Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛پادشاه عربستان امروز (دوشنبه) همزمان با روز ملی این کشور دستوراتی را درباره دو وزارت خانه دفاع و کشور صادر کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان (واس)، سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان در روز ملی این کشور دستور اعطای نشان درجه سه ملک فیصل به ۴۶ افسر و ۵۲ تن از نیروهای وزارت گارد ملی به دلیل شرکت در عملیات در یمن صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین پادشاه عربستان دستور اعطای نشان‌هایی به ۱۲۳۹ تن از افسران و کارمندان وزارت دفاع را به دلیل انجام اقداماتی در راستای خدمت به نیروهای مسلح و یا نقش سازنده‌شان در عملیات علیه یمن صادر کرد.

علاوه بر این، بن عبدالعزیز درباره وزارت کشور نیز با اعطای نشان درجه سه ملک فیصل به تعدادی از نیروهای این وزارت‌خانه جهت انجام اقداماتی برجسته موافقت کرد.

پادشاه عربستان همچنین دستور اعطای نشان‌هایی را به افرادی صادر کرد که پیشتر از سوی دفتر ملک عبدالعزیز کاندید شده بودند.

این دستورات پادشاه سعودی همزمان با هشتاد و نهمین سالگرد روز ملی عربستان یعنی سالگرد تاسیس این کشور توسط عبدالعزیز آل سعود صادر شد. برچسب ها: پادشاه عربستان ، اعطای نشان به افسران ، جنگ یمن

منبع: خرداد

کلیدواژه: پادشاه عربستان جنگ یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۳۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای کشور مستقل به فلسطینیان راه را برای صلح هموارتر می‌کند

زیاد ابی عمرو، نماینده فلسطین در سازمان ملل در جلسه‌ای که برای عضویت کامل آن در سازمان ملل برگزار شده، گفت: «اعطای یک کشور مستقل به فلسطینیان، راه را برای صلح واقعی مبتنی بر عدالت هموار می‌کند». 

به گزارش الجزیره، وی با تاکید بر اینکه فلسطین همواره از راه حل‌های دیپلماتیک حمایت کرده و اینکه جنگ غزه اکنون از مرز فلسطین هم فراتر رفته و سایر مناطق جهان را تحت تاثیر قرار داده است، گفت که عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل برای صلح منطقه و فراتر از آن بسیار مفید خواهد بود.

نماینده فلسطین تاکید کرد: «بنابراین ما معتقدیم زمان آن فرا رسیده که شورای امنیت مسئولیت تاریخی خود را بر عهده بگیرد و قطعنامه پذیرش فلسطین به عنوان عضوی کامل در سازمان ملل را تصویب کند. کسانی که در صدد بر هم زدن تصویب چنین قطعنامه‌ای هستند، به چشم انداز صلح کمک نمی‌کنند.»

شورای امنیت سازمان ملل امروز (پنجشنبه) در مورد درخواست فلسطین برای عضویت در سازمان ملل رای گیری خواهد کرد. برخی تحلیلگران پیش‌بینی کرده‌اند آمریکا مانع تصویب این قطعنامه شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • اعطای کشور مستقل به فلسطینیان راه را برای صلح هموارتر می‌کند
  • دستورات میدانی وزیر کشور در مناطق سیل‌زده کنارک
  • دستورات میدانی وزیر کشور در مناطق سیل‌زده کنارک + فیلم
  • دستورات رئیس قوه قضاییه خطاب به مسئولان قضایی کشور
  • اعلام دستورات رئیس قوه قضاییه خطاب به مسئولان قضایی کشور
  • جزئیات اعطای تسهیلات به دانشجویان برتر المپیاد ورزش‌های فناورانه اعلام شد
  • عملیات «وعده صادق» ناتوانی رژیم صهیونیستی در برابر جمهوری اسلامی را نشان داد
  • اعطای تسهیلات به صنعت داروسازی و اظهار امیدواری معاون وزیر صمت
  • شرکت بیش از ۱۲ هزار نفر در نوزدهمین آزمون ارزیابی حافظان
  • در حج تمتع ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر خانه خدا راهی کشور عربستان می‌شوند