Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-19@06:45:56 GMT

◄ ​ آغاز طرح جابجایی زائران حسینی از 17 مهرماه

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۳۸۰۳

تین‌نیوز | 

به منظور تکریم و حفظ ایمنی زائرین حرم سید الشهداء طرح جابه جایی زائران از 17 مهر تا سوم آبان ماه سال جاری به مدت 17 روز اجرایی می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران، محمد حسن کلهری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران ضمن لزوم تکریم و ارتقاء ایمنی سفرهای زائران گفت: هرساله با نزدیک شدن ایام اربعین حضرت سیدالشهدا حرکت عظیم دلدادگان و عاشقان آن حضرت جهت زیارت و تبیین اهداف کربلای حسینی و نشان دادن پیام عاشورا به جهانیان به سمت کربلا و نجف نمایش بی بدیل جهانی را رقم می زنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این راستا ضرورت دارد با عنایت به اهداف و جایگاه معنوی این حرکت عظیم و لزوم تکریم زائران سیدالشهدا و ارائه خدمات در شأن آنها با کلیه امکانات و ظرفیت ها و برنامه ریزی های دقیق در جهت مدیریت تقاضا وتامین ناوگان برای زائران حسینی اقدامات لازم صورت پذیرد.

کلهری در ادامه گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با هدف انجام این مهم در نظر دارد طرح جابجایی زائرین حسینی را از 17 مهرماه تا سه آبان سالجاری به مدت 17 روز به اجرا درآورد.

وی در ادامه افزود: با توجه به سیاست های اتخاذ شده و ضرورت مشارکت کلیه ناوگان داخلی درامر جابه جایی زوار در داخل کشور و نظر به اینکه مقرر است سفرهای ناوگان مسافربری به مقصد عراق به صورت یک سر انجام پذیرد لذا رانندگان ناوگان اعزامی موظفند پس از پیاده کرده زائران در شهر مقصد برابر مقررات مربوطه و حداکثر ظرف مدت 24 ساعت به کشور بازگشته و مجددا در بازه های زمانی مشخص غیر از دوره پنج روزه اوج شامل دو روز قبل و بعد از اربعین جهت بازگرداندن مسافران به مقصد اعزام شوند.

این مقام مسئول در رابطه با تعیین مرز ورود و خروج زائران گفت: کلیه سرویس های اعزامی ایرانی و عراقی باید از مرز تعیین شده چذابه خارج و در هنگام برگشت نیز از همین مرز به کشور مراجعت کنند با توجه به اینکه تمامی شرکت ها ملزم به صدور صورت وضعیت و کد رهگیری برای کلیه سرویس های اعزامی هستند. 

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۳۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از «سلمان فارسی» چه خبر؟

پیگیری‌های خبرنگاران حاکی از آن است عوامل سریال «سلمان فارسی» فاز ایران باستان را ادامه می‌دهند.

به گزارش فارس، در این بخش دوره کودکی شخصیت سلمان فارسی جلوی دوربین خواهد رفت که از بازیگران شناخته شده محسوب نمی‌شود.

این فصل از نیمه‌مرداد ۱۴۰۲ در شهرک غزالی آغاز شد و پس از آن بخش‌های کوهستانی را که قسمت‌های زمستانی سریال می‌شود در شاهرود تصویربرداری شد.

این سریال با آغاز سال ۱۴۰۳ و فصل بهار مجددا به شهرک غزالی بازگشته است و با محوریت مجموعه ماربین ادامه دارد و در مقاطعی قرار است بخش‌هایی از این کار در سمنان ادامه یابد.

همچنین احسان ناظم بکایی روابط عمومی سریال «سلمان فارسی» نیز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به حجم بالای حضور بازیگران در این فصل گفت: فصل ایران باستان پر بازیگرترین فصل این سریال است و ۶۰ بازیگر به «سلمان» اضافه می‌شود.

ناظم بکایی با بیان اینکه بهار و تابستان پر خبری خواهیم داشت خاطرنشان کرد: به‌مرور نام این ۶۰ بازیگر اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است سریال «سلمان فارسی» در سه دوران تاریخی امپراتوری بیزانس، امپراتوری ساسانی و صدر اسلام به تصویر می‌کشد.

این سریال ۶۰ قسمتی که توسط داوود میرباقری در حال ساخت است از ۱۰ دی ۱۳۹۸ آغاز شد و انتظار می‌رود پخش «سلمان فارسی» از سال ۱۴۰۵ آغاز شود.

ازجمله بازیگران این سریال که تاکنون نام آن‌ها رسانه‌ای شده است می‌توان به علیرضا شجاع نوری، فرهاد اصلانی، محمدرضا هدایتی، داریوش فرهنگ، علی دهکردی، احترام برومند، ستاره اسکندری، چنگیز جلیلوند و تورج نصر و... اشاره کرد.

دیگر خبرها

  • سومین همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی آغاز شد
  • تغییر استاندار مازندران تکذیب شد
  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضاییه خطاب به کلیه مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور/ با مسدودسازی کد ملی، زندگی فرد را فلج می‌کنیم!/ انتقاد از وثیقه‌های سنگینی که با جرم متناسب نیست/ افراد در فرودگاه متوجه نشوند که ممنوع‌الخروج هستند/ به دریافت عوارض آلایندگی اهتم
  • سوم اردیبهشت ماه، زمان آغاز اعزام کردستانی ها به حج عمره
  • تعیین تکلیف پرونده سلامت ۹۵ درصد از زائران حج
  • جابجایی بیش از ۳۸۲ هزار مسافر در راه آهن زاگرس
  • زائران حج تمتع از ۲۱ ایستگاه پروازی اعزام می‌شوند
  • تعیین وضعیت پزشکی۹۷ درصد از زائران حج در سیستان و بلوچستان
  • از «سلمان فارسی» چه خبر؟
  • زمان پرواز عملیات حج تمتع سال ۱۴۰۳ اعلام شد