Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@05:50:34 GMT

باند جدید فرودگاه رامسر عملیاتی می شود

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۳۸۲۵

باند جدید فرودگاه رامسر عملیاتی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد آزاد عصر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس فرودگاه رامسر با بیان اینکه اقدامات در سالهای اخیر اقدامات زیر ساختی در حوزه های شهری و روستایی در بخش های مختلف انجام شده است گفت: فرودگاه با ظرفیت بالقوه در کار جمعی و تلاش مسئولان شرایط بهتری نسبت به گذشته و تفاوت های خوبی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای توسعه باند جدید فرودگاه اقدامات بزرگی انجام شد و برای رفع موانع مختلف باید بسترها و زیر اخت های فنی آماده باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به اینکه بیش از ۹۸ درصد باند جدید آماده است ولی به دلیل موانع پروازی مهیا برای نشست هواپیما نبود خاطرنشان کرد: محدودیت باند قدیم سبب شده پروازها با یک نوع هواپیما در فرودگاه رامسر برقرار شود و ارتقای باند جدید سبب توسعه پروازها خواهد شد.

محمد آزاد گفت: دستور ویژه استاندار مازندران به معاونین استانداری، مدیر کل فرودگاه و فرماندار برای بهره برداری از باند جدید فرودگاه رامسر صادر شده است.

وی تصریح کرد: در طول سال بیش از  میلیون نفر گردشگر وارد رامسر می شود که ۳۰۰ هزار نفر گردشگران خارجی بوده و باید از فرودگاه که ظرفیت بزرگ توسعه گردشگری است استفاده بهینه شود.

کد خبر 4726808

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد آزاد رامسر هفته دفاع مقدس قزوین اربعین حسینی بوشهر شهرکرد شیراز اربعین 98 بازگشایی مدارس گرگان خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف بیرجند ایلام استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۳۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر فوری سازمان هواپیمایی کشور درباره از سرگیری پروازها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد با هماهنگی‌های انجام شده ، محدودیت عملیاتی اعمال شده در برخی فرودگاه‌های کشور برطرف شده است.

جعفر یازرلو اظهار داشت؛ ضمن عرض پوزش از مسافران محترم به دلیل مشکلات ناشی از ابطال و یا تاخیر برخی پروازها، به اطلاع می رساند با هماهنگی های انجام شده محدودیت عملیاتی اعمال شده در فرودگاهها برطرف و شرکتهای هواپیمایی مجاز به انجام پروازهای برنامه ریزی شده می باشند.

مسافران محترم می توانند جهت آگاهی از زمان دقیق پرواز خود با اطلاعات پرواز فرودگاه مبدا پرواز در تماس بوده و یا به پیامک های ارسالی از شرکت هواپیمایی توجه نمایند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896925

دیگر خبرها

  • خبر سازمان هواپیمایی کشور درباره از سرگیری پروازها
  • خبر فوری سازمان هواپیمایی کشور درباره از سرگیری پروازها
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور
  • پایگاه نواتیم اسرائیل چه ارزش نظامی دارد؟
  • دبی به معنای واقعی غرق شد ! + ویدئو | تصاویری از باند پرواز فرودگاه در میان آب
  • آخرین خبرها از وضعیت فرودگاه‌های استان کرمان
  • آماده باش کامل به ۵ فرودگاه عملیاتی استان کرمان
  • ببینید | جولان گله سگ‌ها در باند فرودگاه
  • فیلم/ جولان‌ سگ‌های ولگرد در باند فرودگاه بغداد
  • ورود سگ‌های ولگرد به باند فرودگاه بغداد + فیلم