Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@20:52:53 GMT

سوپر جام کماکان بدون صاحب است

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۲۱۳۸۸۴

سوپر جام کماکان بدون صاحب است

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که طبق برخی اخبار قرار بود رای پرونده دیدار سوپرجام فوتبال ایران بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس یک روز پیش از شهرآورد ۹۰ از سوی دادگاه CAS صادر شود، اما این پرونده همچنان بدون اعلام نتیجه در جریان است و مشخص نیست در نهایت دادگاه حکمیت ورزش چه زمانی برای پرونده جنجالی فوتبال ایران که باشگاه استقلال با شکایت از سازمان لیگ و پرسپولیس به جریان انداخته است رای صادر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: زمان تحویل کاپ قهرمانی سوپر جام به پرسپولیس مشخص شد

امروز (دوشنبه) هم خبری درباره اینکه قرار است رای بازی سوپرجام ۲۶ مهر صادر شود و به احتمال فراوان صدور رای از این تاریخ به تعویق نمی‌افتد منتشر شد که یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال که نقش ویژه‌ای در پیگیری پرونده سوپرجام در دادگاه CAS دارد، در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اعلام حکم در آن زمان را هم رد کرده و اظهار داشت: تاریخ ۲۶ مهر به عنوان زمان صدور رای دیدار سوپرجام فوتبال ایران قطعی نیست و تا جایی که من پیگیر پرونده هستم، چنین تاریخی اعلام و ابلاغ نشده است. به صورت دقیق مشخص نیست دادگاه CAS چه زمانی رای سوپرجام را اعلام می‌کند. شاید رای این پرونده یک ماه و شاید تا ۲ ماه دیگر هم اعلام نشود و باید دید قاضیان دادگه حکمیت ورزش چه زمانی رای نهایی خود را اتخاذ می‌کنند.

بیشتر بخوانید: رای سوپرجام به شهرآورد پایتخت نرسید

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۲۱۳۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده

دنيای اقتصاد نوشت: به نظر می‌رسد بی‌انضباطی‌ها و برخی حواشی فوتبال ایران برای هر که آب نداشته باشد، برای فدراسیون «نان» دارد! در شرایطی که همه با هم بام تا شام در حال تاکید بر ضرورت بهبود فرهنگی فوتبال ایران و نزدیک شدن آن به یک پدیده «حال خوب کن» هستیم، متاسفانه این اتفاق به دلایل مختلف رخ نمی‌دهد؛ حالا گاهی عوامل تیم‌ها به رفتارهای آماتورشان ادامه می‌دهند و گاهی خوانش فدراسیون فوتبال از بعضی اتفاقات طوری است که موجب دلسردی می‌شود.
 
از این مقدمات که بگذریم، بد نیست بدانید تنها ۳ پرونده ملتهب این روزهای فوتبال ایران درآمدی ۴۵۰ میلیون تومانی را برای فدراسیون به همراه آورده است. داستان عجیب حسین حسینی و آن هوادار خانم ابتدا جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی او را به دنبال آورد، بعد که گلر استقلال به موضوع واکنش نشان داد، فدراسیون ضمن محروم کردن او به مدت یک جلسه، ۳۰ میلیون تومان دیگر هم به این جریمه افزود.
 
همچنین باشگاه استقلال هم به خاطر همین پرونده ۶۰میلیون تومان جریمه شد. در حاشیه بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین هم فیلمی از فحاشی کیانوش رحمتی منتشر شد و حالا مربی استقلال علاوه بر تحمل یک جلسه محرومیت، ۲۰ میلیون تومان جریمه شده است. در بازی پرسپولیس با نفت آبادان هم دانیال اسماعیلی‌فرد مرتکب شادی بحث‌برانگیزی شد که نتیجه آن هم یک جلسه محرومیت و ۴۰ میلیون تومان جریمه بود. 
 
ارقام همین سه پرونده را که جمع ببندید، به رقم چشمگیر ۴۵۰ میلیون تومان می‌رسید و البته که در طول فصل ده‌ها پرونده دیگر هم روی میز کمیته انضباطی قرار دارد. به عنوان مثال می‌توانید جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی امید عالیشاه بابت مصاحبه‌اش بعد از بازی با گل‌گهر را به یاد بیاورید. خدا بدهد برکت!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سرپرست فدراسیون فوتبال: ایرادهای مدنظر فیفا برطرف شد بازیکنان معروف متخلف خدمت سربازی محروم نمی‌شوند!

دیگر خبرها

  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی بدون صاحب به مرکز کرمان صادر شد  
  • ایران حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • سایه باران کماکان بر سر تهران
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • اظهارنظر جالب پاکو خمس درباره احساس امنیت در ایران | سرمربی صاحب‌نام دوباره به ایران برمی‌گردد؟
  • خلاص؛ استقلال و پرسپولیس صاحب جدید پیدا کردند