Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، به همت شورا و شهرداری الوند با همکاری سپاه امام رضا (ع) البرزو شرکت شهرصنعتی البرز آیین نکوداشت سردار جانبازمیرزامحمد سلگی از جانبازان دوران وفاع مقدس روز دوشنبه در تالار شهر الوند برگزار شد.

روح الله احمدزاده شهردار الوند در این مراسم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس خاطر نشان کرد: دوران دفاع مقدس یادآور دلاوری های مردان خداست که با 
ایمان و تقوا درمقابل چندین کشور که صدام را حمایت می کردند ایستادند و پیروزی بزرگی را نصیب کشئر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: امروز همه ما مدیون شهدا و جانبازان هستیم و امنیت و آرامشی خود را متعلق به آنها می دانیم که به پاس جانفشانی و ایثارگری آنها به عزت رسیده ایم که باید قدردان انها باشیم.

احمدزاده به اقدامات شهرداری الوند در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و یادآورشد: شهرداری الوند در این مدت کارهای زیادی را انجام داد که دیدار با خانواده های شهدا، دیدار با امام جمعه، غبار روبی مزار شهدا، کمک به برگزاری یاد واره ها و نصب بنرو بیلبورد در سطح شهر با موضوع جبهه و جنگ و برپایی سنگرهای نمادین در سطح شهر از آن جمله است.

شهردار الوند نامگذاری میدانی به نام جانباز سردار سلگی را هم از اقدامات مهم این شهرداری در هفته دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: به پاس گرامیداشت و نکوداشت جانباران جنگ  تحمیلی میدانی در زمینی به مساحت ۵۵۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد تومان در مدت یک ماه احداث خواهد شد.

وی همچنین از افتتاح و کلنگ زنی هشت طرح عمرانی و خدماتی در شهرالوند به مناسبت هفته دفاع مقدس در اینده نزدیک خبرداد.

کد خبر 4726809

منبع: مهر

کلیدواژه: قزوین افتتاح طرح عمرانی هفته دفاع مقدس قزوین اربعین حسینی بوشهر شهرکرد شیراز اربعین 98 بازگشایی مدارس گرگان خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف بیرجند ایلام استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۳۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ طرح بهداشت و درمان در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی می‌شود

ایاد بهادری منفرد در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در سفر استانی هیأت دولت سیزدهم به استان سمنان بیان کرد: در سفر مقام عالی وزارت بهداشت و دیگر مسئولان دولتی به شهرستان شاهرود یک طرح درمانی افتتاح و یک طرح دیگر هم کلنگ زنی می‌شود.

وی افزود: در این سفر پروژه پایگاه سلامت فدک در یک هزار و ۵۰۰ متر مربع زمین، با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال کلنگ زنی خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود همچنین گفت: پروژه مرکز خدمات جامع سلامت و محل زیست پزشک میغان با زیر بنای ۴۱۰ متر مربع پروژه قابل افتتاح امروز عصر با حضور مسئولان دولتی است.

بهادری بیان کرد: برای این طرح ۸۰ میلیارد ریال هزینه شده و پنج هزار و ۷۶ نفر نیز می‌توانند از آن بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه چند پروژه عمرانی و بهداشتی و درمانی در مجموعه علوم پزشکی شاهرود نیز در سفر استانی هیأت دولت مورد بازدید قرار می‌گیرد، گفت: یکی از این طرح‌ها پروژه توسعه فضای فیزیکی، بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه این طرح هفت هزار و ۴۰۰ متر مربع زیربنا دارد، ابراز کرد: -پروژه مرکز غربالگری، تشخیص و درمان سرطان بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود با زیربنای چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع از دیگر طرح‌های قابل بازدید است.

بهادری با بیان اینکه هیأت دولت سیزدهم همچنین در سفر به شاهرود از پروژه بلوک زایمانی و LDR، بیمارستان امام حسین(ع) با زیربنای یک هزار و ۶۴۰ متر مربع بازدید خواهد کرد، تاکید داشت: پروژه توسعه فضای فیزیکی، بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود مجموعاً سه هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که یک سوم از آن تأمین شده است.

وی افزود: پردیس فناوری‌های سلامت شاهوار دیگر طرحی است که امروز عصر با حضور اعضای هیأت دولت در قالب سفر دوم دولت سیزدهم به استان سمنان در شهرستان شاهرود مورد بازدید قرار می‌گیرد.

کد خبر 6081762

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محور فرسفج خیرآباد
  • بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی
  • دیدار با جانبازان دفاع مقدس در میبد
  • ۲ طرح بهداشت و درمان در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • ۳۲۱ نفر از فرزندان شهدا و جانبازان زنجانی در آزمون استخدامی ثبت نام کردند
  • احیای ماده ۴۸ قانون الحاق مالی دولت
  • پیگیری استخدام فرزندان آزادگان و جانبازان ۲۵ درصد
  • تداوم مسیر انقلاب اسلامی در دست همسران شهدا است
  • گردهمایی جانبازان ۷۰ درصد شهرستان همدان
  • پیام تسلیت فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در پی درگذشت حاج محمد کیانی