Web Analytics Made Easy - Statcounter

۳۵ سرباز نمونه نیروهای مسلح استان بوشهرهمزمان با هفته دفاع مقدس در مراسمی با حضور مسئولان و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی استان تجلیل شدند. ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس ظهر امروز همایش تجلیل از سربازان  نمونه استان بوشهر در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که فرماندهان نظامی و انتظامی استان  بوشهر حضور داشتند، 35 سرباز نمونه نیروهای مسلح و چهار خانواده شهیدسرباز استان بوشهر تجلیل شدند.

رونمایی از کتاب صوتی «نشان شجاعت 2» شامل مجموعه خاطرات رزمندگان استان بوشهر با تالیف حدیان‌زاده از دیگر برنامه‌های روز سرباز در بوشهر بود.

در این آیین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهربا گرامیداشت هفته دفاع مقدس بر ترویج فرهنگ جهاد و شهادت تاکید کرد و اظهار داشت: ترویج فرهنگ 8 سال دفاع مقدس در ابعاد گوناگون ضمن اینکه سبب مصون نگه داشته شدن جامعه از ترفندهای دشمنان می‌شود زمینه رشد و تعالی جامعه در ایستادگی مقابل توطئه‌های دشمنان را فراهم می‌کند.

سردار علی رزمجو دوران مقدس سربازی را بهترین زمان برای تجربه زندگی جوانان دانست و تاکید کرد: دوران خدمت سربازی  جایگاه مهمی  برای رشد و تعالی شخصیت جوانان دارد که سربازان باید از این دوران بیشترین بهره را ببرند.

فرمانده سپاه ‌بوشهر: آماده پاسخ‌ قاطع ‌به هر نوع تهدید‌ دشمنان در خلیج فارس هستیم استاندار بوشهر:قدرت بازدارندگی ایران ریشه در دفاع مقدس دارد دانش آموزان استان بوشهر با حماسه آفرینی رزمندگان 8 سال دفاع مقدس آشنا می‌شوند

وی از افزایش قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران خبر داد و بیان کرد: بازدارندگی نیروهای مسلح در دوران صلح تقویت می‌شود و اکنون ایران اسلامی در اوج قدرت برای دفاع  و حفظ تمامیت ارضی کشور دارد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهربا قدردانی از نقش مهم سربازان در عرصه‌های امنیت و اقتدار نیروهای مسلح  از مرخصی تشویقی سربازان نیروهای مسلح  استان بوشهر به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

انتهای پیام/ ت

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۳۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمازگزاران تهرانی در حمایت از دفاع مشروع سپاه راهپیمایی کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، نمازگزاران تهرانی پس از اقامه نماز جمعه، با انجام راهپیمایی از محل دانشگاه تهران تا میدان انقلاب با در دست گرفتن پلاکاردهایی با شعارهای «سپاه مچکریم»، «تنبیه متجاوز»، «مرگ بر اسرائیل»، «فلسطین آزاد خواهد شد»، «سیلی بعدی محکم‌تر است»، «نیروهای مسلح، دست خدا یارتان» از اجرای عملیات «وعده صادق» و دفاع مشروع سپاه و نیروهای مسلح قدردانی و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

راهپیمایان همچنین با شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا ضمن اعلام انزجار از نسل کشی رژیم سفاک صهیونیستی در غزه، حمایت از آرمان فلسطینی‌ها را فریاد زدند.

در پایان این راهپیمایی نمازگزاران تهرانی با صدور قطعنامه‌ای بار دیگر جنایت‌های صهیونیست‌ها را محکوم کردند و نفرت و خشم خود را نسبت به حملات ددمنشانه اسرائیل نشان دادند.

آنها در این قطعنامه با تاکید بر اینکه دفاع مشروع و مقتدرانه نظام اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی اقتدار و عزت نظام اسلامی را بیش از پیش نشان داد اعلام کردند: مردم ایران تا پیروزی نهایی کنار فلسطین خواهند بود و مظلومیت این ملت را به گوش جهانیان خواهند رساند. ناکارآمدی گنبد آهنین و شکست حامیان رژیم صهیونیستی معادلات سیاسی و نظامی جهان را بر هم ریخت. امروز همه ما وظیفه داریم از سپاه و نیروهای مسلح تقدیر کنیم.

کد خبر 6082544 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر مادر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • نمازگزاران تهرانی در حمایت از دفاع مشروع سپاه راهپیمایی کردند
  • جانشین فرمانده کل سپاه: هرگونه تعرض به ایران با پاسخی شدیدتر مواجه می‌شود
  • هر لحظه به مراحل پایانی عملیات «الی بیت المقدس» نزدیک‌تر می‌شویم
  • دشمن در مقابل توان نیروهای مسلح، خلع سلاح شده است
  • به زودی پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیریم
  • سردار حسن‌زاده: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.
  • کهنه سربازان دفاع مقدس: ۱۶۰۰ میلیارد دلار غرامت جنگ را از عراق طلب داریم
  • کهنه سربازان دفاع مقدس: 1600 میلیارد دلار غرامت جنگ را از عراق طلب داریم
  • برگزاری رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح در تبریز