Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@00:29:55 GMT

جان اسنو مجاز، مهناز افشار ممنوع!

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۳۸۴۱

جان اسنو مجاز، مهناز افشار ممنوع!

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا، امیرحسین حیدری مدیر شرکت پخش نمایش گستران که این روزها پخش فیلم سینمایی «شاه کش» را برعهده دارد، طی یک گفت‌وگو اظهار داشت: اکران فیلم سینمایی «شاه کش» از چهارشنبه ۲۷ شهریور ماه آغاز شده است و متاسفانه در زمینه تبلیغات محیطی با مشکلاتی مواجه هستیم و مجوز نصب بیلبورد برای این فیلم صادر نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه با استفاده از چهره مهناز افشار یکی از بازیگران اصلی این فیلم برای تبلیغات، مخالفت هایی وجود دارد، توضیح داد: در چنین شرایطی وقتی اجازه نمی دهند که از بخشی از پتانسیل تبلیغاتی خود برای فیلم استفاده کنیم با توجه به فروش پایین سینماها مشکلاتی نیز برای ما به وجود می آید.

این پخش کننده سینما با بیان اینکه طی سال های گذشته در بیلبوردهای شهری از شخصیت «جان اسنو» استفاده می کردند اما با بازیگر ایرانی دچار مشکل هستند، بیان کرد: مساله جالب این است پوسترهای فیلم توسط سازمان سینمایی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تایید شده است اما سازمان زیباسازی شهر تهران با این پوسترها مشکل دارد.

وی تاکید کرد: البته سازمان زیباسازی شهر تهران تنها با استفاده از چهره یک بازیگر در این فیلم مشکل دارد.

حیدری در پایان گفت: در حال حاضر این فیلم سینمایی در ۱۱۵ سالن سینما در سطح کشور در حال اکران است و امیدوارم بتوانیم فروش مناسبی داشته باشیم.

منبع: مهر

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبلیغات رسانه شهر تهران فیلم سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۳۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه ماه حبس برای درمانگر غیر مجاز دام در شهرستان بروجرد

امین مهدی زاده  در حاشیه بازرسی از واحد‌های توزیع گوشت بروجرد اظهار کرد: با توجه به اینکه درمان هرگونه دام و طیور مستلزم کسب مجوز‌های لازم از سازمان دامپزشکی و سازمان نظام دامپزشکی می‌باشد فردی بدون هرگونه مجوزی اقدام به درمان می‌نمود که با طرح دعوا و تهیه دادخواست توسط این اداره در مراجع قضایی به سه ماه حبس محکوم شد.
این مقام مسئول از کلیه دامداران درخواست کرد جهت درمان دام‌های خود حتماً از همکاران دامپزشک دارای مجوز رسمی کمک بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • قلیان لاکچری که چند سال پیش ممنوع بود حالا مجاز شده!
  • قلیانی لاکچری که چند سال پیش ممنوع بود حالا مجاز شده!
  • افشاگری جنجالی مهناز افشار از ازدواج‌ها و روابط قبل از ازدواجش با رامین + ویدئو
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • لطفا طبیعت را جارو نکنید!
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه
  • سه ماه حبس برای درمانگر غیر مجاز دام در شهرستان بروجرد
  • رؤیا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • رویا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • ممنوع بودن خرید و فروش داروهای رایج سقط جنین در نیشابور