Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تهیه طرحی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را ملزم کردند که از فیلم‌ها و مستندهای ضد آمریکایی حمایت کند. ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تدوین طرحی در راستای مبارزه با سیاست‌های استعماری و استکباری آمریکا، وزارت فرهنگ و ارشاد  اسلامی را موظف به حمایت از فیلم‌های سینمایی و مستندهایی برای نشلن دادن نقض حقوق بشر در آمریکا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی 6 طرح ضد آمریکایی در کمیسیون امنیت ملی مجلساعلام وصول 9 طرح ضد آمریکایی در مجلسمجلس در هفته‌‌ گذشته| از اعلام وصول تشکیل یک استان جدید تا جزئیات طرح‌های ده‌گانه ضد آمریکایی‌پرونده حقوق بشر آمریکایی‌ــ‌1/ سوزاندن اعضای "فرقه داودیه" توسط FBI + عکس

متن کامل طرح الزام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به حمایت از ساخت فیلم های جدید آمریکایی به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

جناب آقای لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی

احتراماً؛ طرح الزام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به حمایت از ساخت فیلم‌های ضد آمریکایی با امضای بیش از 140 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت طی مراحل قانونی تقدیم می‌گردد.

**مقدمه(دلایل توجیهی):

نظر به جنایات گسترده ضد حقوق بشری آمریکا در کشورهای جهان و ضرورت شناساندن چهره ظالمانه آمریکا در فضای فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موظف به حمایت مادی و معنوی در جهت تولید فیلم‌های سینمایی و فیلم‌های مستند ضد آمریکایی با موضوعات اقدامات ضد حقوق بشری آمریکا نقش آمریکا در گسترش تروریسم داعش و دیگر گروه‌های تروریستی جنگ‌های آمریکا علیه دیگر ملت‌ها برای مخاطب داخلی و بین‌الملل می‌باشد.

**عنوان طرح:

الزام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به حمایت از ساخت فیلم‌های ضد آمریکایی

**موضوع طرح:

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موظف به حمایت مادی و معنوی در جهت تولید فیلم‌های سینمایی و فیلم های مستند جنایات آمریکا با موضوعات اقدامات ضد حقوق بشری آمریکا، نقش آمریکا در گسترش تروریسم داعش و دیگر گروه‌های تروریستی، جنگ‌های آمریکا علیه دیگر ملت‌ها برای مخاطب داخلی و بین‌الملل می‌باشد.

گفتنی است، این طرح در جلسه علنی روز یکشنبه 27 مرداد 98 از سوی هیئت‌رئیسه پارلمان اعلام وصول شده است.

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم اخبار "آمریکا"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم اخبار آمریکا نمایندگان مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم اخبار آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۳۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان آمریکایی از مدرسه خود به دلیل ممنوعیت مراسم حمایت از فلسطین شکایت کردند

شماری از دانش‌آموزان دبیرستان «جکسون رید» در واشنگتن پایتخت آمریکا از مدیران مدرسه خود به دلیل جلوگیری از برگزاری مراسم حمایت از فلسطین و سانسور شکایت کردند.

این شکوائیه چهارشنبه ارائه شد و در آن آمده است که مدیران مدرسه با اعضای «انجمن دانش‌آموزان عرب» در این مدرسه رفتار متفاوتی دارند.

در این شکوائیه تاکید شده است: انجمن دانش‌آموزان عرب و اعضای آن در چهار ماه گذشته تلاش کردند تا فعالیت‌های معنی‌داری مانند نمایش فیلم مستند، نصب پوستر و برگزاری برنامه فرهنگی داشته باشند، اما مدیریت مدرسه همواره مانع از این اقدامات شده است.

این شکایت‌نامه توسط اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا در دادگاه منطقه کلمبیا ارائه شده است و از دادگاه خواسته است که اجازه دهد تا پیش از پایان سال تحصیلی دانش‌آموزان برنامه‌های مورد نظر خود را برگزار کنند.

در این شکایت آمده شده است: آزادی بیان سرکوب شده است، زیرا مدرسه اجازه نمی‌دهد که دیدگاه‌های دانش‌آموزان درباره جنگ جاری در غزه و تاثیرات آن بر مردم فلسطین شنیده شود.

این در حالی است که اعتراض‌های دانشجویی در آمریکا در حمایت از مردم غزه و توقف جنگ اسرائیل به دانشگاه‌های هاروارد، تگزاس، براون و کالیفرنیای جنوبی رسیده و دانشگاه‌های تگزاس و کالیفرنیا صحنه درگیری پلیس با دانشجویان شده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
  • انتقاد امیرعبداللهیان از "سرکوب دانشجویان آمریکایی"
  • واکنش سخنگوی وزارت امورخارجه به سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس
  • اعتراضات دانشجویان آمریکایی با سرکوب همراه بود
  • واکنش کنعانی به اعتراضات دانشجویان آمریکایی
  • دانش‌آموزان آمریکایی از مدرسه خود به دلیل ممنوعیت مراسم حمایت از فلسطین شکایت کردند
  • تعیین پاداش ۱۰ میلیون دلاری در ازای اطلاعات مرتبط با سه ایرانی !
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران وضع کرد
  • جایزه آمریکایی که با حمایت نویسندگان از مردم غزه لغو شد
  • مبارزه تیک‌تاک با لایحه ممنوعیت در آمریکا