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا از آماده باش کارکنان پلیس فرودگاه و راه آهن کشور در ارائه خدمات به مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار رضا بنی اسدی فر در جمع کارکنان و مسئولان این فرماندهی با اشاره به اقبال و توجه مسافران نوروزی در انتخاب سفر خود از طریق خطوط هوایی و ریلی کشور، امنیت در این خطوط را بسیار مهم و اثر گذار ارزیابی و عنوان داشت: پیش بینی می شود بیش از ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار مسافر از این طریق به مسافرت بروند.

وی تکریم مسافران و اخلاق مداری کارکنان پلیس فرودگاه و راه آهن را از شاخصه های بارز آنان دانست و اظهار داشت: پیش از شروع تعطیلات و مسافرت های نوروزی دوره های آموزشی توانمند سازی برای این همکاران در هر دو یگان برگزار شده است.

این مقام ارشد انتظامی با تأکید بر اینکه پلیس همواره می کوشد تا موجبات آسایش و امنیت همه مسافران عزیز را در طول سفر فراهم سازد، گفت: تحقق این امر نیازمند همکاری و هوشیاری مسافران در طول سفر است، لیکن هم میهنان گرامی توصیه ها و هشدارهای ذیل را به دقت مطالعه نموده و با رعایت نکات مذکور از سفری مطمئن و دلپذیر بهره مند شوند.  

فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا درباره رفتار در فرودگاه و راه آهن ۱۴ توصیه کرد که در ادامه می خوانید:

۱.توصیه می شود حتماً بلیط­ خود را از مراکز معتبر و یا از باجه فروش در فرودگاه ها و یا ایستگاه های راه آهن تهیه نموده و در این خصوص هرگز به افراد ناشناس اعتماد نکنید.

۲.در بدو ورود به فرودگاه و ایستگاه راه­ آهن با حسن همکاری، پلیس را در برقراری نظم و امنیت یاری کنید.

۳.در اماکن شلوغ و پر جمعیت با هوشیاری کامل مراقب اموال و اشیاء همراه خود باشید .

۴.در ابتدای ورود به قطار از محل استقرار پلیس و رئیس قطار اطلاع حاصل کنید.

۵.از جابه جایی کوپه یا صندلی خود با سایر مسافران بدون هماهنگی با رئیس قطار یا مهمانداران خودداری کنید.

۶.به منظور ممانعت از آسیب ناشی از برخورد احتمالی اشیاء سخت با شیشه کوپه ها و راهروهای قطار در حریم شهرها و روستاها از قرار گرفتن در مجاورت پنجره ها خودداری شود .

۷.در طول مسافرت هرگز به افراد ناشناس اعتماد ننموده و از بازگو نمودن اطلاعات خصوصی خود نزد آنان اجتناب کنید.

۸.مواد خوراکی و آشامیدنی خود را شخصاً از بوفه و یا مهماندار هواپیما و قطار تهیه نموده از دریافت خوراکی و استشمام انواع عطریات از افراد ناشناس جداً خودداری کنید.

۹.از جابجایی، حمل و نگهداری اموال و وسایل افراد ناشناس پرهیز کنید.

۱۰.هرگز وجه نقد ، اشیاء با ارزش ، اسناد و مدارک خود را در معرض دید سایر افراد قرار ندهید.

۱۱.هنگام ترک قطار جهت ادای فرضیه نماز حتماً یکی از همراهان به منظور مراقبت از اموال و وسایل موجود در کوپه حضور داشته باشد.

۱۲.در زمان استراحت از قرار دادن کیف­ و سایر وسایل همراه در محل مناسب اطمینان حاصل کنند.

۱۳.قبل از رسیدن به مقصد و پیاده شدن از هواپیما و قطار، محل استقرار خود را به دقت کنترل نموده و از جا نماندن وسایل همراه اطمینان حاصل کنند.

۱۴.در صورت مشاهده اموال و اشیاء جامانده در داخل هواپیما و قطار، نسبت به تحویل آن به مهمانداران هواپیما و یا مسئولان مربوطه در قطار اقدام کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چرا رونالدو از تیم ملی پرتغال خط خورد؟
  • پلیس زن در خیابان‌های تهران سال ۱۳۵۲ + عکس
  • دستگیری دندانپزشک قلابی در شهرستان رشت
  • ممنوعیت ترافیکی خیابان‌های اطراف حرم مطهر رضوی در لحظه تحویل سال ۱۴۰۳
  • دستگیری قاچاقچی مواد روانگردان در جنوب غرب تهران
  • لیست مراکز مورد نیاز زائران در اطراف حرم مطهر رضوی در ایام نوروز + آدرس
  • دستگیری عامل تیراندازی منجر به جرح در خرم‌آباد
  • ۱۴ توصیه پلیس فرودگاه و راه آهن به مسافران نوروزی
  • بریتانیا تسلیحات تازه‌ای به نمایش گذاشت/ عکس
  • دستگیری متهمان سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در تربت حیدریه