Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-18@00:19:07 GMT

آماده‌باش برای فصل بارش

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۳۷۸۵

آماده‌باش برای فصل بارش

«حسن قاسمیان» معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهردار منطقه۱۷ درخصوص اجرای طرح فوریتی نظافت، پاکسازی، لایروبی و رسوب‌برداری شبکه اصلی و فرعی جمع‌آوری آب‌های سطحی منطقه گفت: «اجرای این طرح از اواخر مرداد آغاز شده است و اکنون مراحل پایانی را سپری می‌کند.» قاسمیان گفت: «تا پایان این طرح همه نهرها، کانال‌ها و مسیل‌های محدوده نواحی ۳گانه منطقه۱۷ لایروبی و پاکسازی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

کد خبر 455881 برچسب‌ها همشهری محله منطقه ۱۷

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: همشهری محله منطقه ۱۷

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۳۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش اورژانس در ۵ استان در معرض سیل و بارندگی

بابک یکتاپرست با اشاره به صدور هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیل درپی بارش شدید موسمی در پنج استان جنوبی کشور، گفت:‌در همین راستا نیز جلسه مدیریت بحران در ستاد مرکزی سازمان اورژانس کشور برگزار شد.

وی با بیان اینکه اعضای ستاد مدیریت بحران کشور و سایر سازمان ها و نهادهای ذی ربط در مرکز هدایت عملیات بحران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی واقع در ستاد مرکزی سازمان اورژانس کشور در این جلسه حضور داشتند، گفت:‌ هدف از برگزاری این جلسه پایش لحظه به لحظه مناطق در معرض خطر و تسریع در تعامل بین دستگاهی برای جلوگیری از آسیب های احتمالی و خدمت رسانی به موقع در صورت بروز هرگونه حادثه است.

سخنگوی اورژانس کشور گفت: در همین راستا اورژانس، نیروها و پایگاه‌های خود در استان‌های هرمزگان، نواحی جنوبی استان فارس و سیستان بلوچستان، بوشهر و کرمان را به حالت آماده‌باش کامل درآورده است و آماده‌باش امدادگران تا پایان بارش‌ها و عادی شدن شرایط ادامه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • هشدار قرمز هواشناسی در جنوب کرمان بدون تلفات جانی/ سیل امسال خسارت کمتری داشته است 
  • جهش ۲۲ پله‌ای فارس در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • اقدامات شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد در خصوص بند‌های تغذیه مصنوعی
  • تمهیدات شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد در خصوص بند‌های تغذیه مصنوعی
  • درخواست ارمنستان از دادگاه لاهه برای اقدام علیه باکو
  • کشف ۱۲۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • آماده‌باش اورژانس در ۵ استان در معرض سیل و بارندگی
  • ۱۷۰ تیم امدادی در اصفهان در حالت آماده باش هستند
  • بیش از ۳۴ کیلومتر از رودخانه‌های استان یزد لایروبی شد
  • رشد ۴۶ درصد لایروبی در اسکله ها و آبراه های منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی